آموزش معرفی کانال ها در NUKE

Introduction to Channels in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای NUKE ، نحوه استفاده از سیستم Channel در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: .در این مجموعه از آموزشهای NUKE ، ما می آموزیم که چگونه از سیستم Channel در NUKE استفاده کنیم. کانالها نحوه ذخیره اطلاعات NUKE از طریق یک درخت گره در NUKE است و درک این سیستم برای استفاده حداکثر از NUKE کلیدی است. ما این دوره را با مروری بر کانال های قرمز ، سبز ، آبی و آلفا در NUKE آغاز خواهیم کرد. سپس یاد می گیریم که چگونه می توان کانالهای جدید سفارشی را کپی ، اضافه و مشاهده کرد. با استفاده از این کانال های جدید ، ما می توانیم گره هایی مانند ColorCorrect را کنترل کنیم و کنترل بهینه بر قسمت های خاصی از تصویر خود داشته باشیم. ما با استفاده از گره های Copy و ShuffleCopy برای گردآوری چندین رندر سه بعدی در کانالهای یک درخت گره به کار می پردازیم و سپس یک فایل EXR چند کاناله برای استفاده آسان در پایین خط تولید می کنیم. این آموزش اصول کانال ها را به تصویر می کشد و با گردآوری اطلاعات کانال ها ، یک جریان کار ترکیبی آسان را ایجاد می کند. با پایان این آموزش ، شما آماده خواهید بود که به تنهایی کار با کانال ها را شروع کنید و از پرونده های چند کاناله برای کامپوزیت های خود در NUKE استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز:

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی کانال ها در NUKE Introduction to Channels in NUKE

  • مروری بر نحوه کارکرد کانال های RGB در NUKE Overview of How the RGB Channels Work in NUKE

  • کانال آلفا و کانال های کپی The Alpha Channel and Copying Channels

  • افزودن و مشاهده کانال های جدید Adding and Viewing New Channels

  • تصحیح رنگ با کانال در NUKE Color Correcting with Channels in NUKE

  • ترکیب Render Passes به کانالها با گره Copy تبدیل می شود Combining Render Passes into Channels with the Copy Node

  • ترکیب Render Passes به کانالها با گره Shuffle Copy Combining Render Passes into Channels with the Shuffle Copy Node

  • استفاده از گره Shuffle Copy برای کپی کردن کانال آلفا Using the Shuffle Copy Node to Copy an Alpha Channel

  • نوشتن یک پرونده EXR چند کاناله تمیز Writing a Clean Multichannel EXR File

نمایش نظرات

آموزش معرفی کانال ها در NUKE
جزییات دوره
1h 10m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Laura Hawk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.