آموزش بازی با بازی: با استفاده از اختاپوس استراتژی استقرار خود را مدرن کنید

Play by Play: Modernizing Your Deployment Strategy with Octopus Deploy

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: روش های زیادی وجود دارد که می تواند استقرار نرم افزار را اشتباه انجام دهد. در این Play by Play ، Troy Hunt و Damian Brady نکات و ابزاری را به اشتراک می گذارند که می تواند استقرار روان را تضمین کند. استقرار نرم افزار هم بخشی اساسی و اجتناب ناپذیر از چرخه عمر توسعه است ، اما اغلب بهینه نیست. استقرار ناکارآمد هنگام نوبت به انتشار نرم افزار منجر به خطرات و ناکارآمدی های زیادی می شود. در اینجا Play by Play ، Damian و Troy در مورد مشکلات مدیریت نسخه سنتی بحث می کنند و نحوه استفاده از اختاپوس را با استفاده از یک روش استقرار قابل اعتماد ، تکرارپذیر و خودکار بررسی می کنند.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

استقرار نرم افزار Software Deployment

  • مقدمه/وضعیت استقرار نرم افزار Introduction / The State of Software Deployment

  • استقرار پایگاه داده Deploying the Database

  • چرخه استقرار در تولید The Deploying to Production Cycle

درک مشکلات استقرار Understanding Deployment Problems

  • مشکلات معمول استقرار Typical Deployment Problems

  • تنظیمات خاص محیط Environment Specific Configurations

  • روند تصویب و حکمرانی Approval Process and Governance

  • مسائل مربوط به مستندات فرآیند دستی The Issues with the Manual Process Documentation

مدل استقرار اختاپوس The Octopus Deploy Model

  • اتوماسیون و فرآیند استقرار هشت پا Automation and the Octopus Deployment Process

  • هشت پا استفاده از Walkthrough Octopus Deploy Walkthrough

  • چرخه زندگی اعزام هشت پا و استقرار در تولید Octopus Deployment Lifecycle and Deploying to Production

  • شرایط مورد نیاز برای اجرای هشت پا و محیط لاجوردی Requirements for Running Octopus and the Azure Environment

حسابرسی ، امنیت و بازار لاجوردی Auditing, Security, and Azure Marketplace

  • استقرارهای حسابرسی Auditing Deployments

  • امنیت در هشت پا Security in Octopus

  • استقرار در ماشین های غیر ویندوز Deploying to Non-Windows Machines

  • در دسترس بودن در لاجوردی Availability in Azure

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بازی با بازی: با استفاده از اختاپوس استراتژی استقرار خود را مدرن کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 58m
17
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
30 مهر 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
68
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Troy Hunt Troy Hunt

تروی هانت یک مدیر منطقه ای مایکروسافت و MVP برای امنیت توسعه دهنده ، یک ASPInsider و یک نویسنده تمام وقت برای Pluralsight است - یک رهبر در آموزش آنلاین برای فن آوری و متخصصان خلاق. Troy از همان روزهای ابتدایی وب در حال ساخت نرم افزار برای مرورگرها بوده و از توانایی استثنایی در تقسیم موضوعات پیچیده در توضیحات قابل استفاده برخوردار است. این امر باعث شده است تروی در صنعت امنیت به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شناخته شود و بیش از بیست دوره با رتبه برتر برای Pluralsight تولید کند. در حال حاضر ، تروی به شدت درگیر است آیا من pwned شده ام؟ (HIBP) یک سرویس رایگان است که اطلاعات نقض را جمع می کند و به افراد کمک می کند تا تأثیرات بالقوه ناشی از فعالیت وب مخرب را ایجاد کنند. Troy بطور مرتب درباره امنیت وبلاگ می نویسد و سخنران مکرری در کنفرانسهای صنعت در سرتاسر جهان و رسانه ها برای بحث در مورد طیف گسترده ای از فناوری ها است. تروی در چندین مقاله با نشریاتی از جمله فوربس ، مجله TIME ، Mashable ، PCWorld ، ZDNet و Yahoo! فن آوری گذشته از فناوری و امنیت ، تروی یک بازیکن اسنوبورد ، موج سوار و تنیس باز است

Damian Brady Damian Brady

دامیان بردی مایکروسافت MVP در Visual Studio و Developer Technologies است و به عنوان یک معمار راه حل برای Octopus Deploy کار می کند. دامیان همچنین نویسنده Professional Team Foundation Server 2013 از ویلی است. دامیان گروه کاربری .BET Brisbane و کنفرانس سالانه DeveloperD DeveloperD Developer Brisbane را اجرا می کند. دامیان وقت زیادی را صرف آموزش تیم ها می کند که چگونه نرم افزار خود را بهبود ببخشند ، خواه از طریق بهبود فرآیند چابکی ، توسعه و یا کیفیت کد. دامیان به طور منظم در کنفرانس ها ، گروه های کاربری و سایر رویدادها صحبت می کند ، اما در بیشتر مواقع می بینید که او در Octopus Deploy کار می کند یا به تیم ها کمک می کند تا از استراتژی های DevOps خود بیشترین بهره را ببرند. دامیان با استفاده از Nancyor ASP.NET MVC به همراه مقادیر سالم جاوا اسکریپت و آنگولار ، نرم افزار را عموماً برای وب می نویسد و معمولاً کد را در Visual Studio 2015 قطع می کند و کارهای خود را با Visual Studio Team Services یا GitHub مدیریت می کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.