آموزش دستکاری موجودات دریایی در مایا

Rigging Sea Creatures in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یاد می گیریم که چگونه یک موجود دریایی را در مایا دکل کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012. فایل‌های تمرینی این فایل‌های تمرینی در نظر گرفته شده‌اند تا دارایی‌هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدئو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

دستکاری موجودات دریایی در مایا Rigging Sea Creatures in Maya

  • بحث در مورد طراحی دکل کنترل A Discussion on the Design of the Control Rig

  • آماده سازی صحنه Prepping the Scene

  • افزودن ابزار و اسکریپت به قفسه ما Adding Tools and Scripts to Our Shelf

  • ایجاد منحنی برای مهره ها و دم Building Curves for the Vertebrae and Tail

  • ایجاد منحنی برای استخوان های قفسه سینه و باسن Creating Curves for Ribcage and Hip Bones

  • ساخت استخوان برای ستون پشتی Building Bones for the Dorsal Column

  • مفاصل اضافی برای قفسه سینه و لگن Extra Joints for the Ribcage and Hip

  • استخوان های دم The Tail Bones

  • اضافه کردن استخوان سر Adding the Head Bone

  • خوشه برای باله جلوی موجود Clusters for the Creature's Front Fin

  • ایجاد مفاصل در امتداد باله جلویی Creating Joints Along the Front Fin

  • اتمام اتصالات باله جلو Finishing the Front Fin Joints

  • خوشه ها در امتداد باله پشتی Clusters Along the Back Fin

  • راه اندازی اتصالات باله پشتی Setting up the Back Fin Joints

  • مقید کردن مخلوق Binding the Creature

  • ویرایش تغییر شکل های گردن و سر Editing the Deformations of the Neck and Head

  • اصلاح تغییر شکل باله های پشتی Refining the Deformations of the Back Fins

  • اصلاح تغییر شکل قفسه سینه و لگن Correcting the Deformations of the Ribcage and Hip

  • محدود کردن مهره ها و استخوان های دم به زنجیره های محرک آنها Constraining the Vertebrae and Tail Bones to Their Drive Chains

  • سیستم Spline IK برای مهره ها Spline IK System for the Vertebrae

  • کنترل قسمت میانی مهره ها Controlling the Midsection of the Vertebrae

  • کنترل های انیمیشن برای مهره ها Animation Controls for the Vertebrae

  • اتمام کنترل های انیمیشن برای مهره ها Finishing the Animation Controls for the Vertebrae

  • مرکز کنترل ثقل The Center of Gravity Control

  • شروع از دکل پیچشی مهره ها Starting on the Vertebrae's Twist Rig

  • تکمیل تویست ریگ Completing the Twist Rig

  • کنترل های گردن و سر Neck and Head Controls

  • ساخت کنترل های FK برای دم Building FK Controls for the Tail

  • ادامه FK Tail Rig Continuing the FK Tail Rig

  • اتصال استخوان های دم به کنترل های FK/والد کردن دم به صورت پویا Connecting Tail Bones to FK Controls / Dynamically Parenting the Tail

  • راه اندازی یک سوئیچ برای سیستم کنترل دم Setting up a Switch for the Tail Control System

  • تکمیل FK Tail Rig Completing the FK Tail Rig

  • راه اندازی Auto-overlap Rig for the Tail Starting the Auto-overlap Rig for the Tail

  • اتصال زنجیره دم به منحنی دینامیک آن Connecting the Tail's Chain to Its Dynamic Curve

  • کنترل دم دینامیک در زمان واقعی Controlling the Dynamic Tail in Real-time

  • اضافه کردن یک کنترل جهانی/سازماندهی صحنه Adding a Global Control / Organizing the Scene

  • کنترل های کمکی برای استخوان های اضافی دم Auxiliary Controls for the Extra Tail Bones

  • تقلب باله های جلو Rigging the Front Fins

  • اتمام کنترل های باله جلو Finishing the Front Fin Controls

  • راه اندازی باله های پشتی Setting up the Back Fins

  • پرورش پویا باله های پشتی Dynamically Parenting the Back Fins

  • کنترل انگشتان پا Toe Controls

  • اتمام کنترل های انگشت پا Finishing the Toe Controls

  • شبیه سازی یک موجود آبزی در حال شنا Simulating a Swimming Aquatic Creature

  • کنترل سیستم شنای موجودات Controlling the Creature's Swim System

  • نهایی کردن دکل کنترل Finalizing the Control Rig

  • بحثی در مورد جان بخشیدن به موجود دریایی A Discussion on Animating the Sea Creature

نمایش نظرات

آموزش دستکاری موجودات دریایی در مایا
جزییات دوره
5h 5m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.