آموزش مخلوط کن از سطح زمین

BLENDER FROM GROUND UP

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه از ابتدا تا انتها از بلندر استفاده کنیم با مروان حسین درک رابط کاربری یادگیری مدل سازی، نحوه استفاده از بلندر برای ایجاد آبجکت های آسان و پیچیده یاد می گیریم چگونه با بازکردن اشیاء، شی را برای دریافت درست بافت آماده کنیم، ما برای درک آن مثال های زیادی می زنم. ما به بخش مواد می پریم، در آنجا نحوه اضافه کردن مطالب و نحوه ویرایش آنها را یاد می گیریم، موارد زیادی در این بخش. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نورپردازی در Blender برای Cycles و Eevee کار می کند، برای درک آن مثال های زیادی خواهیم آورد. دوربین، نحوه استفاده صحیح از دوربین و نحوه کنترل آن را در بلندر یاد خواهیم گرفت. پیش نیازها: برای شروع سفر کافیست یک سر به وب سایت رسمی بلندر بروید و بلندر را از آنجا دانلود کنید

سلام به همه، من مروان حسین هستم و می خواهم به شما در این دوره جدید خوشامد بگویم، Blender یکی از نرم افزارهای سه بعدی بسیار قدرتمند موجود در بازار است و استفاده از آن برای همه رایگان است، زمانی که دوباره با Blender شروع کردم. 2019 من از امکان این نرم افزار و کارهایی که می تواند انجام دهد نمی دانستم و وقتی شروع به یادگیری کردم شگفت انگیز و قابل درک بود و برای کاربران جدید، به خصوص رابط کاربری بسیار دوستانه است.


اکنون تقریباً تمام دوره های آنلاین من بر روی Blender و نحوه ایجاد بسیاری از طرح های پیچیده با آن تمرکز دارند.


در این دوره آموزشی جدید Blender، مهمترین چیزهایی را که هر هنرمند سه بعدی باید با آنها شروع کند، در مورد استفاده از نرم افزارهای سه بعدی مانند Blender خواهم گفت.


این چیزها با.

شروع می شود

درک رابط نرم‌افزار، برای شروع بسیار مهم است.

خبر خوب این است که بلندر رابط کاربری بسیار دوستانه ای دارد، درک آن آسان و انعطاف پذیر است، منظورم این است که مدیریت و تغییر آن بسیار آسان است پس از آن، ما شروع به یادگیری نحوه اضافه کردن اشیا خواهیم کرد، نحوه جابجایی اشیا با درک ناوبری سیستم نرم افزار و خیلی چیزها.


وقتی اصول را کامل کردیم، با مدل‌سازی شروع می‌کنیم.

من بخش مدل‌سازی را در بخش اول به 4 بخش از آسان به پیچیده تقسیم کردم

ما یاد خواهیم گرفت که چگونه هندسه آسان ایجاد کنیم، پس از آن، در بخش 2 نحوه ایجاد چیزی کمی سخت تر و چند سناریو برای بخش سوم و بخش چهارم مدل سازی را یاد خواهیم گرفت.


مدل‌سازی به این معنی است که باید ابزارهای خود را برای انجام کاری در داخل Blender بشناسید، برای مثال، اگر می‌خواهید یک جدول ساده ایجاد کنید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید مگر اینکه ابزارهای خود را بهتر بشناسید.


سفر مدل سازی در این دوره پر از دانش است و من یک بخش کامل را فقط با تمرکز بر مدل سازی ایجاد کردم، هندسه های آسان را مدل می کنیم و همانطور که به جلو می رویم با چیزهایی کمی سخت شروع می کنیم و این را طی خواهیم کرد. مرحله به مرحله پردازش کنید.


در بخش مدل‌سازی، از یک تکنیک جدید برای توضیح هر دستوری استفاده می‌کنم، شروع به ساختن چیزها می‌کنم، و هر دستوری را که برای رسیدن به چیزی استفاده کنم، سخنرانی ویژه‌ای خواهم داشت

به این ترتیب، می‌توانیم فرآیند یادگیری را سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر کنیم.

در بخش مدل‌سازی، به این موارد خواهیم پرداخت.


* نحوه اضافه کردن اشیا و نحوه استفاده از سیستم ناوبری.

* نحوه اندازه گیری چرخش و جابجایی اشیا.

* ویژگی های شی چیست.

* حالت شی و حالت ویرایش.

* نحوه استفاده از Bevel در حالت ویرایش را بیاموزید.

* سایه زدن اشیا.

* انواع معمولی و انتخابی چهره.

* نحوه اکسترود کردن در حالت ویرایش را بیاموزید.

* چگونه می توان چهره طبیعی را در بلندر رفع کرد.

* مقدمه ای بر اصلاح کننده ها.

* اصلاح کننده Solidify.

* اصلاح کننده اریب.

* دستور درج چهره.

* جهت تبدیل.

* تبدیل نقطه محوری.

* آموزش سیستم snap در داخل Blender.

* نحوه استفاده از subdivision modifier.

* Quads، Triangles و N-Gons را بیاموزید.

* حذف و ادغام منو.

* آینه و مشبک.


بخش مدل‌سازی در اینجا متوقف نمی‌شود، چیزهای زیادی در این بخش وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید.


بخش مدل‌سازی یک سفر طولانی است، وقتی آن را به پایان رساندیم با باز کردن آن شروع می‌کنیم.


باز کردن یک تکنیک بسیار مهم پس از انجام مدل‌سازی است، باز کردن به این معنی است که باید چیزی را که ایجاد می‌کنید آماده دریافت بافت درست کنید زیرا اگر این کار را نکنیم با مشکل مواجه می‌شویم و بافت به شکلی عجیب اعمال می‌شود.


اکنون همه چیز آماده است، اکنون زمان آن است که با افزودن مطالب به آن چیزی که خلق کرده‌ایم زندگی بدهیم.


اگر می خواهید به هندسه خود جان ببخشید، افزودن مواد بسیار مهم است

و آنها را واقع بینانه بسازید.


مواد به این معنی است که به یک سطح رنگ اضافه می‌کنید و آن سطح را زبر یا براق می‌کنید، یا اگر می‌خواهید آن سطح قدیمی یا جدید باشد، یا آن را مانند شیشه یا فلز خوش شانس می‌کنید،

و خیلی چیزها.


ما از طرح‌هایی که در بخش مدل‌سازی ساخته‌ایم استفاده می‌کنیم تا مواد بیشتری را به آنها بدهیم، و این کار را گام به گام انجام خواهیم داد.


پس از تکمیل بخش مواد و درک آن، با نورپردازی شروع می کنیم.


نورپردازی یعنی بعد از اینکه همه چیز را آماده کردید باید منبع نوری مانند

اضافه کنید

آنچه در زندگی واقعی اتفاق می افتد، زیرا بدون اضافه کردن نور نمی توانید رندر ایجاد کنید.


در بخش نورپردازی، همه منابع روشنایی داخل بلندر و روشنایی محیط مانند نورگیر و نورپردازی HDRI را مورد بحث قرار خواهیم داد.


بخش نورپردازی

* مروری سریع در مورد منبع نور در Blender.

* نحوه استفاده از نورافکن، نور ناحیه، نور نقطه ای و نور خورشید را بیاموزید.

* نحوه استفاده از نور انتشار.

* نحوه استفاده از روشنایی HDRI (تصویربرداری محدوده دینامیکی بالا)

* نحوه استفاده از نورهای پورتال.

* چراغ IES چیست و چگونه از آن استفاده کنیم.

* چگونه یک صحنه داخلی را با نور خورشید روشن کنیم

* چگونه یک صحنه داخلی را با نورافکن روشن کنیم

* نحوه ایجاد نور حجمی.

همه اینها برای چرخه ها و Eevee.


بعد از همه اینها، نحوه استفاده از دوربین را یاد خواهیم گرفت، اکنون همه چیز آماده است و تنها چیزی که نیاز داریم این است که یک دوربین برای صحنه خود راه اندازی کنیم، در داخل Blender، نمی توانیم رندر بسازیم مگر اینکه اضافه کنیم یک دوربین، بنابراین یادگیری نحوه استفاده از دوربین در Blender بسیار مهم است.


اکنون همه چیز برای دوره به پایان رسیده است و این بسیار مهم است که بگوییم آنچه که خواندید فقط یک مقدمه کوتاه برای دوره است.


ویدئوهای دوره به 185 ویدیو و 48 ساعت و 30 دقیقه محتوای ویدیویی رسید.


بعد از اینکه همه چیز را یاد گرفتیم، با هم یک صحنه داخلی از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد.

در این پروژه همه چیز از مدل سازی گرفته تا رندر را مرور خواهیم کرد، تمام عناصر صحنه سه بعدی را با هم ایجاد می کنیم و آن را باز می کنیم و آماده می کنیم تا مواد را اضافه کنیم، همه چیز را مرحله به مرحله.


پس از آن، می توانم بگویم به پایان این دوره رسیدیم.

امیدوارم این دوره برای شما مفید باشد و از خواندن شما سپاسگزارم.

مروان حسین.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • 002_Where برای پیدا کردن فایل های منبع.mp4 002_Where to find the resource files.mp4

  • 003_نحوه دانلود بلندر و نصب آن 003_How to download Blender and install it

  • 004_رابط بلندر 004_Blender Interface

  • 005_Blender Interface_2 005_Blender Interface_2

  • 006_نحوه افزودن شی و سیستم ناوبری را بیاموزید 006_Learn how to add object and the navigation system

  • 007_نحوه جابجایی مقیاس و چرخاندن اجسام را بیاموزید 007_Learn how to move scale and rotate objects

  • خواص 008_object 008_object properties

  • 009_آشنایی با حالت شی و حالت ویرایش 009_Introduction to object mode and Edit mode

  • 010_مدل سازی اشیاء ساده_ سایه زدن Bevel و Object را یاد بگیرید. 010_Modeling simple objects_ learn Bevel and object shading.

  • 011_نکاتی در مورد Normal و انتخاب بیاموزید 011_Learn tips about Normal and selection

  • 012_مدل سازی اشیاء ساده_نحوه اکسترود کردن چهره ها را بیاموزید 012_Modeling simple objects_Learn how to extrude faces

  • 013_فرمان Extrude 013_Extrude command

  • 014_مدل سازی یک جدول ساده 014_Modeling a simple table

  • 015_نحوه تکثیر چهره و رفع حالت عادی را بیاموزید 015_Learn how to duplicate faces and fix the normal

  • 016_مدل سازی یک جدول ساده_2 016_Modeling a simple table_2

  • 017_نحوه استفاده از دستور Mirror و نقطه مبدا را یاد بگیرید 017_Learn how to use Mirror command and what's orgin point

  • 018_مدل سازی یک جدول ساده_3 018_Modeling a simple table_3

  • 019_ مقدمه ای بر اصلاح کننده ها 019_ Introduction to modifiers

  • 020_مدل سازی یک جدول ساده_4 با استفاده از Solidify و Bevel modifier 020_Modeling a simple table_4 using Solidify and Bevel modifier

  • 021_مدل سازی یک چهارپایه ساده 021_Modeling a simple stools

  • 022_Generate - Solidify Modifier 022_Generate - Solidify Modifier

  • 023_Generate-Bevel Modifier 023_Generate-Bevel Modifier

  • 024_دستور Inset Face 024_Inset Face command

  • 025_گرایش تبدیل 025_transformation orientation

  • 026_transform point pivot 026_transform pivot point

  • 027_Snap_1 027_Snap_1

  • 028_Snap_2 028_Snap_2

  • 029_Modeling Level_2_Subdivision اصلاح کننده 029_Modeling Level_2_Subdivision modifier

  • 030_Modeling Level_2 مدل سازی تلویزیون 030_Modeling Level_2 modeling the TV

  • 031_Modling Level_2 Quads، Triangles و N-Gons 031_Modling Level_2 Quads, Triangles and N-Gons

  • 032_Modeling Level_2 صورت، راس و جریان لبه، 032_Modeling Level_2 face, vertex and edge flow,

  • 033_منوی حذف و ادغام 033_Delete and merge menu

  • 034_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 1 034_Modeling Level_2 modeling simple house part 1

  • 035_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 2 035_Modeling Level_2 modeling simple house part 2

  • 036_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 3 036_Modeling Level_2 modeling simple house part 3

  • 037_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 4 037_Modeling Level_2 modeling simple house part 4

  • 038_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 5 038_Modeling Level_2 modeling simple house part 5

  • 039_Modeling Level_2 مدل سازی خانه ساده قسمت 6 039_Modeling Level_2 modeling simple house part 6

  • لیوان کوچک مدلسازی 040_Modeling Level_2 040_Modeling Level_2 modeling small mug

  • 041_Modeling Level_2 مدلسازی بطری قسمت 1 041_Modeling Level_2 modeling bottle part 1

  • 042_Modeling Level_2 مدلسازی بطری قسمت 2 042_Modeling Level_2 modeling bottle part 2

  • بطری مدلسازی 043_Modeling Level_2 قسمت 3 043_Modeling Level_2 modeling bottle part 3

  • 044_مدلینگ سطح_2 آینه و مشبک 044_Modeling Level_2 Mirror and lattice

  • بطری مدلسازی 045_Modeling Level_2 قسمت 4 045_Modeling Level_2 modeling bottle part 4

  • 046_Modeling Level_2 Teabot مدلینگ قسمت 1 046_Modeling Level_2 modeling teabot part 1

  • 047_Modeling Level_2 Teabot مدلینگ قسمت 2 047_Modeling Level_2 modeling teabot part 2

  • 048_Modeling Level_2 Teabot مدلینگ قسمت 3 048_Modeling Level_2 modeling teabot part 3

  • 049_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 1 049_Modeling Level_2 modeling kitchen part 1

  • 050_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 2 050_Modeling Level_2 modeling kitchen part 2

  • 051_مدلینگ سطح_2 مدل سازی آشپزخانه part3 051_Modeling Level_2 modeling kitchen part3

  • 052_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 4 052_Modeling Level_2 modeling kitchen part 4

  • 053_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 5 053_Modeling Level_2 modeling kitchen part 5

  • 054_مدلینگ سطح_2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 6 054_Modeling Level_2 modeling kitchen part 6

  • 055_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 7 055_Modeling Level_2 modeling kitchen part 7

  • 056_Modeling Level_2 مدلسازی آشپزخانه قسمت 8 056_Modeling Level_2 modeling kitchen part 8

  • 057_Modeling Level_3 Bool tool and carver tool 057_Modeling Level_3 Bool tool and carver tool

  • 058_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 1 058_Modeling Level_3 modeling Sony device part 1

  • 059_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 2 059_Modeling Level_3 modeling Sony device part 2

  • 060_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 3 060_Modeling Level_3 modeling Sony device part 3

  • 061_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 4 061_Modeling Level_3 modeling Sony device part 4

  • 062_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 5 062_Modeling Level_3 modeling Sony device part 5

  • 063_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 6 063_Modeling Level_3 modeling Sony device part 6

  • 064_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 7 064_Modeling Level_3 modeling Sony device part 7

  • 065_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 8 065_Modeling Level_3 modeling Sony device part 8

  • 066_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 9 066_Modeling Level_3 modeling Sony device part 9

  • 067_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 10 067_Modeling Level_3 modeling Sony device part 10

  • 068_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 11 068_Modeling Level_3 modeling Sony device part 11

  • 069_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 12 069_Modeling Level_3 modeling Sony device part 12

  • 070_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 13 070_Modeling Level_3 modeling Sony device part 13

  • 071_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 14 071_Modeling Level_3 modeling Sony device part 14

  • 072_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 15 072_Modeling Level_3 modeling Sony device part 15

  • 073_Modeling Level_3 modeling دستگاه سونی قسمت 16 073_Modeling Level_3 modeling Sony device part 16

  • 074_Modeling Level_3 مدلینگ دستگاه سونی قسمت 17 074_Modeling Level_3 modeling sony device part 17

  • 075_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch's Part 1 075_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 1

  • 076_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch's Part 2 076_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 2

  • 077_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 3 077_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 3

  • 078_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 4 078_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 4

  • 079_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 5 079_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 5

  • 080_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 6 080_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 6

  • 081_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 7 081_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 7

  • 082_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 8 082_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 8

  • 083_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 9 083_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 9

  • 084_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 10 084_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 10

  • 085_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 11 085_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 11

  • 086_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 12 086_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 12

  • 087_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 13 087_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 13

  • 088_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 14 088_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 14

  • 089_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 15 089_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 15

  • 090_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 16 090_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 16

  • 091_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 17 091_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 17

  • 092_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 18 092_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 18

  • 093_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 19 093_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 19

  • 094_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 20 094_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 20

  • 095_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 21 095_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 21

  • 096_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 22 096_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 22

  • 097_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 23 097_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 23

  • 098_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 24 098_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 24

  • 099_Modeling Level_4 modeling Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 25 099_Modeling Level_4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 25

بخش باز کردن Unwrapping section

  • 100_Unwrapping section_tracking what's unwrapping part_1 100_Unwrapping section_understanding what's unwrapping part_1

  • 101_قسمت بازکردن_یاد بگیرید چگونه میتوانیم قسمت تاس درست کنیم_2 101_Unwrapping section_Learn how can we make a dice part_2

  • 102_Unwrapping section_Learn hwo to create a pepsi can part_3 102_Unwrapping section_Learn hwo to create a pepsi can part_3

  • 103_بخش بازکردن_نحوه باز کردن قسمت جدول_4 103_Unwrapping section_how to unwrap a table part_4

  • 104_بخش بازکردن_نحوه استفاده از cube projection_5 را بیاموزید 104_Unwrapping section_Learn how to use cube projection_5

  • 105_بخش بازکردن_نحوه رفع مقیاس UV_6 105_Unwrapping section_How to fix the scale of the UV_6

  • 106_بخش Unwrapping_نحوه کپی کردن UV_7 106_Unwrapping section_How to copy the UV_7

  • 107_قسمت بازکردن_چگونه قسمت خانه را باز کنیم_8 107_Unwrapping section_How to unwrap a house part_8

  • 108_قسمت بازکردن_چگونه قسمت خانه را باز کنیم_9 108_Unwrapping section_How to unwrap a house part_9

  • 109_قسمت بازکردن_راه های دیگر بازکردن UV_10 109_Unwrapping section_another UV unwrapping ways_10

  • 110_بخش Unwrapping_Follow active quads_11 110_Unwrapping section_Follow active quads_11

  • 111_Unwrapping section_Hwo to use pin_12 111_Unwrapping section_Hwo to use pin_12

  • 112_Unwrapping section_Hwo to use pin_13 112_Unwrapping section_Hwo to use pin_13

  • 113_Unwrapping section_Straighten and Align_14 113_Unwrapping section_Straighten and Align_14

  • 114_بخش بازکردن_نمایش کشش_15 114_Unwrapping section_Display stretch_15

  • 115_قسمت بازکردن_پینچ_آرامش_گرپ_16 115_Unwrapping section_Pinch_Relax_grap_16

  • 116_بخش بازکردن_صادرات UVs_part_17 116_Unwrapping section_Exporting UVs part_17

  • 117_بخش بازکردن_از UV برای مدل سازی قسمت ساختمان استفاده کنید_18 117_Unwrapping section_Use UV to model a building part_18

بخش مواد Materials section

  • 118_بخش مواد_ مقدمه 118_Material section_ intro

  • 119_بخش مواد_نحوه افزودن متریال و تغییر محیط نور HDRI را بیاموزید 119_Material section_Learn how to add material and change HDRI light environment

  • 120_بخش مواد_نود رانگلر 120_Material section_Node Wrangler

  • 121_قسمت مواد BSDF اصولی 121_Material section principled BSDF

  • 122_بخش مواد افزودن بافت تصویر به شکاف Roughness 122_Material section adding image texture to the Roughness slot

  • 123_قسمت مواد_نقشه معمولی و نقشه بامپ 123_Material section_ normal map and bamp map

  • 124_بخش مواد_اولین چوب خود را با نور HDRI ایجاد کنید. 124_Material section_create your first wood mt with HDRI lighting.

  • 125_بخش مواد_نحوه ایجاد متریال چوب به مدل میز. 125_Material section_How to create a wood material to the table model.

  • 126_بخش مواد_ نحوه ساخت متریال فلزی برای میز 126_Material section_ how to create a metal material for the table

  • 127_بخش مواد_نحوه ایجاد مواد شیشه ای روی میز 127_Material section_How to create a glass material to the table

  • 128_بخش مواد_یک ماده پلاستیکی سفید برای مدفوع ایجاد کنید 128_Material section_create a white plastic material for the stool

  • 129_بخش مواد_نحوه ساخت مواد پلاستیکی و نحوه استفاده از سایه گیر 129_Material section_How to create plastic material and how to use shadow catche

  • 130_بخش مواد_ نحوه ساخت مواد کاکائویی سفید سرامیکی و تیره 130_Material section_ How to create white ceramic and dark cacao material

  • 131_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 1 ایجاد کنید 131_Material section_ create a material to the Sony device part 1

  • 132_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 2 ایجاد کنید 132_Material section_ create a material to the Sony device part 2

  • 133_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 3 ایجاد کنید 133_Material section_ create a material to the Sony device part 3

  • 134_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 4 ایجاد کنید 134_Material section_ create a material to the Sony device part 4

  • 135_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 5 ایجاد کنید 135_Material section_ create a material to the Sony device part 5

  • 136_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 6 ایجاد کنید 136_Material section_ create a material to the Sony device part 6

  • 137_بخش مواد_ یک متریال برای دستگاه سونی قسمت 7 ایجاد کنید 137_Material section_ create a material to the Sony device part 7

  • 138_Material seciton_چگونه یک رنگ ماشین mt برای Motopl 1957 Carl Jurisch ایجاد کنیم 138_Material seciton_How to create a car paint mt for Carl Jurisch's 1957 Motopl

  • 139_Material seciton_چگونه یک کروم mt برای Motoplan 1957 Carl Jurisch ایجاد کنیم_ 139_Material seciton_How to create a chrome mt for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_

  • 140_Material seciton_ یک ماده نور سر برای موتور کارل جوریش 1957 ایجاد کنید 140_Material seciton_ create a head light material for Carl Jurisch's 1957 Motop

  • 141_Material seciton_ یک ماده لاستیکی برای Motoplan 1957 Carl Jurisch ایجاد کنید_ 141_Material seciton_ create a rubber material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_

  • 142_Material seciton_ یک ماده Windshield برای Motop 1957 Carl Jurisch ایجاد کنید 142_Material seciton_ create a Windshield material for Carl Jurisch's 1957 Motop

  • 143_Material seciton_ یک مواد BackLight برای Motop 1957 Carl Jurisch ایجاد کنید 143_Material seciton_ create a BackLight materials for Carl Jurisch's 1957 Motop

  • 144_بخش مواد_ایجاد مواد چرخ برای موتوپلان 1957 کارل جوریش_بخش 144_Material section_create wheel material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_part

  • 145_بخش مواد_ایجاد مواد موتور برای موتوپلان_پار 1957 کارل جوریش 145_Material section_create Engine material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_par

  • 146_بخش مواد_ایجاد مواد تایر برای موتوپلان 1957 کارل جوریش_بخش 146_Material section_create Tire material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_part

  • 147_بخش مواد_ نحوه تنظیم مواد PBR و نحوه عملکرد دیسپلاسم 147_Material section_ How setup PBR material and how displasment works

  • 148_بخش مواد_ پایان بخش داخلی موتوپلان 1957 کارل جوریش 148_Material section_ finish the intorior for Carl Jurisch's 1957 Motoplan_part

بخش نورپردازی Lighting Section

  • 149_بخش نورپردازی_بخش 1_ مروری سریع در مورد منابع نور در بلندر 149_Lighting secion_part 1_ quick overview about the light sources in Blender

  • 150_بخش نورپردازی_قسمت 2_ نور انتشار 150_Lighting secion_part 2_ Emission light

  • 151_بخش نورپردازی_قسمت 3_ HDRI_تصویربرداری محدوده دینامیکی بالا 151_Lighting secion_part 3_ HDRI_High Dynamic Range Imaging

  • 152_بخش نورپردازی_قسمت 4_نحوه استفاده از نور پرتال 152_Lighting sectoin_part 4_how to use portal light

  • 153_بخش نورپردازی_قسمت 5_IES Light 153_Lighting section_part 5_IES Light

  • 154_بخش نورپردازی_قسمت 6_ چگونه صحنه داخلی را با نور خورشید روشن کنیم 154_Lighting sectoin_part 6_ How to illuminate interior scene with sun light

  • 155_بخش نورپردازی_قسمت 6_ نحوه نورپردازی صحنه داخلی با نورهای نقطه ای الف 155_Lighting section_part 6_ How to illuminate interior scene with spot lights a

  • 156_بخش نورپردازی_ قسمت 7_ نحوه ایجاد نورپردازی حجمی. 156_Lighting section_ part 7_ How to create volumatric lighting.

  • 157_بخش نورپردازی_ قسمت 8_ با ایو شروع کنید 157_Lighting section_ part 8_ start with Eevee

  • 158_بخش نورپردازی_قسمت 9_ رندر دستگاه سونی با Eevee 158_Lighting section_part 9_ rendering Sony device with Eevee

  • 159_بخش نورپردازی_بخش 10_ بررسی موتوپلان 1957 کارل جوریش با ایو 159_Lighting secton_part 10_ check Carl Jurish's 1957 Motoplan with Eevee

  • 160_راه سریع استفاده از displasment در داخل Eevee 160_Quick way to use displasment inside Eevee

  • 161_بخش نورپردازی_قسمت 11_رندر صحنه داخلی با ایو 161_Lighting section_part 11_Render interior scene with Eevee

  • 162_بخش نورپردازی_قسمت 12_Hwo برای استفاده از طرح بازتاب در Eevee 162_Lighting section_part 12_Hwo to use reflection plan in Eevee

  • 163_بخش نورپردازی_قسمت 13_Hwo برای استفاده از cubemape انعکاس در Eevee 163_Lighting section_part 13_Hwo to use reflection cubemape in Eevee

بخش دوربین Camera section

  • 164_بخش دوربین_نحوه حرکت با دوربین قسمت 1 164_Camera section_ how to navegate with camera part 1

  • 165_بخش دوربین_دوربین نمای کلی قسمت 2 165_Camera section_camera optoin overview part 2

پروژه داخلی Interior project

  • 166_پروژه داخلی_ایجاد دیوارها و بالکن 166_Interior project_Create the walls and the balcony

  • 167_پروژه داخلی_قاب پنجره را ایجاد کنید 167_Interior project_Create the window frame

  • 168_پروژه داخلی_کتابهای تلویزیون و کتابخانه را بسازید 168_Interior project_Create the TV and Library books

  • 169_پروژه داخلی_ایجاد مبل 169_Interior project_Creating the sofa

  • 170_پروژه داخلی_ایجاد فرش 170_Interior project_creating the carpet

  • 171_پروژه داخلی_ایجاد تهویه مطبوع 171_Interior project_creating the air-condition

  • 172_پروژه داخلی_ایجاد گیاه قسمت 1 172_Interior project_Creating the plant part 1

  • 173_پروژه داخلی_ایجاد خاک گیاهی 173_Interior project_Creating plant soil

  • 174_پروژه داخلی_ایجاد کتاب، گلدان و سقف 174_Intrior project_Creating the Books, vase, and the ceiling

  • 175_پروژه داخلی_آموزش ساخت کارتین 175_Interior project_Learning how to create a cartain

  • 176_پروژه داخلی_قسمت مدلسازی را تمام کنید 176_Interior project_finish the modeling section

  • 177_پروژه داخلی_افزودن مواد به فرش و زمین 177_Interior project_Adding material to the carpet and the ground

  • 178_پروژه داخلی_ایجاد متریال مبل قسمت 1 178_Interior project_Creating a material to the Sofa part 1

  • 179_پروژه داخلی_ایجاد چین و چروک مبل 179_Interior project_Creating the wrinkles for the Sofa

  • 180_پروژه داخلی_ایجاد مواد برای میز، کتابخانه، تلویزیون، تهویه مطبوع، 180_Interior project_create material for the table, library, TV, air condition,

  • 182_پروژه داخلی_ایجاد مصالح قسمت 3 182_Interior project_creating materials part 3

  • 181_پروژه داخلی_ایجاد مصالح قسمت2 181_Interior project_creating materials part_2

  • 183_پروژه داخلی_افزودن چراغ های مخفی 183_Interior project_Adding hidden lights

  • 184_پروژه داخلی_رندر نهایی 184_Interior project_Filnal Render

  • 185_پروژه Intorior_عکس های دوربین اضافی 185_Intorior project_Extra camera shots

پوشه پروژه Project folder

  • پوشه های پروژه دوره در اینجا Course project folders here

  • فایل پروژه صحنه داخلی Interior Scene project files

نمایش نظرات

آموزش مخلوط کن از سطح زمین
جزییات دوره
48.5 hours
187
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,157
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mrawan Hussain Mrawan Hussain

هنرمند سه بعدی ، دو بعدی و بازاریاب اینترنتی. سلام ، نقاش مروان ، هنرمند سه بعدی ، دو بعدی و بازاریاب اینترنتی است ، او صدها دانشجو را آموزش داد و در بسیاری از رشته ها ، معماری و مکانیک در زمینه طراحی سه بعدی کار کرده بود. او اینجا است تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزار 3 بعدی و 2 بعدی که در 9 سال گذشته آموخته است ، به اشتراک بگذارد ، دروس او را با اطلاعات مفیدی که به سرعت شما را در مسیر یادگیری حرکت می دهد ، خواهید یافت.