آموزش پنل زنان SBIFF 2011: نیروهای خلاق: زنان در تجارت

2011 SBIFF Women's Panel: Creative Forces: Women in the Business

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: lynda.com به عنوان حامی مالی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا ، شما را در ردیف اول چهار میزگرد جذاب با برخی از برترین فیلمسازان هالیوود از جمله تعدادی از برندگان جوایز گلدن گلوب ، امی ، گرمی و اسکار قرار می دهد. و نامزدها.

با مدیریت Madelyn Hammond از Madelyn Hammond Associated ، در پانل نیروهای خلاق: زنان در تجارت پنج زن فیلمساز با استعداد حضور دارند که استعدادهای آنها از جلوه های بصری و انیمیشن گرفته تا فیلم های مستند متفاوت است. این زنان به خوبی در مورد چگونگی شروع کار ، مربیان و الهامات خود و تأثیر مثبتی که احساس می کنند زنان بر هنرهای خلاق دارند ، صحبت می کنند. ما داستان هایی از ساخت داستان اسباب بازی 3 ، طراحی لباس با کارگردان تیم برتون در آلیس در سرزمین عجایب و کار با جورج لوکاس در Skywalker Sound می شنویم.
< br>> این پنل شامل Darla K. Anderson (تهیه کننده ، داستان اسباب بازی 3 ) ، کالین اتوود (طراح لباس ، آلیس در سرزمین عجایب ) ، Gloria Borders (تهیه کننده جلوه های بصری اجرایی در Digital Domain) است. در TRON: میراث ) ، لسلی چیلکات (تهیه کننده ، در انتظار سوپرمن ) و آلیکس مادیگان (تهیه کننده ، استخوان زمستان ).

سرفصل ها و درس ها

نیروهای خلاق: زنان در تجارت Creative Forces: Women in the Business

  • نحوه ورود به سیستم و ماندن در آن How to break in and stay in

  • تأثیرگذار است Making an impact

  • جهت های جدید New directions

  • مشاوره از جوانب مثبت Advice from the pros

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش پنل زنان SBIFF 2011: نیروهای خلاق: زنان در تجارت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
59m 7s
4
Linkedin (لینکدین) lynda-small
14 بهمن 1389 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,066
- از 5
ندارد
دارد
دارد
SBIFF

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SBIFF SBIFF

جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا یک سازمان غیر انتفاعی است که به غنی سازی فرهنگ محلی و افزایش آگاهی از فیلم به عنوان یک شکل هنری اختصاص داده شده و همچنان یک توقف اساسی در جاده های اسکار است. SBIFF سینمای مستقل ، اسپانیایی و آمریکای لاتین ، اروپا ، جهان و مستند با کیفیت عالی و همچنین فیلم های طبیعت و گشت و گذار را ارائه می دهد ، همه در محیط زیبا در مرکز شهر سانتا باربارا ، یک پس زمینه کامل و مقصد گردشگری برتر. SBIFF همچنین از طریق پروژه 10-10-10 فیلمسازان جوان ، سفر میدانی به فیلم ها و سمینارهای آموزشی متعهد به آموزش است. SBIFF با تماشای بیش از 70،000 تماشا بیش از 200 فیلم در طول یازده روزه خود ، یک پایگاه مصرف کننده التقاطی و متنوع را ، چه از نظر محلی و هم در سطح ملی ، با وجود داشتن روابط محکم با صنعت سرگرمی در نزدیکی لس آنجلس جذب می کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.sbfilmfestival.org مراجعه کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.