آموزش ایجاد Cloudscape در Houdini

Creating Cloudscape in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Houdini ما از VDB برای استفاده از آخرین فن آوری و کاوش در برخی ویژگی های جدید استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14 در این مقاله آموزشی Houdini ما از VDB برای استفاده از آخرین فن آوری و کاوش برخی از ویژگی های جدید استفاده خواهیم کرد. با استفاده از ذرات به عنوان پایه ، یک cloudscape ایجاد خواهیم کرد و سپس حرکت داخلی ابر مانند اضافه خواهیم کرد. این تنظیم به اشیا امکان تعامل با ابرها را می دهد و یک احساس کلی پویا را ایجاد می کند. با پایان این آموزش هودینی خواهید آموخت که تغییر شکل و ساختار با گره های داده شده ، تعریف رندرها قبل از دستکاری بیشتر در شبکه تصویر امکان پذیر است. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد Cloudscape در Houdini Creating Cloudscape in Houdini

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • با استفاده از قفسه Cloudfx Using Cloudfx Shelf

  • ایجاد الگوی فراکتال Creating a Fractal Pattern

  • تعریف شکل Defining Shape

  • بهینه سازی امتیازات Optimizing Points

  • ایجاد یک سیستم ذرات Creating a Particle System

  • تعریف حرکت ذرات Defining Particle Motion

  • حجم دهنده ذرات Volumizing Particles

  • تنظیم میزان صدا Adjusting Volumes

  • افزودن اشیا Adding Objects

  • تعامل با اشیا Interacting with Objects

  • ترکیب عناصر Combining Elements

  • افزودن چراغ و سایه بان Adding Lights and Shaders

  • تنظیم تنظیمات رندر Adjusting Render Settings

  • تصحیح تصویر Correcting the Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد Cloudscape در Houdini
جزییات دوره
2h 21m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Vrhovsek Andreas Vrhovsek

Andreas Vrhovsek یک هنرمند VFX اتریشی است که در لندن زندگی و کار می کند. او کار خود را در صنعت فیلم های سینمایی در سال 2003 و در حالی که در CA Scanline GmbH در مونیخ کار می کرد ، آغاز کرد. کارهای او را می توان در فیلم هایی مانند Avatar ، Harry Potter ، Total Recall ، 300: Rise of an Empire ، World War Z و موارد دیگر مشاهده کرد. مجموعه مهارت های وی شامل ایجاد آب ، آتش ، دود و انفجارها با استفاده از نرم افزار شبیه سازی اختصاصی در مایا یا هودینی است. Andreas Vrhovsek در حال حاضر در Framestore ، یک شرکت VFX انگلیس مشغول به کار است. Framestore جوایز زیادی از جمله اسکار بهترین جلوه های بصری 2014 ، Bafta و VES را از آن خود کرده است.