آموزش مبانی توپولوژی در 3ds Max

Topology Fundamentals in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: چه چیزی یک مدل ساز سه بعدی خوب را از یک مدل عالی جدا می کند؟ استفاده از توپولوژی! در این دوره ، شما خواهید فهمید که توپولوژی هنگام مدل سازی سه بعدی در 3ds Max چقدر مهم است و مهارت هایی را برای اطمینان از تمیز و کارآمد بودن مدل های سه بعدی یاد خواهید گرفت. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 39s توپولوژی چیست؟ 21m 22s مبانی توپولوژی مدل سازی سه بعدی 42m 34s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

توپولوژی چیست؟ What Is Topology?

  • بررسی اجمالی توپولوژی Topology Overview

  • توپولوژی برای اشیا و وسایل نقلیه استفاده می شود Topology Used for Objects and Vehicles

  • توپولوژی برای مدل سازی شخصیت و انیمیشن استفاده می شود Topology Used for Character Modeling and Animation

مبانی توپولوژی مدل سازی سه بعدی 3D Modeling Topology Fundamentals

  • نحوه برخورد با مثلث و مقدمه مقدمه How to Deal with Triangles and Ngons Introduction

  • نحوه برخورد با مثلث و نگون در مدل های شخصیت How to Deal with Triangles and Ngons on Character Models

  • از Kites برای جوشکاری مدل های مشترک با تعداد مختلف متنوع استفاده کنید Use Kites to Weld Together Models with Varying Polycounts

  • چگونه می توان از قطب ها یا ستاره ها استفاده کرد How to Handle Poles or Stars

  • توپولوژی برای استفاده با انیمیشن Topology for Use with Animation

نمایش نظرات

آموزش مبانی توپولوژی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 5m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jayesh Ranavaya Jayesh Ranavaya

Jayesh یک هنرمند سه بعدی با انگیزه و پرشور است و توانایی توسعه دارایی های 2D/3D با کیفیت بالا ، زندگی مانند شخصیت های 3D و انیمیشن ها و همچنین داشتن درک خوبی از هنر بازی ها و روند آن را دارد. او از مهارت هنری و توانایی فنی لازم برای ایجاد محتوای محرک بصری برخوردار است که بازی را تشدید می کند. وی دانش گسترده ای در مورد نرم افزارهایی مانند 3ds Max ، Photoshop و Unreal Engine دارد. جایش بیش از ده سال است که مهارت خود را به عنوان یک هنرمند 2D و 3D توسعه می دهد. اشتیاق وی برای یادگیری مهارت های جدید او را بیش از هفت سال به تدریس واداشت ، جایی که او این فرصت را داشت که این مهارت ها را با دانش آموزان مشتاق کسب آنها به اشتراک بگذارد. او مهارت های بسیار بالایی در مدل سازی سه بعدی (دارایی ها ، مواد آلی ، وسایل نقلیه و شخصیت ها) ، بافت و انیمیشن دارد که به چند مورد اشاره می کند. او روی عناوین مختلف بازی مستقل کار کرده و دیدگاه تازه ای را به تکنیک های نرم افزاری سنتی آورده است. هدف او این است که فرایند یادگیری را برای افراد مبتدی تا حد امکان برای متخصصان در دسترس قرار دهد.