نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
بیاموزید که مدلهای کم رنگ و سبک با کیفیت بالا و بافتهای رنگ آمیزی شده برای Unity3D را با مخلوط کن ، Gimp یا فتوشاپ تهیه کنید. این دوره ایجاد هنر و دارایی از دیدگاه یک برنامه نویس ارائه می شود. بیاموزید مدل های کم کیفیت و یکپارچه را با بافت های رنگ آمیزی دست برای Unity3D با Blender ، Gimp یا Photoshop توسعه دهید. این دوره از دیدگاه یک برنامه نویس ارائه می شود. الکس ابتدا یک برنامه نویس و یک هنرمند بوده است ، بنابراین او می داند تازه بودن در 3D Art چگونه است ، و همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از مفاهیم برنامه نویسی مانند تولید سریع و سریع در هنر و ایجاد دارایی استفاده کرد.
سرفصل ها و درس ها
ساخت محیط با مخلوط کن
Environment Construction with Blender
-
مقدمه
Introduction
-
مخلوط کن
Blender
-
جستجوی فضا
Space Search
-
رنگ مرطوب
Wet Paint
-
دیوار آرنا
Arena Wall
-
ستون آرنا
Arena Pillar
-
باز کردن UV
UV Unwrapping
-
UV Unrapping Arena
UV Unwrap Arena
-
درزها
Seams
-
پشته UV
UV Stacks
-
Arena Floor UV
Arena Floor UV
-
UV کامل آرنا
Full Arena UV
-
نتیجه
Conclusion
بافت محیطی
Environment Texturing
-
مقدمه
Introduction
-
گیمپ
Gimp
-
سبک
Style
-
تصویر مرجع
Reference Image
-
ماوس یا تبلت
Mouse or Tablet
-
رنگ پس زمینه
Background Color
-
سکته های گسترده
Broad Strokes
-
طرح کلی لایه
Outline Layer
-
جریان
Flow
-
رنگ نمونه
Sampling Color
-
نقاشی قلم مو
Brush Painting
-
ماسک انتخاب
Selection Mask
-
روشنایی صحنه وحدت
Unity Scene Lighting
-
عمق با نکات برجسته
Depth with Highlights
-
جزئیات دقیق تر
Finer Details
-
رئوس مطالب سنگی
Stone Outlines
-
دراز در سایه ها
Laying in Shadows
-
Stone Edge
Stone Edge
-
مخلوط کردن نمونه ها
Mixing Samples
-
دیدگاه تازه
Fresh Perspective
-
حتی دانه دانه بودن
Even Granulaity
-
جزئیات خوب
Fine Details
-
قلوه سنگ
Rubble
-
روشنایی پخت
Bake Lighting
-
اشعه ماورا بنفش Lightmap را ایجاد کنید
Generate Lightmap UVs
-
بررسی اجمالی
Overview
-
نتیجه
Conclusion
بافت بافت قسمت 2
Environment Texturing Part 2
-
مقدمه
Introduction
-
دیوار ستونی
Pillar Wall
-
قرص
Tablets
-
قفل محور
Axis Lock
-
بهبود صحنه
Scene Improvments
-
نقاشی با بافت کامل
Full Texture Painting
-
ابزارهای انتخاب
Selection Tools
-
چند لایه
Multi Layer
-
جزئیات متوسط
Medium Details
-
مخلوط بین چهره ها
Blend Between Faces
-
دیوارهای خارجی
Exterior Walls
-
دیوارهای ستونی
Pillar Walls
-
نتیجه
Conclusion
مدل سازی و بافت درخت
Tree Modeling and Texturing
-
مقدمه
Introduction
-
مش بوش
Bush Mesh
-
برنامه ریزی UV بوش
Bush UV Planning
-
نقشه برداری UV بوش
Bush UV Mapping
-
بوش در وحدت
Bush in Unity
-
بافت پایه بوش
Bush Base Texture
-
بافت جزئیات بوش
Bush Detail Texture
-
سبک بوش با مشبک
Bush Style with Lattice
-
مدل سازی تنه درخت
Tree Trunk Modeling
-
نقشه UV تنه درخت
Tree Trunk UV Mapping
-
بافت تنه درخت
Tree Trunk Texture
-
سطل زباله
Plant Bin
-
نتیجه
Conclusion
نهایی کردن محیط زیست
Finalizing the Environment
-
مقدمه
Introduction
-
ریشه های درخت
Tree Roots
-
جزئیات خوب دیوار خارجی
Exterior Wall Fine Details
-
رنگ مرطوب
Wet Paint
-
فرورفتگی و ترک سنگ
Stone Dents and Cracks
-
فرورفتگی گوشه ای
Corner Dent
-
شعاعی تصادفی
Radial Randomness
-
Breakup Stone Edge
Breakup Stone Edge
-
برجسته های سنگی
Stone Highlights
-
لبه های سنگی را خط بزنید
Line Up Stone Edges
-
Rock Edge جزئیات خوب
Rock Edge Fine Details
-
جزئیات نهایی انسداد محیط
Final Detail Ambient Occlusion
-
بازتاب جزئیات نهایی
Final Detail Reflection
-
سایه های جزئیات نهایی
Final Detail Shadows
-
بررسی اجمالی
Overview
-
نتیجه
Conclusion
نمایش نظرات