آموزش مدیریت تغییر: یاد بگیرید که از طریق تغییر پیشرفت کنید.

Managing Change: Learn to thrive through change.

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: غلبه بر ترس و مقاومت با تسلط بر مراحل تغییر و گذار درک و استفاده از 3 مرحله یک گذار برای پیشرفت در زمان تغییرات چشمگیر درک تفاوت بین یک فرآیند تغییر و یک فرآیند گذار ایجاد یک برنامه عملیاتی برای مدیریت انتقال درک و مقاومت های خود را برای تغییر از بین ببرید درک احساساتی که ممکن است سر راه شما قرار بگیرند

زندگی مملو از تغییرات است و با این حال ما به عنوان انسان اغلب در برابر تغییر مقاومت می کنیم و/یا می ترسیم. اگرچه تغییر نحوه تکامل و رشد ما است، اما اغلب از طریق مراحل انتقالی که تجربه می کنیم، رنج می بریم.

با استفاده از اسلایدها و فعالیت‌های انعکاسی، شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند تا الگوها، مقاومت‌ها و احساسات خود را در حین گذراندن فرآیند تغییر زیر سوال ببرند. هرچه برای درک احساسات و موانع خود از طریق فرآیند تغییر مجهزتر باشیم، بهتر می‌توانیم از طریق هر تغییری پیشرفت کنیم.

چه ما نیاز به تغییر در سطح شخصی داشته باشیم یا به یک عضو تیم، یکی از اعضای خانواده، دوستان و غیره از طریق فرآیند تغییر کمک کنیم، این دوره به شما امکان می دهد تا برخی از ابزارها و مفاهیم ساده و در عین حال موثر را به دست آورید تا با موفقیت در یک انتقال پیشرفت کنید. .


سرفصل ها و درس ها

تعریف تغییر و واکنش ما به تغییر Defining change and our response to change

  • مقدمه، اهداف و تعریف تغییر Introductions, objectives and defining change

3 مرحله انتقال (بر اساس مدل ویلیام بریج) The 3 phases of transition (based on William Bridges model)

  • فاز 1: رها کردن فاز 2: منطقه خنثی. فاز 3: شروع جدید Phase 1: Letting go; Phase 2: The neutral zone; Phase 3: The new beginning

مقاومت Resistance

  • اشکال مقاومت و استراتژی برای شکستن آشفتگی Forms of resistance & strategies for breaking through the turbulence

ایجاد طرح انتقال Creating a transition plan.

  • رونق در دوران گذار - بیایید به سمت عمل حرکت کنیم! کلمات پایانی و خلاصه Thriving through the transition - let's move to action! Final words and recap.

منابعی برای حمایت از شما در فرآیند تغییر Resources to support you in your change process

  • منابع اضافی برای جعبه ابزار تغییر شما Additional Resources for Your Change Toolkit

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش مدیریت تغییر: یاد بگیرید که از طریق تغییر پیشرفت کنید.
جزییات دوره
34 mins
5
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
34,922
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Caroline Samne Caroline Samne

تغییر معمار و رهبر تغییر