نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تکنیک های پیشرفته مدل سازی ، تقلب و متحرک سازی یک توپ تندرست را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 در طول این درس ها ، ما مدل سازی ، تقلب و متحرک سازی یک توپ تندرست را کشف خواهیم کرد. ما توجیهات و روشهای تقلب برای تقلب دو نوع توپ مشخص را پوشش خواهیم داد. ما در مورد روش های متحرک سازی این توپ ها به طور طبیعی و به عنوان شخصیت های متمایز به خودی خود بحث خواهیم کرد. این دوره از موسیقی به عنوان نقطه شروع زمان بندی بحث می کند و روش هایی را برای اجرای یک انیمیشن کوتاه ارائه می دهد. این دوره با بحث در مورد روشنایی و تکنیک های ارائه شده قابل استفاده برای افزایش داستان. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
متحرک و ریگ توپ تندرست در مایا
Animate and Rig a Bouncing Ball in Maya
-
تعیین پارامترهای ایجاد شخصیت
Specifying the Character Creation Parameters
-
شروع یک دکل توپی "ساده"
Beginning a "Simple" Ball Rig
-
اتمام دکل توپی "ساده"
Finishing the "Simple" Ball Rig
-
افزودن هندسه متفاوت به دکل توپی "ساده"
Adding Different Geometry to the "Simple" Ball Rig
-
ایجاد توپ و منحنی های کنترل
Creating the Ball and the Control Curves
-
اسکریپت نویسی اسکریپت ایجاد منحنی Nurbs
Scripting the Nurbs Curve Creation Script
-
گروه بندی کنترل ها و افزودن اتصالات کنترل
Grouping the Controls and Add Control Joints
-
اتصال گره های Multiplydivide
Hooking up the Multiplydivide Nodes
-
اضافه کردن شبکه و خوشه ها
Adding the Lattice and Clusters
-
با استفاده از یک ویژگی شمارش شده
Using an Enumerated Attribute
-
بررسی فیلم مرجع
Examining Reference Video
-
انیمیشن گزاف گویی "مبتنی بر فیزیک"
Animating the "Physics-based" Bounce
-
پایان انیمیشن گزاف گویی
Finishing the Bounce Animation
-
"متحرک سازی" توپ
"Animating" the Ball
-
مسدود کردن ترجمه ها 1
Blocking the Translations 1
-
له کردن و کشش توپ
Squashing and Stretching the Ball
-
برنامه ریزی انیمیشن
Planning the Animation
-
مسدود کردن ترجمه ها 2
Blocking the Translations 2
-
متحرک سازی توپ Freeform ، AKA "The Shmoo"
Animating the Freeform Ball, AKA "the Shmoo"
-
مسدود کردن ترجمه ها با استفاده از کلیدهای پله ای
Blocking the Translations Using Stepped Keys
-
متحرک سازی Doubletake
Animating the Doubletake
-
پالایش Doubletake
Refining the Doubletake
-
تغییر از Stepped به Plateau Keys
Changing from Stepped to Plateau Keys
-
ایجاد یک گزاف گویی بالا به پایین
Creating a Top to Bottom Bounce
-
ایجاد حالت های مایع
Creating Fluid Poses
-
شروع روند ایجاد دم
Beginning the Tail Creation Process
-
ایجاد کنترل های FK برای دم و ساخت کنترل های سوئیچ
Creating FK Controls for the Tail and Making Switch Controls
-
پاک کردن کنترلهای دید
Cleaning up the Visibility Controls
-
کنترل دم
Controlling the Tail
-
Playblasting برای چندین دوربین
Playblasting for Multiple Cameras
-
تست رندر انیمیشن های توپی
Test Rendering the Ball Animations
-
آماده شدن برای رندر انیمیشن
Preparing for Animation Rendering
-
ارائه اسکریپت انیمیشن چند دوربین
Script Rendering Multi-camera Animation
نمایش نظرات