آموزش مقدمه گواهینامه: نسخه نویسی و انتشار وحدت

Cert Prep: Unity Scripting and Publishing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا برای قسمت برنامه نویسی و انتشار آزمون کاردانی مجاز Unity مطالعه کنید. مربی آلن تورن اصول اسکریپت نویسی را توضیح می دهد ، نحوه ایجاد اسکریپت C # در Visual Studio ، چاپ در کنسول و ایجاد اسکریپت های مفید که باعث حرکت و واکنش اشیا 3D سه بعدی می شود را نشان می دهد. وی همچنین در مورد ایجاد رفتارهای به موقع ، تولید داده های یافتن مسیر برای کمک به شخصیت های غیر بازیگر (NPC) جهت یابی هوشمندانه در محیط ها و استفاده از ماشین های حالت محدود برای کمک به تصمیم گیری NPC ها صحبت می کند. به علاوه ، بیاموزید که چگونه از فیزیک برای ساختن اشیایی که در دنیای بازی واقع بینانه رفتار می کنند استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پرونده های اسکریپت C #
  • اجزا
  • رفتارهای به موقع
  • عوامل و رویدادها
  • پاسخ به ورودی کاربر
  • ساخت شبکه ناوبری
  • ساخت دستگاه دولتی
  • کار با کنترل کننده های کاراکتر
  • ساخت و گردآوری شخصیتها

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • قابلیت ساخت Build functionalty

2. فایلهای اسکریپت و C # 2. Script Files and C#

  • ایجاد فایلهای C # Creating C# Files

  • پیکربندی ویرایشگر کد Configuring the code editor

  • چاپ روی کنسول Printing to the console

  • شروع ، بیدار و بروزرسانی کنید Start, awake, and update

  • اجزاء Components

3. برنامه نویسی با یونیتی 3. Programming with Unity

  • رفتارهای به موقع Timed behaviors

  • ماشه ها و وقایع Triggers and events

  • لیست ها و حلقه ها Lists and loops

  • حرکت و دلتنگی Movement and deltatime

  • پاسخ به ورودی کاربر Responding to user input

4- پیمایش و مسیر یاب 4. Navigation and Path-Finding

  • ساخت مش ناوبری Building a navigation mesh

  • آزمایش ناوبری Testing navigation

  • کار با عوامل و موانع Working with agents and obstacles

  • ساخت دستگاه دولتی ، قسمت 1 Building a state machine, part 1

  • ساخت دستگاه دولتی ، قسمت 2 Building a state machine, part 2

5- فیزیک و تدوین 5. Physics and Compilation

  • معرفی Rigidbodies Introducing the Rigidbodies

  • معرفی کنترل کننده های شخصیت Introducing character controllers

  • کار با کنترلرهای شخصیت Working with character controllers

  • ساخت و گردآوری Building and compiling

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مقدمه گواهینامه: نسخه نویسی و انتشار وحدت
جزییات دوره
2h 3m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,568
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.