لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش آهنگسازی بعد از جلوه ها: 2 مطابقت پیش زمینه با پس زمینه
After Effects Compositing: 2 Matching Foreground to Background
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ایجاد یک عکس متحرک که از عناصر مختلف تشکیل شده است و به نظر می رسد یک باره با یک دوربین گرفته شده ، هسته اصلی ترکیب جلوه های بصری است. برای طبیعی جلوه دادن جلوه ، کامپوزیتورها به درک عمیقی از نحوه مطابقت رنگ ، نور و پدیده های خاص دوربین از جمله دانه و عمق میدان نیاز دارند. تطبیق نیاز به مهارت خاصی ندارد. به عنوان مثال ، شما می توانید یاد بگیرید که به طور موثر رنگ را مطابقت دهید حتی اگر در دیدن دقیق رنگ مشکل دارید. بنابراین با مارك كریستینسن همراه باشید ، زیرا او به شما می آموزد كه چگونه اشیا fore پیش زمینه دو بعدی یا سه بعدی را در یك صحنه پس زمینه با افتر افكت تركیب كنید و به طور یكباره نور ، رنگ ، عمق میدان و سر و صدا را مطابقت دهید تا هر عنصر طبیعی به نظر برسد. >
این دوره توسط مارک کریستینسن ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
تطبیق رنگ سیاه و سفید li>
مطابقت سطح با نسبت li>
کم رنگ شدن با رنگ li>
ایجاد عمق میدان li>
کاهش یا حذف دانه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
قبل از اینکه شروع کنی
Before you begin
1. آهنگسازی در حال مطابقت است
1. Compositing Is Matching
آهنگسازی متناسب است
Compositing is matching
برای بهینه سازی فضای کاری خود ، صفحه ها را تغییر دهید و شناور کنید
Toggle and float panels to optimize your workspace
رنگ را با رنگ سیاه و سفید مطابقت دهید
Match color in black and white
از هیستوگرام استفاده کنید
Use the histogram
پانل اطلاعات را گنجانید
Incorporate the Info panel
2. تلفیقی پیچیده تر
2. More Complex Compositing
برای یک مسابقه شدید آماده شوید
Prepare for an extreme match
سطح را با نسبت ها مطابقت دهید
Match levels with proportions
Slam برای تست مسابقه
Slam to test the match
چشم را برای اشباع بکشید
Develop an eye for saturation
بی رنگ با رنگ
Desaturate with Tint
چرا تطابق رنگ اتوماتیک نیست؟
Why isn't color matching automatic?
آهنگ های چند منظوره با کنترل بیان
Straddle compositions with an expression control
3. معرفی عمق
3. Introducing Depth
با مه جوی بیشتر پیش بروید
Go further with atmospheric haze
درک تار و تار Gaussian در مقابل Defocus
Understand Gaussian vs. Defocus blurs
با یک لنز دوربین لنز ، یک فوکوس ساده و ساده را بین دو لایه ایجاد کنید
Create a simple rack focus between two layers with Camera Lens Blur
با دوربین After Effects یک فوکوس رک سه بعدی را تنظیم کنید
Set up a 3D rack focus with the After Effects camera
عمق میدان را با یک نقشه عمق ایجاد کنید
Create depth of field with a depth map
از CINEMA 4D نقشه عمق ایجاد شده توسط 3D اضافه کنید
Add a 3D-generated depth map from CINEMA 4D
فوکوس رک با نقشه عمق 3D ایجاد کنید
Rack focus with a 3D-generated depth map
از بریدن مات با Find Edges و Minimax جلوگیری کنید
Prevent matte clipping with Find Edges and Minimax
جبهه ضد آب سریع و کثیف را با Box Blur اضافه کنید
Add quick-and-dirty defocus with Box Blur
بوکه را با Lenscare frischluft دوباره ایجاد کنید
Re-create bokeh with frischluft's Lenscare
4. سازماندهی پروژه ها برای VFX
4. Organize Projects for VFX
تعداد VFX را به تعداد لایه ها ترتیب دهید
Organize a VFX comp down in number of layers
یک شات پیچیده را با کلید Uber و نمودار جریان ترکیب تجزیه و تحلیل کنید
Analyze a complex shot with Uber key and the composition flowchart
5- نویز و دانه شکایت کنید
5. Befriend Noise and Grain
دانه سایه و رنگ را با یک لایه تنظیم کنید
Match shadow grain and color with an adjustment layer
عدم تطابق دانه و دانه مطابقت دارد
Spot grain mismatches and match grain
دانه را با فیلم Neat Video کاهش یا حذف کنید
Reduce or remove grain with Neat Video
خط لوله دانه را با یک ضربه پیچیده مدیریت کنید
Manage the grain pipeline in a complex shot
سایه قطره 2D را با یک جامد ماسک دار سفارشی کنید
Customize a 2D drop shadow with a masked solid
مارک کریستینسن نویسنده و مربی ای است که به حرفه متخصصان گرافیک متحرک و جلوه های بصری خدمت می کند.
مارک نویسنده چندین دوره آنلاین است. در زمینه جلوههای بصری، گرافیکهای حرکتی و انیمیشن در LinkedIn Learning و schoolofmotion.com. کار او به عنوان یک مربی و تأثیرگذار با کار بر روی فیلم سینمایی روز بعد از فردا آغاز شد که منجر به انتشار کتاب پیشگامانه او تکنیک های استودیو افتر افکت (ادوبی پرس) شد. این اولین متنی بود که به تفصیل نحوه ایجاد افکت های سطح ویژگی هالیوود را با استفاده از نرم افزار خارج از قفسه (Adobe After Effects) توضیح داد. مارک بهعنوان مدیر خلاق و تهیهکننده در شرکتهایی از LucasArts گرفته تا Adobe مشغول به کار بوده و همچنین یک استارتآپ نرمافزار موفق را تأسیس کرده است. او در سانفرانسیسکو زندگی می کند و پدر دو فرزند است.
نمایش نظرات