آموزش مجسمه سازی یک موجود با ZBrush و فتوشاپ

Sculpting a Creature with ZBrush and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید مفاهیم شخصیت را برای صنایع فیلم و بازی توسعه دهید؟ در این دوره ، هنرمند کانسپت Rayce Bird نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ZBrush و Photoshop موجوداتی را از اعماق تصورات خود زنده کرد. او به ترسیم ایده ها در فتوشاپ ، تولید فرم اولیه با Dynamesh و افزودن جزئیات به مجسمه با بقیه ابزارهای Zbrush می پردازد. سپس ، هنگامی که این موجود رنگ آمیزی ، بافت و روشن شد ، ریس نشان می دهد که چگونه آن را ارائه داده و در صحنه ای ترکیب می کند که داستان بیشتری از شخصیت را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • ترسیم نقاشی در فتوشاپ
  • اصلاح شخصیت شما
  • استفاده از ZSpheres برای ایجاد آناتومی اساسی
  • افزودن به آناتومی با Dynamesh
  • افزودن چشم ، شاخ ، انگشتان و لباس
  • رنگ آمیزی ، سایه زدن و بافتن مدل
  • استفاده از ابزار Transform
  • روشنایی و ارائه موجود
  • آهنگ سازی در فتوشاپ
  • تصحیح رنگ و افزودن نویز به صحنه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کشف شخصیت 1. Character Discovery

  • مقدمه ای برای کشف شخصیت Introduction to character discovery

  • داستان پشت شخصیت The story behind the character

  • در جستجوی اصالت Searching for originality

  • نحوه استفاده از تصاویر و منابع الهام بخش How to use inspirational images and references

2. طرح آن را 2. Sketch It Out

  • مقدمه ای برای ترسیم آن Introduction to sketching it out

  • طراحی سیلوها در فتوشاپ Sketching silhouettes in Photoshop

  • نقاشی سبک Light painting

  • اضافه کردن جزئیات جذاب Adding intriguing details

  • انتخاب شخصیت نهایی خود را اصلاح کنید Refining your final character choice

3. مجسمه سازی با دینامش 3. Sculpting with Dynamesh

  • آشنایی با مجسمه سازی با دینامش Introduction to sculpting with Dynamesh

  • استفاده از ZSpheres برای ایجاد آناتومی اساسی Using ZSpheres to create basic anatomy

  • اضافه کردن به آناتومی با دینامش Adding to the anatomy with Dynamesh

  • اولویت بندی فرم ها و جزئیات Prioritizing forms and detail

  • کار با جاذبه و حرکت Working with gravity and movement

  • اضافه کردن چشم ، شاخ و انگشتان Adding eyes, horns, and fingers

  • اضافه کردن کمد و لوازم جانبی Adding wardrobe and accessories

4- تصفیه جزئیات 4. Detail Refinement

  • مقدمه ای برای پالایش جزئیات Introduction to detail refinement

  • برداشت مجسمه Remeshing the sculpture

  • تقسیم مش Subdividing the mesh

  • ایجاد بافت اولیه پوست سطح Creating the basic surface skin texture

  • اضافه کردن چین و چروک ، چین و چروک و بافت های اضافی Adding wrinkles, creases, and additional textures

  • ترکیب عدم تقارن و فوق العاده پالایش Incorporating asymmetry and ultra-refinement

5- تکنیک های رنگ آمیزی 5. Coloring Techniques

  • آشنایی با تکنیک های رنگ آمیزی Introduction to coloring techniques

  • استفاده از PolyPaint برای روکش پایه و مواد Using PolyPaint for the base coat and materials

  • نقاشی حفره Cavity painting

  • اضافه کردن بافت اساسی Adding basic texture

  • اضافه کردن سایه اساسی Adding basic shadowing

  • استفاده از تصاویر در Spotlight Using images in Spotlight

  • اضافه کردن جزئیات نامتقارن Adding asymmetric details

6. با استفاده از ابزارهای تبدیل 6. Using Transform Tools

  • آشنایی با استفاده از ابزارهای تبدیل Introduction to using transform tools

  • معرفی استاد Transpose Introducing the Transpose Master

  • ماسک زدن و اضافه کردن gizmos Masking and adding gizmos

  • لمس پایان Finishing touches

7. چراغ و رندر 7. Lights and Rendering

  • معرفی چراغ ها و رندرها Introduction to lights and rendering

  • تهیه سند رندر Preparing document for rendering

  • ایجاد چراغ های جدید Creating new lights

  • اصطلاحات روشنایی و هدف Lighting terminology and purpose

  • ارائه در BPR (بهترین پیش نمایش ارائه) Rendering in BPR (Best Preview Render)

  • روشنایی HDRI HDRI lighting

8- آهنگسازی در فتوشاپ 8. Compositing in Photoshop

  • آشنایی با آهنگسازی در فتوشاپ Introduction to compositing in Photoshop

  • باز کردن رندرها در فتوشاپ Opening renders in Photoshop

  • ارائه و حالتهای ترکیبی Renders and blending modes

  • تنظیم لایه ها و شدت ها Adjusting layers and intensities

  • ایجاد زمینه Creating a background

  • ترکیب و داستان Composition and story

  • نقاشی سفارشی در فتوشاپ Custom painting in Photoshop

9. لمس پایان 9. Finishing Touches

  • لمس پایان Finishing touches

  • به صورت دیجیتالی با بافت نقاشی می کنید Digitally painting with texture

  • اضافه کردن جو و روشنایی اضافی Adding atmosphere and extra lighting

  • تصحیح رنگ و اضافه کردن نویز Color correcting and adding noise

نتیجه Conclusion

  • آفرینش نهایی: مرور روند ما The final creation: Reviewing our process

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک موجود با ZBrush و فتوشاپ
جزییات دوره
2h 36m
55
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
82,115
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rayce Bird
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rayce Bird Rayce Bird

رایس پرنده یک خالق موجود ، معلم و مشاور طراحی است. عشق او به هیولاها و موجودات از سنین بسیار جوانی آغاز شد ، لگد زدن توسط کارتون محبوب 80s He-Man و فیلم Predator آغاز شد. این عشق به موجودات به او الهام بخش است که وارد دنیای آرایش جلوه های ویژه شود ، اما با دیدن اینکه گرایش به سمت دیجیتالی جلوه های ویژه وجود دارد ، ریس تصمیم گرفت در برنامه فناوری و طراحی مجازی دانشگاه آیداهو ، جایی که به مطالعه انیمیشن و طراحی بازی پرداخت . پس از فارغ التحصیلی ، Rayce شنید که در سریال Hit Off Face قرار دارد و در فصل 2 نیز به پیروزی رسید. از آن زمان ، او روی فیلم های کوتاه ، طرح های مفهومی و طراحی تولید کار کرده است. او حتی برای بازی های ویدیویی کار مفهومی انجام داده است. همچنین ریس توسط نیروی دریایی نیروی دریایی استخدام شد تا شبیه سازهای آموزشی را به روشی بسازد که به افراد کمک کند نه تنها از سرگرمی برخوردارند بلکه به یک روش سرگرم کننده نیز یاد می گیرند. از وی خواسته شد تا برای تدریس در دانشکده آلما ، دانشگاه آیداهو ، جایی که هم اکنون در حال تدریس استودیوی طراحی و کلاسهای طراحی شخصیت است ، برگردد. علاوه بر تدریس خود ، رایس مشاور طراحی Adobe Photoshop است و از طریق Adobe با سونی و سامسونگ مشورت کرده است.