آموزش 5 کاری که می توانید برای کاهش بار عملیاتی انجام دهید

Top 5 Things You Can Do to Reduce Operational Load

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بر اساس داده ها و مکالمات PagerDuty با هزاران مشتری ، راشل در مورد ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا تفاوت زیادی در کاهش کار عملیاتی از حوادث ایجاد کند ، صحبت خواهد کرد. با تغییر جهان به سمت همه چیز آنلاین ، وابستگی و فشار دیجیتال بیش از هر زمان دیگری است. در ماه مارس ، PagerDuty شاهد حوادث مضاعف برای مشتریان خود بود ، با افزایش قابل توجهی در صنایعی مانند یادگیری آنلاین و تجارت الکترونیکی. فشار رو به کاهش نیست و انتظارات مشتری نیز کاهش نمی یابد. بر اساس داده های PagerDuty و مکالمه با هزاران مشتری ، راشل در مورد ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید برای ایجاد یک تغییر بزرگ در کاهش کار عملیاتی از حوادث صحبت خواهد کرد. وی همچنین در مورد راه های کاهش تلاش های تکراری ، مسائل مربوط به سطح و بهبود زمان پاسخ برای ایجاد تیم های معتبرتر بحث خواهد کرد.

سرفصل ها و درس ها

5 کاری که می توانید برای کاهش بار عملیاتی انجام دهید Top 5 Things You Can Do to Reduce Operational Load

  • 5 کاری که می توانید برای کاهش بار عملیاتی انجام دهید Top 5 Things You Can Do to Reduce Operational Load

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 5 کاری که می توانید برای کاهش بار عملیاتی انجام دهید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 27m
1
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
04 آذر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Gremlin

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gremlin Gremlin

Gremlin یک سرویس مهندسی هرج و مرج است که مأموریت دارد به ساخت یک اینترنت با اطمینان تر کمک کند. راه حل های آنها با ارائه یک پلت فرم کاملاً میزبان SaaS به مهندسان برای آزمایش ایمن روی سیستم های پیچیده ، شکست را به انعطاف پذیری تبدیل می کنند تا نقاط ضعف را قبل از تأثیر آنها بر مشتری و از دست دادن درآمد شناسایی کنند. این شرکت از سال 2016 توسط مدیر عامل شرکت Kolton Andrus و CTO Matthew Fornaciari تاسیس شد و از این پس 26.8 میلیون دلار بودجه از Redpoint Ventures ، Index Ventures و Amplify Partners جمع آوری کرده است. مشتریان موجود شامل JPMorgan Chase ، Mailchimp ، Qualtrics ، Twilio ، Walmart و Workiva هستند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.