آموزش مدل سازی یک ماریونت انسانی در Softimage و ZBrush

Modeling a Human Marionette in Softimage and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush به بررسی تکنیک های مختلف برای ساخت یک کاراکتر از ابتدا خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3، Softimage 2012. در این آموزش ZBrush، تکنیک های مختلف برای ساخت یک کاراکتر از ابتدا را بررسی خواهیم کرد. در طول درس ما یک شخصیت سه بعدی را مدل سازی می کنیم، ژست می گیریم، بافت می دهیم و سایه می زنیم. ما از بسیاری از تکنیک های مختلف در ZBrush و Softimage استفاده خواهیم کرد تا یک مفهوم بیومکانیکی را زنده کنیم. در طول مسیر، روش‌های خلاقانه برای استفاده از مجموعه وسیعی از ابزارها برای ساختن جزئیات به روشی سریع و مؤثر را یاد خواهیم گرفت. تمام تکنیک های نشان داده شده را می توان در انواع مختلف خطوط لوله ترجمه کرد و می تواند روند کار مدل سازی و بافت سازی معمول شما را سرعت بخشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3، Softimage 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک ماریونت انسانی در Softimage و ZBrush Modeling a Human Marionette in Softimage and ZBrush

  • ایجاد مش پایه آلی Creating the Organic Base Mesh

  • خشن کردن شکل مش پایه Roughing out the Shape of the Base Mesh

  • مسدود کردن در شکل صورت Blocking in the Face Shape

  • قرار دادن مدل با ZSphere Rig Posing the Model with the ZSphere Rig

  • استفاده از DynaMesh برای افزودن پالایش Using DynaMesh to Add Refinement

  • نگاهی به ابزارهای مدلسازی در Softimage Looking at Modeling Tools in Softimage

  • مسدود کردن قطعات فلزی Blocking out the Metal Pieces

  • شروع به اضافه کردن جزئیات به قطعات فلزی Starting to Add Details to the Metal Pieces

  • در ادامه افزودن جزئیات به قطعات فلزی Continuing to Add Details to the Metal Pieces

  • تقلب و نماسازی بازوی فلزی Rigging and Posing the Metal Arm

  • مدلسازی رویه ای با استفاده از عبارات Procedural Modeling Using Expressions

  • استفاده از ICE برای ایجاد زنجیره Using ICE to Create Chains

  • پالایش درخت یخ Refining the ICE Tree

  • افزودن برخی ویژگی ها به ترکیب ICE ما Adding Some Features to Our ICE Compound

  • پیاده سازی مفاهیم مدل سازی رویه ای ما در عمل Putting Our Procedural Modeling Concepts into Practice

  • ایجاد جزئیات ارگانیک ریزتر Creating Finer Organic Details

  • اضافه کردن جزئیات فرکانس بالا Adding High Frequency Details

  • جزئیات و بافت با استفاده از نویز سطحی Detailing and Texturing Using Surface Noise

  • شروع به رنگ آمیزی پوست Starting to Paint the Skin

  • نهایی کردن رنگ های پوست Finalizing the Skin Tones

  • افزودن لوازم نهایی به مدل Adding Final Props to the Model

  • ایجاد ظاهری متقاعد کننده برای پوست Creating a Convincing Look for the Skin

  • سایه زدن بر قطعات فلزی Shading the Metal Pieces

  • ایجاد رندر نهایی ما در ZBrush Creating Our Final Render in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک ماریونت انسانی در Softimage و ZBrush
جزییات دوره
5h 34m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniele Angelozzi Daniele Angelozzi

Daniele "Danko" Angelozzi یک فریلنسر سه بعدی ایتالیایی ، مربی مجوز ZBrush و بشارت دهنده Wacom است. 5 سال پیش ، پس از اتمام موفقیت در مقطع دکترا در بیوتکنولوژی ، او عصبانی شد و متوجه شد که ترجیح می دهد به جای بهبودی ، دنیا را سرگرم کند و بنابراین یک دوره غوطه وری کامل 24/7 را به صورت خودآموز آغاز کرد تا از این طریق شغل ایجاد کند. اشتیاق واقعی او ، هنرهای خلاقانه و به ویژه 3D. در سال 2009 او به عنوان اولین مربی گواهینامه ZBrush ایتالیایی شناخته شد و همچنین تدریس مجسمه سازی دیجیتال را در کلاسهای زنده و از طریق دوره های آنلاین آغاز کرد. بسیار مشتاق در مورد کاری که انجام می دهد ، عمدتا در زمینه مدل سازی شخصیت ، وی دارای دانش عمومی خوبی است و به همین دلیل اغلب در انواع مختلف تولیدات به عنوان یک کارگزار کار می کند.