آموزش گواهینامه AWS Cloud Practitioner

AWS Cloud Practitioner Certification

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: AWS Cloud Practitioner TEST PRACTICE مناسب برای هر کسی که می‌خواهد در اولین امتحان در امتحان شرکت کند بسته آزمایشی تمرین AWS Cloud Practitioner به افراد کمک می‌کند تا برای آزمون گواهینامه AWS Cloud Practitioner آماده شوند. این برنامه برای تأیید درک کلی یک نامزد از AWS Cloud و خدمات آن و همچنین توانایی آنها در به کارگیری آن دانش طراحی شده است. هدف آن ارزیابی دانش داوطلب از خدمات مختلف AWS و قابلیت‌های آنهاست. مدل‌های قیمت‌گذاری، امنیت و انطباق، اصول معماری همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا با قالب و سبک آزمون واقعی گواهینامه آشنا شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد هنگام شرکت در آزمون‌ها مطمئن‌تر شوند. گواهینامه و برای افرادی توصیه می شود که دانش اولیه را در زمینه رایانش ابری و خدمات AWS دارند. در اینجا برخی از پیش نیازها و الزامات برای شرکت در دوره آزمایشی AWS Cloud Practice Practice آورده شده است: مهارت های اولیه رایانه و آشنایی با پیمایش در اینترنت و مرورگرهای وب. دانش اولیه مفاهیم و اصطلاحات رایانش ابری مانند زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS)، پلت فرم به عنوان سرویس (PaaS) و نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS). آشنایی با سرویس های AWS و کاربردهای آن ها مانند EC2، S3، RDS و .... آشنایی با مفاهیم کلیدی امنیتی مانند مدیریت هویت و دسترسی (IAM) و رمزگذاری. آشنایی با مدل های قیمت گذاری و صورتحساب AWS. همچنین توصیه می‌شود که افراد تجربه عملی با خدمات AWS داشته باشند و برخی از دوره‌های آموزشی AWS یا دوره‌های آنلاین را قبل از شرکت در دوره آزمایشی AWS Cloud Practice Practice گذرانده باشند.

شرکت در آزمون گواهینامه متخصص ابری AWS می‌تواند برای پیشرفت شغلی شما بسیار مفید باشد، صرف نظر از اینکه به دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستید، به دنبال نشان دادن مهارت‌های خود در مقابله با پروژه‌های جدید یا هدف تبدیل شدن به یک متخصص مورد اعتماد در تیم خود هستید. آزمون های گواهینامه AWS توسط متخصصان با تجربه طراحی شده است تا شما را به مهارت های ضروری برای برآورده کردن خواسته های صنعت و پیشرفت در زمینه خود مجهز کند. آماده‌سازی و دریافت گواهینامه AWS می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌های شناسایی شده توسط متخصصان در زمینه خود را توسعه دهید و رشد شغلی شما را بیشتر کند.

این بسته آزمایشی تمرین برای کمک به آمادگی شما برای آزمون گواهینامه AWS Cloud Practitioner طراحی شده است. این دوره مجموعه ای جامع از سوالات تمرینی را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به رایانش ابری در AWS را پوشش می دهد، سوالات از نظر فرمت و دشواری مشابه سوالاتی هستند که در آزمون های گواهینامه یافت می شوند و برای کمک به ارزیابی دانش و شناسایی شما طراحی شده اند. مناطقی که به مطالعه یا تمرین بیشتری نیاز دارید. این دوره شامل توضیحات مفصل برای هر سوال و همچنین منابعی است که به شما در درک مفاهیم و موضوعات تحت پوشش آزمون گواهینامه کمک می کند.

در پایان دوره، درک کاملی از انواع سوالاتی که احتمالاً در آزمون گواهینامه گنجانده می‌شوند، خواهید داشت و به خوبی برای آزمون ACE آماده خواهید شد و حرفه آنها را در رایانش ابری ارتقاء خواهید داد. .


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • AWS Cloud Practitioner-Intermediary AWS Cloud Practitioner-Intermediary

  • AWS Cloud Practitioner- سطح مبتدی AWS Cloud Practitioner- Beginner Level

  • AWS Cloud Practitioner-Mastery Level AWS Cloud Practitioner-Mastery Level

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش گواهینامه AWS Cloud Practitioner
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
180
Udemy (یودمی) udemy-small
18 فروردین 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,058
4.2 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Ejiro Igho

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ejiro Igho Ejiro Igho

HR حرفه ای//مهندس نرم افزار

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.