آموزش مربیگری به عنوان یک مربی

Coaching As A Mentor

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مهارت های مربیگری خود را برای الهام بخشیدن و برانگیختن مربیان آموزش دهید و اصلاح کنید مجموعه مهارت های اساسی که هر مربی باید داشته باشد. چالش هایی که ممکن است مانع از رسیدن شما به پتانسیل کامل و نحوه رسیدگی به آنها شود. با یک مربی اعتماد ایجاد کنید، مرزهای طبیعی را تعیین کنید و آنها را درگیر نگه دارید. به مربی خود انگیزه دهید و به او انگیزه دهید تا بهتر عمل کند. اعتماد به نفس و استقلال مربی خود را تقویت کنید. نظارت بر پیشرفت و تعیین اهداف واقع بینانه با استفاده از مدل SMART. اولین گام‌های اساسی برای اولین بار منتهی شدن، از طریق یک نقشه راه ارائه می‌شود. پیش نیازها: بدون نیاز خاص.

گاهی اوقات، آموزش برای وادار کردن کسی به یادگیری چیز جدیدی کافی نیست. فرآیند یادگیری باید شخصی تر باشد و معلم باید الهام بخش تر و انگیزه بخش تر باشد. این همان چیزی است که مربیگری است - آموزش شخصی با سبک و ذوق.

در این دوره، شما همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک مربی موفق نیاز دارید، یاد خواهید گرفت که می تواند اهداف دست یافتنی را تعیین کند و اطلاعات را به شیوه ای جذاب منتقل کند تا مربی خود را به سمت نقاط قوت جدید سوق دهد. در طول هشت سخنرانی این دوره، نه تنها یک مجموعه مهارت ایجاد می کنید که شما را بالاتر از مربی معمولی قرار می دهد، بلکه یک طرز فکر صحیح نیز ایجاد خواهید کرد که به مسائل اعتماد به نفسی که ممکن است شما را عقب نگه دارد، رسیدگی کند.

با کمک به شما در ایجاد اعتماد با یک مربی و تعیین مرزهای مفید برای ایجاد فضای کاری سالم، بیشترین بهره را از رابطه مربی و منتی خواهید برد و به هر دوی شما اجازه می‌دهد در نقش‌های مربوطه خود پیشرفت کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به منتی خود به روشی درست انگیزه دهید، اعتماد به نفس او را تقویت کنید و به او انگیزه دهید که برای بهتر شدن تلاش کند. مهمتر از همه، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مدل SMART اهداف دست یافتنی تعیین کنید، که وقتی با یک نقشه راه سفارشی مربی همراه شود، به شما این امکان را می دهد که رشد خود و مربی خود را به راحتی نظارت کنید.

این دوره فقط در مورد راهنمایی نیست، بلکه در مورد بهبود رابطه شما با یادگیری به طور کلی است، صرف نظر از اینکه شما معلم هستید یا دانش آموز. بنابراین، اگر آماده‌اید به جای مربی‌ای قدم بگذارید که اعتماد منتی‌ها را جلب می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به توانایی‌های خود دست یابند، همین امروز ثبت‌نام کنید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • ذهنیت مربیگری Mentoring Mindset

  • کار با مربی Working With A Mentee

  • تعیین اهداف مربی Setting Mentor Goals

  • ذهنیت منتی Mentee Mindset

  • منتی پیشرفت Mentee Progress

  • نقشه راه توسعه خود Self Development Roadmap

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مربیگری به عنوان یک مربی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1 hour
8
Udemy (یودمی) udemy-small
17 بهمن 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,005
5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Expert Academy Expert Academy

زنده. عشق. فرا گرفتن

سلام، من متخصص هستم.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.