لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت برنامه بازی با Android SDK
Building a Game App with the Android SDK
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
روش های زیادی برای ساخت بازی های موبایل وجود دارد ، اما در بیشتر پروژه ها هر آنچه را که نیاز دارید در هسته SDK پیدا خواهید کرد. در حالی که یاد می گیرید یک برنامه بازی ساده با Android SDK و Java بسازید - بدون C ++ یا موتور بازی نیازی به برنامه نویسی Android ندارید! این پروژه تمام نقاط قوت SDK ، از جمله حرکت تمیز و مایع را به نمایش می گذارد. مکانیک بازی پیچیده؛ و مداوم به ثمر رساند. دیوید گاسنر نحوه ساخت تصاویر بصری ، از جمله پس زمینه ، منوها و کنترل ها و افزودن انیمیشن را با کلاس های داخلی در Android نشان می دهد. سپس او به شما کمک می کند منطق بازی را برنامه ریزی کنید. بیاموزید که چگونه سطوح مختلف ، امتیازات افزایش و نمایش ، مدیریت منابع بازی و افزودن جلوه های صوتی را تعریف کنید - هم پرونده های موسیقی طولانی تر با م Mediaلفه MediaPlayer و هم جلوه های صوتی کوتاه تر با کلاس SoundPool Android. این پروژه روشی سرگرم کننده و با ارزش برای یادگیری برنامه نویسی اندروید است و می تواند به عنوان الگویی برای برنامه های بازی خود مورد استفاده قرار گیرد.
موضوعات شامل:
کار با جاوا در مقابل C ++
ایجاد یک پروژه جدید آندروید li>
تعریف تصاویر: پس زمینه ، منوها و انیمیشن li>
تعریف و مدیریت سطح li>
نمایش امتیازات li>
مدیریت منابع محدود بازی li>
تکمیل منطق بازی li>
افزودن جلوه های صوتی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. ابزارهای توسعه بازی اندرویدی
1. Android Game Development Tools
جعبه ابزارهای cross-platform را کاوش کنید
Explore cross-platform toolkits
همکاری با Java در مقابل C ++
Working with Java vs. C++
2. شروع کنید
2. Get Started
اهداف و منطق بازی را شرح دهید
Describe the game's goals and logic
بازی تمام شده را نشان دهید
Demonstrate the finished game
یک پروژه Android شروع کنید
Create a starting Android project
3. ارائه بصری را تعریف کنید
3. Define Visual Presentation
نمایش تصویر پس زمینه
Display a background image
کنترل های بازی و نمایش اطلاعات را اضافه کنید
Add game controls and info display
نمادهای پین را نمایش دهید
Display pin icons
اشیاء بصری را به عنوان کلاس های جاوا پیاده سازی کنید
Implement visual objects as Java classes
رنگ های بادکنک را مدیریت کنید
Manage balloon colors
منطق انیمیشن را اضافه کنید
Add animation logic
بالن ها را با انیمیشن راه اندازی کنید
Launch balloons with animation
4- منطق بازی را تعریف کنید
4. Define Gaming Logic
سطوح را تعریف و مدیریت کنید
Define and manage levels
بالن ها را پاپ کنید
Pop the balloons
نمایش نمرات در طول بازی
Display scores during game play
منابع بازی محدود را مدیریت کنید
Manage limited gaming resources
پایان بازی
End the game
منطق بازی را تمام کنید
Finish game logic
پیگیری نمره بالا
Track high score
5. جلوه های صوتی اضافه کنید
5. Add Audio Effects
موسیقی را با Media Player پخش کنید
Play music with Media Player
جلوه های صوتی را با SoundPool پخش کنید
Play sound effects with SoundPool
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار
دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.
دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.
نمایش نظرات