آموزش ساخت برنامه بازی با Android SDK

Building a Game App with the Android SDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: روش های زیادی برای ساخت بازی های موبایل وجود دارد ، اما در بیشتر پروژه ها هر آنچه را که نیاز دارید در هسته SDK پیدا خواهید کرد. در حالی که یاد می گیرید یک برنامه بازی ساده با Android SDK و Java بسازید - بدون C ++ یا موتور بازی نیازی به برنامه نویسی Android ندارید! این پروژه تمام نقاط قوت SDK ، از جمله حرکت تمیز و مایع را به نمایش می گذارد. مکانیک بازی پیچیده؛ و مداوم به ثمر رساند. دیوید گاسنر نحوه ساخت تصاویر بصری ، از جمله پس زمینه ، منوها و کنترل ها و افزودن انیمیشن را با کلاس های داخلی در Android نشان می دهد. سپس او به شما کمک می کند منطق بازی را برنامه ریزی کنید. بیاموزید که چگونه سطوح مختلف ، امتیازات افزایش و نمایش ، مدیریت منابع بازی و افزودن جلوه های صوتی را تعریف کنید - هم پرونده های موسیقی طولانی تر با م Mediaلفه MediaPlayer و هم جلوه های صوتی کوتاه تر با کلاس SoundPool Android. این پروژه روشی سرگرم کننده و با ارزش برای یادگیری برنامه نویسی اندروید است و می تواند به عنوان الگویی برای برنامه های بازی خود مورد استفاده قرار گیرد.
موضوعات شامل:
  • کار با جاوا در مقابل C ++
  • ایجاد یک پروژه جدید آندروید
  • تعریف تصاویر: پس زمینه ، منوها و انیمیشن
  • تعریف و مدیریت سطح
  • نمایش امتیازات
  • مدیریت منابع محدود بازی
  • تکمیل منطق بازی
  • افزودن جلوه های صوتی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. ابزارهای توسعه بازی اندرویدی 1. Android Game Development Tools

  • جعبه ابزارهای cross-platform را کاوش کنید Explore cross-platform toolkits

  • همکاری با Java در مقابل C ++ Working with Java vs. C++

2. شروع کنید 2. Get Started

  • اهداف و منطق بازی را شرح دهید Describe the game's goals and logic

  • بازی تمام شده را نشان دهید Demonstrate the finished game

  • یک پروژه Android شروع کنید Create a starting Android project

3. ارائه بصری را تعریف کنید 3. Define Visual Presentation

  • نمایش تصویر پس زمینه Display a background image

  • کنترل های بازی و نمایش اطلاعات را اضافه کنید Add game controls and info display

  • نمادهای پین را نمایش دهید Display pin icons

  • اشیاء بصری را به عنوان کلاس های جاوا پیاده سازی کنید Implement visual objects as Java classes

  • رنگ های بادکنک را مدیریت کنید Manage balloon colors

  • منطق انیمیشن را اضافه کنید Add animation logic

  • بالن ها را با انیمیشن راه اندازی کنید Launch balloons with animation

4- منطق بازی را تعریف کنید 4. Define Gaming Logic

  • سطوح را تعریف و مدیریت کنید Define and manage levels

  • بالن ها را پاپ کنید Pop the balloons

  • نمایش نمرات در طول بازی Display scores during game play

  • منابع بازی محدود را مدیریت کنید Manage limited gaming resources

  • پایان بازی End the game

  • منطق بازی را تمام کنید Finish game logic

  • پیگیری نمره بالا Track high score

5. جلوه های صوتی اضافه کنید 5. Add Audio Effects

  • موسیقی را با Media Player پخش کنید Play music with Media Player

  • جلوه های صوتی را با SoundPool پخش کنید Play sound effects with SoundPool

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ساخت برنامه بازی با Android SDK
جزییات دوره
2h 6m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
69,438
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.