آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 1

Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، برخی از مفاهیم اساسی برای مدل سازی با چند ضلعی ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. در این آموزش مایا ، برخی از مفاهیم اساسی برای مدل سازی با چند ضلعی را یاد خواهیم گرفت. ما در مورد عیب یابی مدل های شما ، تجزیه اشکال به اشکال اساسی و استفاده از موارد اولیه برای ایجاد فرم های پیچیده تر ، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد جریان صحیح لبه ، مقدار هندسه ، کشش لبه و برخی نکات و ترفندهای بسیار عالی صحبت خواهیم کرد. با پایان این آموزش مایا ، درک بیشتری از ایجاد و عیب یابی هندسه درست شکل گرفته خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکاتی برای مدل سازی اشکال پیچیده در مایا Tips for Modeling Complex Shapes in Maya

  • بحث درباره نکات و تکنیک ها Discussing Tips and Techniques

  • استفاده از روش های عیب یابی Utilizing Methods to Troubleshoot

  • بحث در مورد بافت و کشش سطحی Discussing Texture and Surface-stretching

  • رفع قطب های کروی Fixing Spherical Poles

  • گوشه های گرد Beveling Beveling Round Corners

  • ادامه بولینگ Continuing Beveling

  • گزینه های Beveling Beveling Options

  • همگرا Converging Bevels

  • بحث در مورد بولینگ و شمشیربازی Discussing Beveling vs. Fencing

  • ادامه بولینگ و شمشیربازی Continuing Beveling vs. Fencing

  • مدلسازی فرمهای اساسی Modeling Basic Forms

  • استفاده از Booleans مناسب Applying Proper Booleans

  • ارجاع به اشیا Referencing Objects

  • بحث درباره موارد بدوی Discussing Primitives

  • استفاده از اشیا Pr بدوی Using Primitives Objects

  • کار با Transform Component Tool Working with Transform Component Tool

  • Booleaning یک شی منحنی Booleaning a Curved Object

  • برش نزدیک به اریب Cutting Close to Bevels

  • استفاده از اشیاference مرجع برای اندازه گیری Using Reference Objects for Measuring

  • افزودن خطوط قطعه Adding Part Lines

  • مورب های انتقالی Transitioning Bevels

  • با استفاده از تکرار Using Repetition

  • بحث در مورد اشکال اولیه و ثانویه Discussing Primary and Secondary Shapes

  • استفاده از موارد بدوی Utilizing Primitives

  • ادامه استفاده از موارد بدوی Continuing to Utilize Primitives

  • استفاده از اشیا بدوی Using Primitive Objects

  • ادامه استفاده از اشیا Pr بدوی Continuing to Use Primitive Objects

  • پایان مطالعه ما Finishing Our Study

نمایش نظرات

آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 1
جزییات دوره
4h 48m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
97
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.