آموزش انیمیشن شخصیت بازی در وحدت و مایا

Game Character Animation in Unity and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما کمک می کند تا با دارایی های Swords and Shovels انیمیشن های بازی را برای بازی خود ایجاد کنید! به لطف ادغام دقیق مایا با Unity ، ایجاد انیمیشن شخصیت برای بازی ها از همیشه آسان تر است. در این دوره ، Game Character Animation in Unity and Maya ، شما خواهید آموخت که چگونه یک شخصیت قهرمان در مایا بسازید و آن را به Unity صادر کنید. اول ، شما بیش از تقلب در مایا بروید. در مرحله بعدی ، خواهید دید که چگونه می توانید کلیپ های انیمیشن مانند غوغا ، انتقال و جابجایی را کنار هم قرار دهید. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه بین Unity و Maya رفت و برگشت کنید و از هر دو برنامه با هم استفاده کنید تا عملکرد خود را به حداکثر تأثیر در بازی تغییر دهید. پس از پایان این دوره ، آماده خواهید بود تا شخصیت خود را در مایا متحرک کرده و به Unity صادر کنید و برای استفاده از این روش ها در انیمیشن خود آماده شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017 ، Unity 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

دکل های متحرک شخصیت در مایا Animating Character Rigs in Maya

  • با استفاده از Rigs Overview Using Rigs Overview

  • دستکاری سکوها Manipulating Rigs

  • Calisthenics شخصیت Character Calisthenics

ایجاد کلیپ های انیمیشن Creating Animation Clips

  • انیمیشن شکستن پرش Breaking Down the Jump Animation

  • ایجاد ژست های پرش ، قسمت 1 Creating the Jump Poses, Part 1

  • ایجاد ژست های پرش ، قسمت 2 Creating the Jump Poses, Part 2

  • ایجاد ژست های پرش ، قسمت 3 Creating the Jump Poses, Part 3

  • ایجاد ژست های پرش ، قسمت 4 Creating the Jump Poses, Part 4

  • اتمام و پیش نمایش پرش Finishing and Previewing the Jump

Transitions ، Melee و Locomotion Transitions, Melee, and Locomotion

  • شکستن انیمیشن بیکار Breaking Down the Idle Animation

  • ایجاد بیکار Creating the Idle

  • شکستن انیمیشن غوغا Breaking Down the Melee Animation

  • ایجاد انیمیشن Melee Creating the Melee Animation

  • مراحل بعدی حرکت و انیمیشن Locomotion and Animation Next Steps

دور رفت و برگشت: استفاده از مایا و وحدت با هم Round Tripping: Using Maya and Unity Together

  • با استفاده از مایا و وحدت با هم Using Maya and Unity Together

  • صادرات از مایا و راه اندازی در وحدت Exporting from Maya and Setup in Unity

  • کنترل کننده های انیمیشن در وحدت Animation Controllers in Unity

  • ویرایش جدول زمانی در وحدت Timeline Editing in Unity

  • دور رفت به مایا و بازگشت Round Tripping to Maya and Back

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن شخصیت بازی در وحدت و مایا
جزییات دوره
2h 45m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
3.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Butler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Butler Mark Butler

مارک بیش از 15 سال تجربه حرفه ای انیمیشن سازی و ایجاد دارایی های سه بعدی در مایا ، MotionBuilder و سایر نرم افزارهای CGI برای پخش و بازی های ویدیویی در زمان واقعی دارد. تمرکز او بر روی انیمیشن شخصیت ، تقلب ، و ضبط حرکت برای بدن ، صورت و دست ها است. مارک با استفاده از ضبط حرکت بدون علامت و همچنین کت و شلوارهای بدن و دستکش های بی اثر بی سیم ، یک پیشگام در انیمیشن ها و آواتارهای اجرای زنده در زمان واقعی است. مارک بخشی از تیم انیمیشن برنده جایزه امی در "Heroes" NBC بود و بنیانگذار secretfileanimation.com است که انیمیشن و بازی های اصلی تولید می کند ، و radiusmotioncapture.com ، که سیستم ها و خدمات ضبط حرکت سفارشی را در سراسر جهان فراهم می کند.