آموزش با Canva: راهنمای مبتدی ویدیوهای خیره کننده ایجاد کنید

Create stunning videos with Canva: A beginner's guide

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا آماده ساختن ویدیوهای موبایلی چشم نواز هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این کلاس، یاد خواهید گرفت که از قدرت Canva برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت حرفه ای استفاده کنید. فرقی نمی‌کند سازنده محتوا، کارآفرین، فریلنسر یا فقط فردی باشید که عاشق اشتراک‌گذاری لحظات هستید، این کلاس شما را با مهارت‌های ضروری برای ساختن ویدیوهای برجسته مجهز می‌کند.

یاد خواهید گرفت:

  • وارد کردن فایل های خارجی در Canva: به اصول اولیه وارد کردن فایل ها مسلط شوید و عملیات ویرایش اولیه را روی آنها انجام دهید.
  • استفاده از قالب‌های Canva: نحوه استفاده از طیف گسترده الگوهای Canva را برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد ویدیو کشف کنید.
  • افزودن متن و انیمیشن: یاد بگیرید که همپوشانی های متنی جذاب و انیمیشن های جذابی که پیام شما را بهبود می بخشد اضافه کنید.
  • جابجایی‌ها و لمس‌های پایانی: انتقال‌های صاف و کارهای نهایی را اعمال کنید که ویدیوهای شما را زیبا و حرفه‌ای به نظر می‌رسانند.
  • افزودن موسیقی پس‌زمینه: یک موسیقی پس‌زمینه مناسب برای تماشای ویدیوی خود اضافه کنید.

چرا باید این کلاس را تماشا کنید:

  • مبتدی پسند: بدون نیاز به تجربه قبلی! این کلاس برای مبتدیانی طراحی شده است که می‌خواهند در ساخت ویدیو در Canva غواصی کنند.
  • سریع و کارآمد: من سعی کردم جنبه های مهم ایجاد ویدیو و انیمیشن را تنها در 20 دقیقه پوشش دهم. شما می توانید بلافاصله بعد از این کلاس شروع به ایجاد ویدیو کنید.
  • یادگیری عملی: با نمایش زمان واقعی همراه باشید تا آنچه را که یاد می‌گیرید بلافاصله اعمال کنید.

چه کسی می تواند در این کلاس شرکت کند:

  • سازندگان: ایده آل برای هر کسی که به دنبال شروع ایجاد ویدیو برای رسانه های اجتماعی، بازاریابی، یا پروژه های شخصی است.
  • کارآفرینان: ایده‌آل برای صاحبان مشاغلی که می‌خواهند بدون استخدام یک حرفه‌ای، محتوای ویدیویی جذاب ایجاد کنند.
  • دانش‌آموزان و مربیان: برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند پروژه‌ها و ارائه‌های خود را ارتقا دهند یا مربیانی که به دنبال ادغام محتوای ویدیویی در تدریس خود هستند عالی است.

اکنون به ما بپیوندید و سفر خود را به سمت ایجاد ویدیوهای خیره کننده با Canva آغاز کنید! صرف نظر از پیشینه شما، این کلاس ابزار و اعتماد به نفسی را برای تولید ویدیوهایی که تحت تأثیر و الهام بخش هستند در اختیار شما قرار می دهد.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • چگونه با Canva فیلم بسازیم How to create videos with Canva

  • معرفی کلاس Class introduction

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش با Canva: راهنمای مبتدی ویدیوهای خیره کننده ایجاد کنید
جزییات دوره
21m
2
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
4
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SkillFlow Academy SkillFlow Academy

مهارت ها و ابزارها را می طلبد