آموزش اشکال زدایی کد C

Debugging C Code

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موضوع اگر اشکالاتی در کد C خود پیدا کنید - مسئله چه زمانی است و حتی برای توسعه دهندگان پیشرفته ، یافتن و رفع اشکالات می تواند یک چالش باشد. در این دوره ، نگاهی عمیق به ابزارها و بهترین روش هایی که می توانند به شما کمک کنند اشکالات کد C خود را شناسایی و برطرف کنید ، ببینید. مربی Dan Gookin با مرور بیشتر در مورد اشکالات ، مشکلات رایج کدگذاری و نحوه ردیابی متغیرها و موقعیت ها در کد شما بدون استفاده از نرم افزار رفع اشکال ، دوره را شروع می کند. در مرحله بعدی ، وی نحوه کار با یک اشکال ساز IDE - Code :: Blocks - برای گام گذاشتن در کد ، یافتن اشکالات و حل مشکلات را بیان می کند. برای جمع بندی ، Dan نحوه استفاده از GNU Debugger ، ماده اصلی در محیط Unix ، برای بررسی و عدم کامپایل کد را پوشش می دهد. در طول راه ، او چالش هایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مهارت های جدید اشکال زدایی خود را امتحان کنید.

سرفصل ها و درس ها

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • اشکالات Out bugs

  • ابزارهای مورد نیاز Required tools

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 1. Bugs in Your Code

  • درک اشکالات Understanding bugs

  • گرفتن اشکالات Catching bugs

  • اشکال زدایی کد شما به صورت دستی Debugging your code manually

  • بررسی ده مشکل رمزگذاری مشترک Reviewing ten common coding problems

  • چالش: خطا در کجاست؟ Challenge: Where is the error?

  • راه حل: خطا کجاست؟ Solution: Where is the error?

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 2. IDE Debugging

  • ساخت یک پروژه اشکال زدایی Building a debug project

  • کد خود را طی می کنید Stepping through your code

  • بررسی متغیرها و حافظه Examining variables and memory

  • چالش: اشکال را پیدا کنید Challenge: Find the bug

  • راه حل: اشکال را پیدا کنید Solution: Find the bug

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 3. The GNU Debugger

  • تدوین کد برای اشکال زدایی Compiling code for debugging

  • تنظیم نقاط شکست Setting breakpoints

  • پرتاب حافظه Dumping memory

  • چالش: کد را برطرف کنید Challenge: Fix the code

  • راه حل: کد را برطرف کنید Solution: Fix the code

نمایش نظرات

آموزش اشکال زدایی کد C
جزییات دوره
51m 54s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
369
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Gookin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Gookin Dan Gookin

سازنده، معلم و نويسنده فناوري با 20+ سال تجربه Dan Gookin نویسنده بیش از 120 عنوان است. او بیش از 20 سال در مورد تکنولوژی در مورد تکنولوژی نوشته است.

دن ترکیبی از عشق خود را به نوشتن با شگفتی Gizmo خود را برای ایجاد کتاب هایی که آموزنده، سرگرم کننده و نه خسته کننده است. از آنجا که 120 عنوان خود را 12 میلیون نسخه در چاپ که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، دان می تواند تایید کند که روش خود را برای ساخت تامس کامپیوتر به نظر می رسد کار می کند.

شاید معروف ترین عنوان او اصلی است DOS برای dummies ، که در سال 1991 منتشر شد، منتشر شد. این کتاب به عنوان سریع ترین فروش کامپیوتر در جهان تبدیل شد، در یک زمان، در حال حرکت نسخه های بیشتر در هر هفته از Bestseller جدید نیویورک تایمز (هر چند به عنوان مرجع، آن را نمی توان آن را ذکر نشده است لیست Bestseller NYT). از این کتاب، کل خط را برای dummies کتاب ها، که پدیده های انتشاراتی را برای این روز باقی می گذارد، ایجاد کرد.

محبوب ترین عناوین Dan شامل رایانه های شخصی برای dummies، کلمه برای dummies لپ تاپ ها برای dummies ، و droid x برای dummies . او همچنین وب سایت گسترده و مفید را حفظ می کند، www.wambooli.com

Dan دارای مدرک است در ارتباطات/هنرهای تجسمی از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو. در حال حاضر، او در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند، جایی که او لذت بردن از وقت خود را با پسران خود را بازی های ویدئویی در داخل در حالی که آنها تماشای جنگل های ملایم آیداهو.