آموزش تولید مفاهیم تجسم معماری در کرگدن

Generating Architectural Visualization Concepts in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یک جریان کار تجسم معماری اساسی را برای تبدیل برنامه های 2D به یک مدل سه بعدی با استفاده از Rhino 5 نشان خواهیم داد. برای تبدیل برنامه های دو بعدی به مدل سه بعدی با استفاده از Rhino 5. سپس تصاویر رندر شده م usingثر با استفاده از پلاگین رندر Flamingo nXt تولید می کنیم و کارهای خود را با استفاده از Photoshop CS6 ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، Flamingo Nxt، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تولید مفاهیم تجسم معماری در کرگدن Generating Architectural Visualization Concepts in Rhino

  • وارد کردن بیت مپ های پس زمینه Importing Background Bitmaps

  • ساخت خطوط ساختمانی اساسی Building the Underlying Construction Lines

  • مدل سازی دیوارهای ساختمان و سقف Modeling the Building Walls and Roof

  • ایجاد عناصر سقف انبار Creating the Warehouse Roof Elements

  • ایجاد ساختار دفتر Building the Office Structure

  • تولید دیوارهای داخلی ، شیشه و سایبان Generating Internal Walls, Glazing, and Awnings

  • ساخت قاب پنجره ما Fabricating Our Window Framing

  • نهایی کردن ویندوز ما Finalizing Our Windows

  • اضافه کردن در کرکره غلتکی Adding in the Roller Shutters

  • ایجاد صفحات طبقه Creating Floor Slabs

  • مدل سازی سایت Modeling the Site

  • نهایی کردن مدل سازی سایت Finalizing the Site Modeling

  • انتخاب نماهای دوربین Selecting Camera Views

  • ایجاد روشنایی خارجی Establishing External Lighting

  • تخصیص مواد با استفاده از کرگدن 5 Allocating Materials Using Rhino 5

  • اختصاص مواد با استفاده از Flamingo Nxt Assigning Materials Using Flamingo Nxt

  • تنظیم نقشه های بافت ما Adjusting Our Texture Maps

  • استفاده از عکس برگردان در Flamingo Nxt Using Decals in Flamingo Nxt

  • تنظیم تنظیمات رندر ما Adjusting Our Render Settings

  • پس از ارائه در Photoshop Cs6 Post-rendering in Photoshop Cs6

  • ایجاد بافت پیش زمینه Creating Foreground Texture

  • افزودن جزئیات و بازتابهای اضافی Adding Additional Details and Reflections

  • نهایی کردن تجسم معماری ما Finalizing Our Architectural Visualization

نمایش نظرات

آموزش تولید مفاهیم تجسم معماری در کرگدن
جزییات دوره
3h 29m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Nigel Gough
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nigel Gough Nigel Gough

نایجل گاف در 16 سال گذشته مدیر Nigel Gough Illustrations بوده است و با ارائه تخصص تجسم طراحی به مشتریان طراحی معماری و صنعتی در سراسر استرالیا و خارج از کشور. او به دلیل کارش در سطح بین المللی شناخته شده است ، زیرا جوایز متعددی از انجمن تصویرگران معماری آمریکا در هر دو سبک رندر دیجیتال و آنالوگ دریافت کرده است. کار او با استفاده از طیف گسترده ای از بسته های نرم افزاری و تکنیک های ارائه آنالوگ ارائه روش های منحصر به فرد متناسب با نیازهای خاص مشتری منحصر به فرد طراحی طراحی شده است. وی در کنار تمرین موفق خود ، در طول حرفه حرفه ای خود در دانشگاه فناوری کوئینزلند نیز در حال تجسم طراحی بوده است. او این امتیاز بزرگ را پیدا کرده است که می تواند زندگی راضی کننده را با انجام کاری که در زندگی دوست دارد زندگی کند و از به اشتراک گذاشتن این تجربه با دیگران لذت می برد در حالی که تلاش می کند خواسته های دستیابی به پدر با یک خانواده جوان را متعادل کند.