آموزش Rhino 6

Rhino 6 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Rhino یک نیروگاه مدل سازی سه بعدی است که برای طراحی و مهندسی محصولاتی از ربات های اسباب بازی گرفته تا معماری ، اتومبیل و هواپیماهای کاملاً بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. موارد ضروری مورد نیاز برای ساخت مدل های سه بعدی ، شخصیت ها و نمونه های اولیه آماده تولید خود را با Rhino 6 بیاموزید. این دوره راهنمای شروع سریع مربی دیو شولتزه را دنبال می کند. این کار با نکاتی برای پیمایش رابط کاربری و تنظیم گردش کار Rhino کارآمد و سریع شروع می شود. سپس دیو نحوه استفاده از موجودات اصلی Rhino برای ترسیم خطوط ، شکل ها و منحنی های دو بعدی و مدل سازی اشیا 3D سه بعدی را نشان می دهد. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه هندسه 2D و 3D را ویرایش کنید و تحولات اساسی مانند مقیاس گذاری ، بلند کردن و جارو زدن را ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • سفارشی کردن رابط کاربری Rhino
  • استفاده از پانل Properties
  • انتخاب اشیا
  • تغییر شکل اشیا
  • رسم هندسه سه بعدی
  • مدل سازی اشیا 3D سه بعدی با سطوح اساسی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ملزومات کرگدن Rhino essentials

1. رابط کرگدن 1. The Rhino Interface

  • راه اندازی فرمان Command launching

  • سفارشی کردن رابط کاربری برای دستورات Customizing the UI for commands

  • بازخورد Getting feedback

  • با استفاده از پانل Properties Using the Properties panel

  • Gumball همه کاره The versatile Gumball

  • ویژگی ها و استراتژی های پرونده File features and strategies

2. مبانی گردش کار 2. Workflow Basics

  • تنظیم و رفع تنظیمات برگزیده Rhino Setting and fixing Rhino preferences

  • انتخاب اشیاء: چرا اینقدر کلیک می کنید؟ Selecting objects: Why so much clicking?

  • سازماندهی یک پروژه با استفاده از لایه ها Organizing a project using layers

  • تحولات اساسی: در حال حرکت Basic transformations: Moving

  • تحولات اساسی: چرخش Basic transformations: Rotating

  • تحولات اساسی: مقیاس گذاری Basic transformations: Scaling

3. رسم با هندسه 2D 3. Drawing with 2D Geometry

  • خطوط و polylines Lines and polylines

  • ایجاد اشکال 2D Creating 2D shapes

  • ایجاد قوس ، دایره و بیضی Creating arcs, circles, and ellipses

  • منحنی های فرم آزاد: کلید مدل سازی ارگانیک Free-form curves: The key to organic modeling

  • نکات منحنی مورد علاقه دیو Dave's favorite curve tips

4. مدل سازی با سطح اصلی 4. Modeling with Basic Surfaces

  • استراتژی های ساخت و ساز دیو Dave's construction strategies

  • منحنی های اکسترود و استراتژی های مدل سازی Extruding curves and modeling strategies

  • سطوح بستن Lofting surfaces

  • با استفاده از Revolve و Rail Revolve Using Revolve and Rail Revolve

  • ریل های برقی Sweeping rails

  • سطح از شبکه منحنی Surface from Curve Network

نمایش نظرات

آموزش Rhino 6
جزییات دوره
2h 8m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
74,784
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dave Schultze
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Schultze Dave Schultze

طراح صنعتی و 3D Geek دیو شولتزه یک طراح صنعتی و معروف گیک سه بعدی است.

وی به عنوان یک طراح صنعتی ، محصولاتی را برای مایکروسافت ، ال جی ، امبرا و هاسبرو تولید کرده است. او برنده چندین جایزه طراحی صنعتی شده و کارهای وی در پوشش رسانه ای در سراسر جهان شناخته شده است. اخیراً ، رایانه مفهومی "Philco PC" وی در بیش از 20 مجله به نمایش درآمد. دیو یک مربی اختصاصی است که طی 10 سال گذشته کلاس تجسم سه بعدی را در کالج هنر و طراحی اوتیس در لس آنجلس تدریس کرده است. دیو به رسمیت شناختن مهارت های منحصر به فرد طراحی ، فنی و ارتباطی خود ، از طریق تولیدکنندگان فورچون 500 به منظور الهام بخشیدن به کارکنان خود و آموزش آنها در جدیدترین ابزارهای سه بعدی ، قرارداد بسته است.