آموزش دوره کامل توسعه بازی جاوا برای سال 2021

The Complete Java Game Development Course for 2021

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی های جاوا را از ابتدا توسعه دهید: از مبتدی تا متخصص

آنچه خواهید آموخت

  • اصول جاوا را بیاموزید و آنها را در پروژه های دنیای واقعی اعمال کنید.
  • بر بسته های جاوا برای توسعه بازی های دو بعدی مسلط شوید.
  • بیاموزید که چگونه برنامه نویسی شی گرا در عمل استفاده می شود.
  • برای احساس موفقیت خود بازی های شناخته شده ای مانند Snake و Pacman را بسازید.
  • پخش موسیقی و وارد کردن تصاویر در داخل بازی
  • متحرک کردن شخصیت های بازی و متن نمایش داده شده
  • ورودی های کاربر را برای تغییر وضعیت بازی بگیرید

با توسعه بازی های سرگرم کننده از ابتدا JAVA را بیاموزید. این دوره برای همه کسانی است که تمایل به یادگیری JAVA دارند. پیچیدگی بازی با هر بخش افزایش می یابد و شما می توانید دانش خود را در طول دوره افزایش دهید.

شما بازی های شگفت انگیزی را توسعه خواهید داد و خواهید دید که JAVA چگونه کارها را روی صفحه تعامل و اشیا objects انجام می دهد. همچنین می توانید تصاویر مورد استفاده در بازی ها را ایجاد و وارد کنید و با ایجاد دشمنان متحرک به صورت تصادفی ، متحرک سازی شخصیت های بازی و پخش موسیقی هنگام بازی آشنا شوید.

با نحوه ایجاد بازی های ویدیویی با استفاده از جاوا که یکی از بهترین ابزارهای استفاده از نرم افزار برای استفاده رایگان است ، آشنا شوید. شما از اصول شروع خواهید کرد بنابراین نیازی به تجربه قبلی در جاوا یا برنامه نویسی ندارید! با سخنرانی های ما ، از آنچه می توانید از اولین لحظه شروع دوره به دست آورید متعجب خواهید شد.

از تیم ما پشتیبانی 24/7 ساعته در بخش Q A دریافت خواهید کرد. در ادامه چندین بازی از جمله:

بسازید
  • آجر شکن: یک دست و پا زدن طراحی کنید و نقشه آجری را بشکنید.

  • فیدر مار: با نحوه نمایش تصاویر برای تغذیه مار و افزایش طول آن آشنا شوید.

  • Pacman: این بازی خودش صحبت می کند ، یکی از پربازدیدترین بازی ها در سراسر جهان. اکنون می توانید خودتان آن را ایجاد کنید.

شما به دوره ای دسترسی خواهید داشت که بیش از 8 ساعت محتوای ویدئویی HD دارد. بخشی از جامعه ما با بیش از 60 هزار دانش آموز در سراسر جهان باشید و ارتباطات جدیدی را در صنعت برقرار کنید.

این دوره پروژه محور است زیرا این بهترین روش برای یادگیری جاوا است. به جای اینکه فقط مفاهیم کدگذاری را یاد بگیرید ، آنها را فوراً در بازی های دنیای واقعی به کار می گیرید. تمام کد منبع در انتهای هر بخش گنجانده شده است ، بنابراین هرگز برای تکمیل سخنرانی تلاش نخواهید کرد.

در اینجا نحوه ساخت بازی های جاوا به شما فکر می شود.

  • ابتدا می توانید کل بازی را خودتان بسازید.

  • من در جزئیات سخنرانی هر جزئیات جزئی را به شما نشان خواهم داد.

  • بعد از ساخت بازی از شما خواسته می شود که پارامترهای کنترل را اصلاح کنید.

اکنون برای دسترسی مادام العمر به این دوره که شامل لحنی از فیلم ها و مطالب قابل بارگیری است ، بپیوندید.

شما مفاهیم برنامه نویسی شی گرا را خواهید داشت و می توانید آنها را برای پروژه های خود اعمال کنید. پس از اتمام دوره ، به یک توسعه دهنده بازی پیشرفته تبدیل می شوید و با ایجاد بازی از ابتدا احساس راحتی می کنید.



این دوره برای چه کسانی است:

  • توسعه دهندگان مبتدی جاوا.
  • دانش آموزانی که تجربه برنامه نویسی کمی دارند.
  • کارمندان در شرکت های برنامه نویسی
  • دانشجویان علوم کامپیوتر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و تنظیم Introduction and Set Up

  • معرفی Introduction

  • چرا توسعه بازی ها در جاوا؟ Why Developing Games in Java?

  • کد منبع Source Code

تاسیسات Installations

  • جاوا و Eclipse - کاربران ویندوز را نصب کنید Install Java & Eclipse - Windows Users

  • جاوا و Eclipse - کاربران MacOS را نصب کنید Install Java & Eclipse - MacOS Users

  • جاوا و Eclipse - کاربران لینوکس را نصب کنید Install Java & Eclipse - Linux Users

اصول جاوا Java Basics

  • یادداشت های مقدماتی جاوا Java Introductory Notes

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and Data Types

  • آرایه ها و رشته ها Arrays and Strings

  • بیانیه های جریان کنترل Control Flow Statements

  • کلاس ها، اشیاء و روش ها Classes, Objects and Methods

  • انجام بازی جاوا در خارج از IDE Playing Java Game Outside the IDE

  • مسابقه مبانی جاوا Java Basics Quiz

جعبه ابزار توسعه بازی ها: Java Swing و AWT Games Development Toolkit: Java Swing and AWT

  • ساختار کلاس بازی Game Class Structure

  • دستگاه های مختصات Coordinate Systems

  • روش ها و بسته های پیشرفته Advanced Methods and Packages

  • جاوا نوسان | JFrame و JPanel Java Swing | JFrame and JPanel

  • جاوا نوسان | تایمر بازی Java Swing | Game Timer

  • جاوا نوسان | ImageIcon برای وارد کردن تصاویر Java Swing | ImageIcon for Importing Pictures

  • جاوا Util | اشیا R تصادفی Java Util | Random Objects

  • Java Sound IO | پخش موزیک Java Sound IO | Play Music

  • جاوا AWT | Graphics and Graphics2D Java AWT | Graphics and Graphics2D

  • جاوا AWT | KeyListener و ActionListener Java AWT | KeyListener and ActionListener

  • جاوا AWT | روش های رسم Java AWT | Draw Methods

  • جاوا AWT | نوازش و پر کردن Java AWT | Stroking and Filling

  • جاوا AWT | رشته ها و قلم ها Java AWT | Strings and Fonts

  • تقاطع اشیا در جاوا Objects Intersection in Java

بازی آجر شکن Brick Breaker Game

  • مقدمه و ایجاد کلاس ها بازی آجر شکن Introduction and Classes Creation of Brick Breaker Game

  • توسعه کلاس اصلی Main Class Development

  • نمایشگر توپ و پدال Ball and Pedal Display

  • عملکرد توپ و پدال Ball and Pedal Functionality

  • نمایش نقشه آجرها Displaying the Bricks Map

  • عملکرد آجر Bricks Functionality

  • بازی را مجدداً شروع کنید و نمایش دهید Game Restart and Score Display

بازی فیدر مار Snake Feeder Game

  • معرفی و ایجاد کلاس بازی مار فیدر Introduction and Class Creation of Snake Feeder Game

  • توسعه کلاس اصلی Main Class Development

  • تنظیم بازی Setting the Game Play

  • نمایش مار Snake Display

  • عملکرد مار Snake Functionality

  • تعامل بین مار و میوه Interaction between the Snake and the Fruit

  • تنظیم امتیاز و شروع مجدد بازی Setting the Score and Game Restart

بازی Pacman Pacman Game

  • معرفی و ایجاد کلاس بازی Pacman Introduction and Class Creation of Pacman Game

  • توسعه کلاس اصلی Main Class Development

  • توسعه کلاس اصلی Main Class Development

  • متغیرهای کلیدی را تنظیم کنید Set Key Variables

  • پیش زمینه سازی اولیه Background Initialization

  • رسم پیچ و خم - قسمت 1 Drawing the Maze - Part 1

  • ترسیم پیچ و خم - قسمت 2 Drawing the Maze - Part 2

  • ترسیم پیچ و خم - قسمت 3 Drawing the Maze - Part 3

  • وارد کردن تصاویر Importing the Images

  • نقاشی Pacman Drawing Pacman

  • عملکرد Pacman - قسمت 1 Pacman Functionality - Part 1

  • عملکرد Pacman - قسمت 2 Pacman Functionality - Part 2

  • متحرک سازی Pacman Animating Pacman

  • رسم دشمن Drawing the Enemy

  • حرکت دشمن Moving the Enemy

  • عملکرد می میرد Dying Functionality

  • قابلیت های برنده شدن Winning Functionality

  • رسم امتیاز Drawing the Score

  • نمایش صفحه مقدمه Displaying Introduction Screen

  • مکث و توقف بازی Pause and Stop the Game

  • پخش موسیقی در حالی که بازی Pacman Play Music While Playing Pacman

نمایش نظرات

آموزش دوره کامل توسعه بازی جاوا برای سال 2021
جزییات دوره
8h 23m
62
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
41,281
4 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Martin Yanev
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Martin Yanev Martin Yanev

مهندس نرم افزار

اسم من مارتین یانف یک مهندس نرم افزار هوافضا بین المللی تحسین شده است.

من یک مدرک لیسانس در مهندسی هوانوردی و دو مدرک کارشناسی ارشد در دینامیک هوافضا و مهندسی نرم افزار دارم. من عضو وابسته انجمن سلطنتی هوانوردی در بریتانیا هستم. من دارای گواهینامه ISTQB با تجربه قوی در تست/ادغام سیستم هستم.

من مهارت های برنامه نویسی قوی خود را در 7 سال گذشته با توسعه و آزمایش الگوریتم های نرم افزاری پیچیده برای برنامه های هوافضا به دست آورده ام. من در حال حاضر در پروژه آسمان واحد اروپایی هستم که هدف آن افزایش ظرفیت فضای هوایی اروپا با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت ترافیک هوایی است.

در مورد هر موضوع مرتبط با علوم کامپیوتر و مهندسی هوافضا با من تماس بگیرید زیرا من واقعاً به این زمینه ها علاقه دارم.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و پیشرفت شغلی خود را با آنها بهبود بخشید.