نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش هودینی ، نگاهی به "Particle Operators" یا همان POP ها می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini14. در این آموزش Houdini نگاهی به "Particle Operators" یا همان POP ها می اندازیم. ما در حالی که بر گردش کار کارآمد در زمینه پویایی تمرکز می کنیم ، با بحث در مورد مفاهیم اساسی پشت اپراتورهای ذرات هودینی و ابزارهای قفسه ذرات شروع خواهیم کرد. در مرحله بعدی ، ما ابتدایی ترین تنظیمات ساخته شده را فقط با استفاده از ابزار قفسه و هندسه ساده ایجاد می کنیم ، و سپس راه خود را از طریق منابع ذرات پیچیده ، نیروهای ذرات و تنظیم sprites انجام می دهیم. سرانجام ، ما یاد خواهیم گرفت که عبارات VEX سفارشی خود را برای کنترل جنبه های مختلف رفتار ذرات بنویسیم. این آموزش هودینی برای یک هنرمند با درک کامل از مفاهیم اساسی سه بعدی و درک کلی از رابط کاربری و گردش کار هودینی در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Houdini14.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر ذرات در هودینی
Introduction to Particles in Houdini
-
شروع با ذرات
Getting Started with Particles
-
با استفاده از نیروها برای شبیه سازی خود
Using Forces to Shape Your Simulation
-
زندگی یک ذره
The Life of a Particle
-
با استفاده از ویژگی زندگی
Using the Life Attribute
-
تولد یک ذره
Giving Birth to a Particle
-
ذرات در حرکت
Particles in Motion
-
تأمین منابع انتخابی
Selective Sourcing
-
برخوردهای اساسی ذرات
Basic Particle Collisions
-
برخوردهای خاص ذرات
Particle Specific Collisions
-
کار با Sprites
Working with Sprites
-
پارامترهای اصلی گره Pop Sprite
Key Parameters of the Pop Sprite Node
-
استفاده از عبارات VEX برای دستکاری رفتار رفتاری
Using VEX Expressions to Manipulate Sprite Behavior
نمایش نظرات