C ++ آموزش

C++ Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه نویسی ++ C را با شروع با اصول اولیه بیاموزید. C ++ که به طور گسترده برای توسعه سیستم ها و برنامه ها استفاده می شود ، تقریباً برای همه سیستم عامل ها در دسترس است و بسیاری از زبان های مشتق از جمله C # و Java را تحت تأثیر قرار داده و آنها را آگاه کرده است. در این دوره ، بیل وینمن شما را با پیچ و مهره های این زبان ضروری راهنمایی می کند. او به شما کمک می کند محیط خود را برای کدگذاری تنظیم کنید و کالبدشکافی یک برنامه اساسی C ++ را کالبدشکافی می کند. او موارد ضروری - عبارات و اصطلاحات ، متغیرها ، شرطی ها ، عملگرها ، حلقه ها و توابع را مرور می کند و به موضوعات پیچیده تری می پردازد ، مانند ساختار داده ها ، کلاس ها و اشیا، و الگوها. در طول راه ، بیل مفاهیمی مانند بازگشت ، ریخته گری نوع و اضافه بار اپراتور را توضیح می دهد و به کلاس ها و الگوریتم های قدرتمند کانتینر موجود در کتابخانه استاندارد الگو (STL) می رود. این آموزشهای جامع ، هم برای برنامه نویسان باتجربه و هم برای کسانی که با این زبان کاملاً جدید هستند ، یک مرجع C ++ کامل ارائه می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ++ C را بیاموزید Learn C++

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • C ++ چیست؟ What is C++?

  • ساختار این دوره The structure of this course

1. ابزار ابزار و نصب 1. Toolchain and Installation

  • ابزار ابزار ++ C The C++ toolchain

  • با استفاده از Xcode همراه با تمرینات Using Xcode with the exercises

  • با استفاده از Visual Studio همراه با تمرینات Using Visual Studio with the exercises

2. نحو اساسی 2. Basic Syntax

  • آشنایی با نحو اساسی Introduction to basic syntax

  • آناتومی برنامه C ++ Anatomy of a C++ program

  • عبارات و عبارات Statements and expressions

  • شناسه ها Identifiers

  • تعریف متغیرها Defining variables

  • اشاره گرها Pointers

  • منابع References

  • آرایه های بدوی Primitive arrays

  • رشته های بدوی Primitive strings

  • مشروط Conditionals

  • شاخه مشروط The branching conditional

  • حلقه با while و do Looping with while and do

  • تکرار با برای Iterating with for

  • حلقه مبتنی بر محدوده Range-based for loop

  • سازه های Structures

  • کارکرد Functions

  • کلاس ها Classes

  • با استفاده از stdout Using stdout

  • چالش: عناصر را بشمارید Challenge: Count elements

  • راه حل: عناصر را بشمارید Solution: Count elements

3. انواع داده ها 3. Data Types

  • مروری بر انواع داده ها Overview of data types

  • انواع عدد صحیح Integer types

  • اندازه های عدد صحیح Integer sizes

  • عددهای صحیح با اندازه ثابت Fixed-size integers

  • انواع شناور Floating-point types

  • شخصیت ها و رشته ها Characters and strings

  • سکانس های فرار شخصیت Character escape sequences

  • مقدماتی Qualifiers

  • منابع References

  • داده های ساختاری Structured data

  • قسمتهای بیت Bit fields

  • شمارش ها Enumerations

  • اتحادیه ها Unions

  • تعریف انواع با typedef Defining types with typedef

  • نوع باطل The void type

  • نوع خودکار The auto type

  • ثابت نشانگر پوچ بدون ابهام Unambiguous null pointer constant

  • چالش: یک ساختار داده کارت کارت Challenge: A library card data structure

  • راه حل: یک ساختار داده کارت کارت Solution: A library card data structure

4. اپراتورها 4. Operators

  • اپراتورهای مشترک Common operators

  • عملگرهای انتساب مرکب Compound assignment operators

  • عملگرهای افزایش و کاهش Increment and decrement operators

  • عملگرهای مقایسه ای (رابطه ای) Comparison (relational) operators

  • عملگرهای منطقی Logical operators

  • عملگرهای بیتی Bitwise operators

  • اپراتور شرطی سه گانه Ternary conditional operator

  • عملگرهای حافظه پویا Dynamic memory operators

  • بازیگران را تایپ کنید Type cast

  • با استفاده از sizeof Using sizeof

  • با استفاده از نوع نوعی Using typeid

  • اولویت اپراتور Operator precedence

  • چالش: اعداد اول Challenge: Prime numbers

  • راه حل: اعداد اول Solution: Prime numbers

5. توابع 5. Functions

  • بررسی اجمالی توابع C ++ Overview of C++ functions

  • ایجاد عملکرد Creating a function

  • انتقال مقادیر به یک تابع Passing values to a function

  • استفاده از متغیرهای خودکار و ایستا Using automatic and static variables

  • بازگرداندن مقادیر از یک تابع Returning values from a function

  • استفاده از اشاره گرهای عملکرد Using function pointers

  • بارگذاری بیش از حد نام عملکردها Overloading function names

  • تعریف تعداد متغیر آرگومان ها Defining a variable number of arguments

  • با استفاده از بازگشت Using recursion

  • چالش: فاکتوریل غیر بازگشتی Challenge: Non-recursive factorial

  • راه حل: فاکتوریل غیر بازگشتی Solution: Non-recursive factorial

6. کلاسها و اشیا 6. Classes and Objects

  • مروری بر کلاسها و اشیا Overview of classes and objects

  • تعریف کلاس Defining a class

  • اعضای داده Data members

  • اعضای عملکرد Function members

  • سازندگان و تخریب گران Constructors and destructors

  • اپراتورهای اضافه بار Overloading operators

  • عملگرها را بیش از حد بارگذاری می کنند Overloading operators with functions

  • چالش: اپراتورهای غیر عضو Challenge: Non-member operators

  • راه حل: اپراتورهای غیر عضو Solution: Non-member operators

7. الگوها 7. Templates

  • درک الگوها Understanding templates

  • توابع الگو Template functions

  • کلاسهای الگو Template classes

  • چالش: فاکتوریل الگو Challenge: Template factorial

  • راه حل: فاکتوریل الگو Solution: Template factorial

8. کتابخانه استاندارد 8. Standard Library

  • مروری بر کتابخانه استاندارد Overview of the Standard Library

  • پرونده I / O File I/O

  • پرونده های باینری Binary files

  • مدیریت فایل File management

  • I / O شخصیت بدون قالب Unformatted character I/O

  • کاراکتر قالب بندی شده I / O Formatted character I/O

  • کار با اعداد صحیح و واقعی Working with integers and real numbers

  • توابع رشته ای String functions

  • مدیریت خطاهای سیستم Handling system errors

  • چالش: تبدیل پرونده Challenge: Transform a file

  • راه حل: یک فایل را تغییر شکل دهید Solution: Transform a file

9. کتابخانه استاندارد الگو 9. Standard Template Library

  • مروری بر STL Overview of the STL

  • بردارها Vectors

  • رشته های Strings

  • جریانهای ورودی / خروجی I/O streams

  • رسیدگی به موارد استثنا Handling exceptions

  • چالش: تبدیل پرونده (STL) Challenge: Transform a file (STL)

  • راه حل: تبدیل پرونده (STL) Solution: Transform a file (STL)

10. پروژه نهایی: یک تخته کارت 10. Final Project: A Deck of Cards

  • چالش: الزامات Challenge: Requirements

  • نمایش پروژه Demonstration of the project

  • راه حل: یک عرشه کارت Solution: A deck of cards

نتیجه Conclusion

  • متشکرم Thank you

نمایش نظرات

C ++ آموزش
جزییات دوره
6h 42m
107
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Bill Weinman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bill Weinman Bill Weinman

مدافع فن ، کارآفرین ، کارشناس برنامه نویسی بیل وینمن یک طرفدار فن آوری ، کارآفرین و متخصص در زبان های برنامه نویسی مانند C ++ و Python است.

بیل وینمن نویسنده چندین کتاب و دوره آنلاین در زمینه های فنی شبکه جهانی وب است. وی به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات پیچیده با اصطلاحات روشن و مختصر به شهرت رسیده است. آقای وینمن اولین رایانه خود را در سال 1973 ساخت و از آن زمان با تکنولوژی درگیر شد. او یک مشاوره موفق را تجربه کرده است ، یک تولید کننده رایانه بوده است و اخیراً ریاست یک شرکت میزبان را بر عهده داشته است. بیل ، یک گیتاریست تبحر ، هنگامی که در مورد کامپیوتر نمی نویسد ، موسیقی را اجرا و ضبط می کند. درباره بیل ، پروژه ها و موسیقی وی می توانید در http://bw.org/ اطلاعات کسب کنید.