لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Revit Essentials: تکنیک های توسعه طراحی برای فضای داخلی
Revit Essentials: Design Development Techniques for Interiors
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از معماری Revit برای توسعه طراحی های داخلی با استفاده از یک مدل عمومی با سطح جزییات کم و تبدیل آن برای برآورده کردن هدف طراحی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Revit Architecture 2016. پنهانی نیست که BIM روشی را که معماران، مهندسان و سازندگان طراحی، مستندسازی و هماهنگی پروژه ها را تغییر می دهد، تغییر می دهد. توانایی همه شرکت کنندگان در پروژه برای کار و همکاری با هم بر روی یک مدل برای صنعت AEC انقلابی بوده است. خوشبختانه، معماران و مهندسان تنها شرکت کنندگان در فرآیند طراحی نیستند که می توانند مزایای بالقوه BIM را درک کنند. در این دوره، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از Revit برای توسعه طراحی های داخلی با استفاده از یک مدل عمومی با سطح جزییات کم و تبدیل آن برای برآورده کردن هدف طراحی استفاده کنید. ابتدا، یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت نماها را کپی و تغییر نام دهید، و همچنین نماهای بخش مجموعه های دیوار را ایجاد کنید. در مرحله بعد، فرآیند مدلسازی داخلی را آغاز خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کفپوش های مختلف را از کتابخانه متریال خود اعمال کنید و حتی یک کفپوش سفارشی از تصاویر خود ایجاد خواهید کرد. در نهایت، در مورد کار با برنامهریزیها برای استفاده از دادههای موجود در مدلهای اطلاعاتی خود یاد خواهید گرفت. پس از تماشای این دوره، میتوانید با دانستن نحوه مدلسازی عناصر و مواد دقیق، ایجاد تصاویر رندر شده با کیفیت بالا، و حتی استفاده از دادههای مدل برای ایجاد برنامهریزی برای کمک به برآورد هزینه، طرحهای خود را کارآمدتر توسعه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Revit Architecture 2016.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد نماهای سه بعدی و راهنما
Creating 3D Views and Walkthroughs
انجام تنظیمات در نمای پلان طبقه
Making Adjustments in a Floor Plan View
ایجاد نمای داخلی سه بعدی
Creating 3D Interior Views
ایجاد راهنماهای داخلی سه بعدی
Creating 3D Interior Walkthroughs
ویرایش سرعت عبور
Editing Walkthrough Speed
ویرایش مسیرهای پیاده روی
Editing Walkthrough Paths
مدلسازی و برنامه ریزی تکمیل کف
Modeling and Scheduling Floor Finishes
مدل سازی یک خانواده کفپوش سفارشی
Modeling a Custom Floor Finish Family
افزودن مواد برای خانواده های کفپوش
Adding Materials for Floor Finish Families
سفارشی کردن گرافیک و ظاهر یک ماده
Customizing a Material's Graphics and Appearance
ایجاد مواد سفارشی از تصاویر دیجیتال
Creating Custom Materials from Digital Images
پالایش مواد با ویرایشگر بافت
Refining Materials with the Texture Editor
ایجاد یک کفپوش فرش
Creating a Carpeting Floor Finish
برنامه ریزی تکمیل کف
Scheduling Floor Finishes
استفاده از جدول زمانی برای برآورد هزینه اولیه
Using Schedules for Initial Cost Estimations
مدلسازی و زمانبندی مجالس دیوار
Modeling and Scheduling Wall Assemblies
ایجاد یک خانواده سیستم دیواری جدید
Creating a New Wall System Family
افزودن نمایه های Sweep به مجموعه های دیواری
Adding Sweep Profiles to Wall Assemblies
استفاده از Modify Returns برای Wrap Wall Sweeps
Using Modify Returns to Wrap Wall Sweeps
افزودن نمایه های جاروبرقی دیوار به یک طرف مجموعه دیوار
Adding Wall Sweep Profiles to One Side of a Wall Assembly
سفارشی کردن مواد برای تکمیل دیوار
Customizing Materials for Wall Finishes
کار با تنظیمات متریال و بافت برای کاهش کاشی کاری
Working with Material and Texture Settings to Reduce Tiling
برنامه ریزی مونتاژ دیوار برای برآورد مواد و هزینه
Scheduling Wall Assemblies for Material and Cost Estimation
ایجاد نمای بخش دیوار
Creating a Wall Section View
استفاده از Align Tool برای پاک کردن Sweeps
Using the Align Tool to Clean Sweeps
افزودن رنگ به مجموعه های دیواری سفارشی
Adding Color to Custom Wall Assemblies
مدل سازی سقف
Modeling Ceilings
مدلسازی سقف با روش Pick Wall
Modeling Ceilings with the Pick Wall Method
ایجاد یک خانواده سقف بافت سفارشی
Creating a Custom Textured Ceiling Family
با عمق دید کار کنید تا سقف ها در نمای پلان قابل مشاهده باشند
Work with View Depth to Make Ceilings Visible in Plan View
استفاده از صفحات مرجع برای مدلسازی سقف های شیبدار
Using Reference Planes to Model Sloped Ceilings
طراحی سقف های شیبدار
Sketching Sloped Ceilings
طراحی سقف ها با شیب ها و جهت های مختلف
Sketching Ceilings with Varying Slopes and Direction
استفاده از ابزار Beam System برای جزئیات بیشتر
Using the Beam System Tool for Extra Detail
تکمیل جزئیات سیستم پرتو
Finishing the Beam System Detail
با استفاده از ابزار Beam برای قرار دادن تیرچه
Using the Beam Tool to Place a Girder
کار با خانواده های قابل بارگذاری و عکس برگردان
Working with Loadable Families and Decals
استفاده از خطوط مرجع به عنوان یک راهنما برای قرار دادن خانواده
Using Reference Lines as a Guide for a Family Placement
بارگیری و سفارشی سازی خانواده های ذخیره سازی
Loading and Customizing Storage Families
وارد کردن Revit Families از وب سایت های سازنده
Importing Revit Families from Manufacturer Websites
استفاده از عکس برگردان برای ایجاد هنر دیوار
Using Decals to Create Wall Art
استفاده از عکس برگردان برای ساخت فرش
Using Decals to Create Rugs
استفاده از عکس برگردان برای ایجاد محیط های بیرونی
Using Decals to Create Exterior Environments
قرار دادن کلید و پریزهای نور
Placing Light Switches and Outlets
قرار دادن و تعیین موقعیت چراغ ها در سقف
Placing and Positioning Lights in Ceilings
ایجاد و کنترل گروه های نور
Creating and Controlling Light Groups
عیب یابی مشکلات نورپردازی در مدل شما
Troubleshooting Lighting Issues in Your Model
ایجاد رندرهای با کیفیت با Mental Ray و Ray Tracer
Creating Quality Renderings with Mental Ray and Ray Tracer
مروری بر تنظیمات اولیه رندر
Overview of the Basic Rendering Settings
نمای کلی خورشید و تنظیمات مکان
Overview of the Sun and Location Settings
درک چگونگی تأثیر مسیر خورشید و زمان روز بر صحنه
Understanding How Sun Path and Time of Day Impact a Scene
کم نور کردن گروه های نور در یک صحنه
Dimming Light Groups in a Scene
تفاوت های اساسی بین موتورهای اشعه ذهنی و ری ردیاب
Basic Differences Between Mental Ray and Ray Tracer Engines
مقایسه بصری نتایج اشعه ذهنی و ردیاب پرتو
Visual Comparison of Mental Ray and Ray Tracer Results
سفارشی کردن تنظیمات کیفیت رندر
Customizing Render Quality Settings
کار با سطوح نوردهی برای بهبود کیفیت
Working with Exposure Levels to Improve Quality
رندر منطقه برای تنظیمات کوچک
Render Region for Small Adjustments
تقویت یک صحنه با اطرافیان
Enhancing a Scene with Entourage
نمایش نظرات