آموزش Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp

Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



آیا به دنبال ایجاد یک محیط واقعاً فراگیر و نفس گیر برای پروژه بعدی خود هستید؟

به بوت کمپ هنرمندان بازی ما نگاه نکنید، جایی که ما شما را در تمام مراحل فرآیند ایجاد انواع محیط های خیره کننده در Unreal Engine 5 (UE5) راهنمایی خواهیم کرد.

مقدمه

محیط بخش مهمی از هر بازی است، چه در حال ایجاد یک بازی تیراندازی اول شخص، چه یک بازی نقش آفرینی یا حتی یک تجربه واقعیت مجازی باشید. این چیزی است که بازیکنان را به خود جذب می کند و آنها را در دنیایی که شما ساخته اید غوطه ور می کند. اما ایجاد یک محیط خیره کننده می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص برای کسانی که در طراحی بازی تازه وارد هستند یا با Unreal Engine 5 آشنا نیستند.

اینجاست که « Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp»   وارد می‌شود. کلاس جامع اشتراک مهارت ما هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان طراحی شده است و همه چیزهایی را که در مورد ایجاد محیط‌های خیره‌کننده در Unreal Engine باید بدانید را پوشش می‌دهد. 5. از راه‌اندازی دارایی گرفته تا نورپردازی و جلوه‌های ویژه، ما شما را در هر مرحله از فرآیند راهنمایی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم دید خود را زنده کنید.

  « Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp» هشت امتیاز برتر:

  • نورپردازی پویا:   با ابزارهای داخلی UE5، نور استودیویی، صحنه‌های شبانه، و چرخه‌های شب/روز را تنظیم کنید؛
  • دوربین سینمایی:   میزهای گردان اصلی دوربین، نماهای نزدیک دستی، و نماهای انتقال دوربین؛
  • اصول اولیه طرح UE5:   مهارت‌ها را در مجموعه‌های پیش ساخته، درهای قابل تعامل و کلکسیون‌های شناور با پیام‌های UI ایجاد می‌کند؛
  • راه اندازی جامع دارایی:   یاد بگیرید که دارایی ها را با بافت های PBR و مواد بدون درز وارد و تنظیم کنید؛
  • ترکیب دارایی:   نقاشی اصلی راس، پراکندگی اشیاء مبتنی بر فیزیک، و ترکیب میدان فاصله؛
  • ایجادهای زمین بزرگ:   با استفاده از داده‌های ارتفاع مجسمه‌سازی می‌کنند و با استفاده از صفحات پوشش‌دار عمق و مواد حجمی، مه را پیاده‌سازی می‌کنند؛
  • ایجاد شاخ و برگ:   از ابزار شاخ و برگ برای پوشش گیاهی و محیط های طبیعی با کتابخانه مخلوط کن Quixel استفاده کنید؛
  • حرکت در محیط‌های VFX:   با استفاده از سیستم ذرات نیاگارا UE5 به مواد حرکت می‌افزاید و حشرات و آتش را زنده می‌کند.

پروژه شما آزمایش با 10 پروژه مختلف Unreal Engine 5 بوت کمپ پس از درس های کلاس Skillshare ما خواهد بود. از یادگیری نحوه راه‌اندازی دوربین‌های سینمایی در Unreal Engine 5 (UE5)، تا ایجاد طرح‌های اولیه، تنظیم و ترکیب دارایی‌ها و ایجاد زمین، این کلاس با یک پروژه برای همه ارائه می‌شود.

البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌ها یا جزئیات هر پروژه را متنوع کنید، مانند استفاده از دارایی‌هایی که قبلاً از پروژه‌های دیگر خود دارید. می‌توانید طول یا پیچیدگی آنها را تغییر دهید تا با افزایش مهارت‌هایتان، محیط‌های UE5 خود را زنده‌تر کنید.

نمای کلی کلاس

آیا آماده هستید تا مهارت های طراحی بازی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟

بوت کمپ هنرمندان بازی ما بهترین مکان برای شروع است. با 10 بخش جامع که هر جنبه ای از ایجاد محیط های خیره کننده در Unreal Engine 5 را پوشش می دهد، همه چیزهایی را که برای ایجاد یک محیط غوطه ور و نفس گیر که بازیکنان را جذب می کند و درگیر نگه می دارد، باید بدانید.

' Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp' به 10 قسمت تقسیم شده است که هر بخش جنبه متفاوتی از ایجاد محیط های خیره کننده در Unreal Engine 5 را پوشش می دهد. در هر قسمت.

قسمت 1: راه اندازی دارایی

برداشت اولیه مهم است، و در طراحی بازی، دارایی‌هایی که استفاده می‌کنید نقش مهمی در ایجاد لحن برای محیط شما دارند. در این بخش از کلاس، نحوه وارد کردن دارایی‌ها، تنظیم بافت‌ها و ایجاد ترکیب‌های یکپارچه برای ایجاد یک محیط منسجم که زمینه را برای بازی فراهم می‌کند، یاد خواهید گرفت.

  • واردات دارایی
    • افزودن مش های FBX به Unreal Engine 5 (صندلی، بشکه میز، سطل)
  • تنظیم PBR Texture
    • ایجاد سایه بان متریال برای تنظیم اولیه بافت PBR
  • تنظیم بافت بدون درز
    • ایجاد یک ماده قابل تنظیم برای بافت های بدون درز که به شما امکان می دهد مقیاس بافت و رنگ را کنترل کنید
    • راه اندازی مواد چوبی، فلزی و آب، از جمله راه اندازی شفافیت

قسمت 2: ترکیب دارایی

ایجاد یک محیط منسجم برای غوطه ور کردن بازیکنان در دنیایی که ایجاد کرده اید ضروری است. در بخش 2، یاد خواهید گرفت که چگونه دارایی ها را با هم ترکیب کنید تا یک محیط واقعی و یکپارچه ایجاد کنید که طبیعی و غوطه ور باشد.

  • تنظیم مواد رنگ Vertex
    • ایجاد یک ماده ترکیبی مبتنی بر رأس که به شما امکان می دهد خزه را روی دیوارهای قلعه نقاشی کنید
  • پراکندگی اشیاء مبتنی بر فیزیک
    • تنظیم برخوردها، فعال کردن فیزیک روی اشیاء و پراکنده کردن آنها در حین شبیه سازی صحنه، سپس ذخیره مکان سنگ های پراکنده
  • راه اندازی Distance Field Material Material Blend
    • ایجاد یک ماده ترکیبی مبتنی بر ماسک کدورت که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از یک افکت متلاشی کننده، بافت‌های سنگ را با منظره ترکیب کنید

قسمت 3: مجسمه سازی و بافت

ایجاد یک منظره واقعی برای غوطه ور کردن بازیکنان در دنیای بازی ضروری است. در اینجا، یاد می‌گیرید که چگونه زمین را مجسمه‌سازی و بافت‌دهی کنید تا منظره‌ای واقعی ایجاد کنید که بازیکنان را به درون خود بکشاند و احساس کنند بخشی از دنیایی هستند که شما خلق کرده‌اید.

  • مجسمه سازی منظره
    • آموزش نحوه استفاده از اطلاعات داده ارتفاع برای تولید زمین. ما همچنین از حالت مجسمه‌سازی داخلی UE5 استفاده خواهیم کرد.   شما با استفاده از برس‌های اولیه در ترکیب با برس‌های نویز و تنظیم زمین در مقیاس بزرگ با ابزارهای پیچیده‌تر مانند ابزار مهر زنی زمین، یک زمین را می‌سازید./li>
  • ایجاد متریال منظره
    • ساخت یک متریال منظره مبتنی بر ویژگی برای بافت زمین بر اساس داده های رنگ آمیزی شده با وزن و ترکیب نقشه ارتفاع
  • بافت بافت
    • آموزش ترکیب بافت های زمین با داده های وزن ترکیبی ارتفاع برای مناظر

قسمت 4: راه اندازی مه زمین بزرگ

افزودن مه به محیط شما می‌تواند عمق و جو ایجاد کند، اما درست کردن آن ممکن است دشوار باشد. در قسمت 4، یاد خواهید گرفت که چگونه از مه برای عمق بخشیدن به محیط خود استفاده کنید و حال و هوای دلخواه را ایجاد کنید، چه در یک روز روشن و آفتابی باشد و چه یک شب تاریک و خوش خلق.

  • استفاده از مه ارتفاع
    • استفاده از ابزار مه ارتفاع نمایی برای ایجاد عمق به کوه ها بر اساس فاصله آنها از دوربین
  • مواد هواپیمای مه را ایجاد کنید
    • ایجاد ماده ای برای هواپیما که هواپیماهای مه قابل کنترل را با پوشش عمقی سفارشی و کدورت مبتنی بر فاصله دوربین می سازد
  • تنظیم حجمی مه
    • ایجاد نوع دیگری از مواد مه. مه حجمی این به مه در صحنه عمق سه بعدی (3 بعدی) می دهد

قسمت 5: تسلط بر ایجاد شاخ و برگ

افزودن شاخ و برگ به محیط می‌تواند به آن احساس سرزندگی و غوطه‌ور شدن بدهد. در این بخش از کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه چمن، درختچه و درخت را به محیط خود اضافه کنید و منظره ای طبیعی و زیبا ایجاد کنید که احساس می کنید مملو از زندگی است.

  • استفاده از Foliage Tool برای راه اندازی Grass
    • استفاده از کتابخانه میکسر Quixel برای افزودن علف و درختچه با استفاده از ابزار شاخ و برگ و یادگیری نحوه استفاده از نمونه مواد از پیش تعیین شده آن برای تغییر رنگ ها
  • قرار دادن دارایی های بزرگتر شاخ و برگ
    • آموزش نحوه گرفتن دارایی های درختی رایگان Quixel از بازار UE5، نحوه راه اندازی بازیگر سیستم باد برای آنها، و نحوه کنترل تغییرات رنگ فصل در درختان
  • رنگ آمیزی مناطق بزرگ با استفاده از ابزار شاخ و برگ
    • رنگ آمیزی یک محیط از پیش تعیین شده با خوشه های شاخ و برگ، و بهترین استفاده از جعبه ابزار شاخ و برگ با تغییر مقادیر آن برای قرار دادن آن در اطراف صحنه طبیعت

قسمت 6: ایجاد جلوه های بصری

جلوه‌های ویژه می‌توانند محیط شما را به سطح بالاتری ببرند و یک لایه غوطه‌وری اضافی برای بازیکنان اضافه کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انیمیشن های دود، آتش و آب ایجاد کنید تا محیطی واقعی و پویا ایجاد کنید که احساس می کنید زنده است و نفس می کشد.

  • ایجاد ذره دود نیاگارا
    • تنظیم ذرات دود برای دودکش با استفاده از سیستم نیاگارا UE5
  • ایجاد ذرات متحرک آتش
    • تنظیم یک بافت SubUV برای انیمیشن آتش یک ذره با تنوع رنگ قابل کنترل
  • متحرک کردن مواد آب
    • آموزش افزودن انیمیشن به طور مستقیم به مواد آب برای داشتن حرکت متحرک و اعوجاج موج دار ثابت

قسمت 7: نورپردازی

نورپردازی یک جنبه حیاتی در ایجاد یک محیط خیره کننده است، زیرا می تواند حال و هوا و فضای دنیایی را که ساخته اید تنظیم کند. در قسمت 7، شما یاد خواهید گرفت که چگونه محیط خود را روشن کنید تا حال و هوای دلخواه را ایجاد کنید، خواه یک روز روشن و آفتابی باشد یا یک شب تاریک و بد خلق.

  • نورپردازی استودیو
    • راه اندازی Skybox با سیستم نور 3 نقطه ای برای به دست آوردن یک محیط روشنایی کنترل شده در صحنه
  • صحنه شب
    • استفاده از تب روشنایی محیط داخلی UE5 در ترکیب با افکت های پس از فرآیند برای ایجاد نورپردازی صحنه شب
  • چرخه شب/روز
    • استفاده از افزونه داخلی UE5   Sun Position Calculator   برای موقعیت یابی دقیق خورشید
    • ایجاد حرکت برای خورشید با بهینه سازی سیستم نقشه آن
    • با استفاده کامل از نوردهی خودکار که تنظیمات روشنایی را شبیه‌سازی می‌کند، آسمانی با نور ستاره‌ای که فقط در شب قابل مشاهده است، اضافه کنید.

قسمت 8: تکنیک های دوربین سینمایی

استفاده از تکنیک‌های دوربین سینمایی می‌تواند نماهایی با ظاهری حرفه‌ای ایجاد کند که بازیکنان را به سمت خود بکشاند و به آن‌ها احساس کنند که بخشی از اکشن هستند. در اینجا، نحوه استفاده از تکنیک های دوربین برای ایجاد عکس های خیره کننده و پویا را یاد خواهید گرفت که بازیکنان را درگیر و غوطه ور نگه می دارد.

  • صفحه گردان دوربین
    • راه‌اندازی دوربینی متصل به یک شی که با استفاده از انیمیشن ترتیب‌دهنده سطح در اطراف قایق وایکینگ می‌چرخد
  • عکس های نزدیک دستی
    • ایجاد یک حرکت لرزش دوربین از یک الگوی طرح که چرخش دوربین را برای شبیه سازی لرزش تصادفی می کند
  • عکس های انتقال دوربین
    • آموزش راه‌اندازی کنترل‌ها برای مراحل پس از پردازش و کنترل دوربین در ترتیب‌دهنده سطح UE5 برای ایجاد جابه‌جایی بین عکس‌های دوربین (سیاه و تار)

قسمت 9: نفس کشیدن در صحنه

افزودن زندگی به محیط شما می‌تواند حس پویایی و غوطه‌وری را در آن ایجاد کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به شاخ و برگها حرکت اضافه کنید، خوشه های زنبورهای وزوز ایجاد کنید، و پرندگان در حال پرواز را زنده کنید تا محیطی طبیعی و پویا ایجاد کنید که احساس می کنید مملو از زندگی است.

  • حرکت شاخ و برگ
    • استفاده از گره باد UE5 برای ایجاد حرکت به برگها
  • زنبورها از نیاگارا استفاده می کنند
    • استفاده از سیستم ذرات نیاگارا برای کنترل دسته‌هایی از شبکه‌های زنبور عسل برای وزوز کردن آن‌ها در اطراف
  • پرواز پرندگان
    • آموزش نحوه وارد کردن یک شخصیت پرنده تقلبی با انیمیشن و تنظیم آن در UE5 برای پرواز در هوا

خوشحالم که محیط های UE5 خود را برای نمونه کارها با من به اشتراک بگذارید. فراتر از مطالب آموزش داده شده بروید و شبیه سازی های خوشه زنبورهای وزوز خود را با مدل سازی آنها و اضافه کردن چرخه های انیمیشن به آنها با استفاده از نرم افزارهایی مانند Blender بزرگتر کنید.

قسمت 10: مبانی طرح اولیه

Blueprint یک ابزار ضروری برای ایجاد تعامل و عملکرد در بازی شما است. در این قسمت از ' Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp' ، اصول اولیه Blueprint و نحوه ایجاد مجموعه های پیش ساخته دارایی، درهای قابل تعامل و کلکسیون های شناور را خواهید آموخت تا بازی خود را جذاب تر و جذاب تر کنید. پویا.

  • ایجاد مجموعه پیش ساخته دارایی
    • راه‌اندازی کاشی‌های مشبک به‌عنوان یک طرح اولیه و به‌عنوان مجموعه‌ای از آیتم‌ها برای قرار دادن آنها در یک نقشه که می‌توان آن‌ها را به‌صورت هم‌زمان تنظیم کرد
  • درب قابل تعامل
    • تغییر حالت بازی UE5 به دید اول شخص. ایجاد یک درب با استفاده از کدگذاری طرح اولیه که به شما امکان می دهد آن را با استفاده از یک دکمه قابل تعامل باز کنید
  • اشیاء قابل جمع آوری شناور
    • ایجاد انیمیشن شناور و چرخان با استفاده از جدول زمانی طرح. ایجاد رابط کاربری متنی برای پیام سفارشی که هر زمان که کاربر یک شی را «برمی‌دارد» ظاهر شود

خلاصه همه چیز

ایجاد محیط‌های خیره‌کننده در Unreal Engine 5 یک شکل هنری است و با 'Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp' ، می‌توانید شروع به تسلط بر آن کنید. چه یک مبتدی یا یک طراح بازی با تجربه باشید، کلاس ما مهارت‌ها و دانش‌هایی را که برای ایجاد محیطی فراگیر و نفس‌گیر نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

در پایان 'Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp' ، درک عمیقی از راه‌اندازی دارایی، ترکیب، مجسمه‌سازی و بافت‌سازی زمین، راه‌اندازی مه بزرگ زمین، ایجاد شاخ و برگ، جلوه‌های بصری، نورپردازی، تکنیک‌های دوربین سینمایی، و اصول بلوپرینت.

شما می‌توانید این مهارت‌ها را در بازی یا پروژه خود به کار ببرید، و محیطی ایجاد کنید که بازیکنان را به خود جذب کند و آنها را در دنیایی که ایجاد کرده‌اید غرق کند!

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!

نیل 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد ذره آتش متحرک Creating Animated Fire Particle

  • راه اندازی Niagara Smoke VFX Setting up Niagara Smoke VFX

  • بافت ها و پارامترهای بدون درز Seamless Textures and Parameters

  • کنترل شاخ و برگ و تنظیم صحنه طبیعت Foliage Controls and Nature Scene Setup

  • درک ورتکس نقاشی Understanding Vertex Painting

  • مجسمه سازی خارج از زمین Sculpting Out Terrain

  • نورگیر و تنظیمات نور محیطی Skylight and Ambient Lighting Adjustments

  • راه اندازی پرنده متحرک Animated Bird Setup

  • ایجاد حرکت در شاخ و برگ Creating Motion in Foliage

  • مبانی نمونه مواد Material Instance Basics

  • مقدمه ای بر گراف مواد Introduction to Material Graph

  • مواد مه حجمی در UE5 Volumetric Fog Material in UE5

  • راه اندازی BP درب تعاملی UE5 UE5 Interactable Door BP Setup

  • کار با Velocity Particle Velocity Working with Velocity Particle Velocity

  • PBR Material Setup UE5 PBR Material Setup UE5

  • تنظیم Object to Nearest Surface Masking Setting up Object to Nearest Surface Masking

  • متن UI در Unreal Engine 5 UI Text In Unreal Engine 5

  • ذرات مش زنبور عسل Bee Mesh Particles

  • ایجاد متریال Water VFX Creating Water VFX Material

  • کنترل های ترکیب ارتفاع خزه Moss Height Blend Controls

  • پراکندگی اشیاء مبتنی بر فیزیک در موتور غیرواقعی 5 Physics Based Object Scattering in Unreal Engine 5

  • نقاشی در گیاهان سه بعدی صخره Painting in Cliff 3D Plants

  • تنوع رنگ نیاگارا آتش Niagara Fire Color Variation

  • تنظیم دارایی شاخ و برگ Foliage Asset Setup

  • تنظیم ستاره ها برای چرخه روز شب Adjusting Stars for Day Night Cycle

  • تنظیم چرخه آسمان Setting Up Sky Cycle

  • راه اندازی حالت بازی اول شخص و اصول اولیه طرح Setting up First Person Gamemode and Blueprint Basics

  • پیام تبریک جام Trophy Congratulations Message

  • پاکسازی مواد PBR PBR Material Cleanup

  • تنظیم مه ارتفاع Height Fog Setup

  • تنظیم مواد رنگ راس Vertex Color Material Setup

  • ایجاد زمین با استفاده از داده های نقشه ارتفاع Creating Terrain Using Height Map Data

  • ویدیوی معرفی UE5 Bootcamp UE5 Bootcamp Introduction Video

  • تنظیم کدورت آب PBR PBR Water Opacity Setup

  • قرار دادن مه حجمی در زمین کوهستانی Placing Volumetric Fog in Mountain Terrain

  • ابزارهای پیشرفته مجسمه سازی Advanced Sculpting Tools

  • تنظیم ویژگی متریال منظره Setting Up Landscape Material Attribut

  • ترکیب اشیاء با استفاده از تکنیک های پوشش Blending Objects Using Masking Techniques

  • مواد برای دود ذرات نیاگارا Material for Niagara Particle Smoke

  • مقدمه ای بر UE5 Viewport Introduction to UE5 Viewport

  • معرفی بسته منابع و رابط کاربری Resource Pack and UI Introduction

  • ایجاد پیش ساخته های طرح اولیه برای مجموعه های دارایی Creating Blueprint Prefabs for Asset Collections

  • واردات دارایی Importing Assets

  • حرکت فلپ بال زنبور عسل Bee Wing Flap Motion

  • ایجاد هواپیمای مه برای صحنه های UE5 Creating Fog Plane for UE5 Scenes

  • ایجاد دوربین سینمایی با نقطه لنگر قابل چرخش Creating Cinematic Camera With Rotatable Anchor Point

  • انیمیشن درب طرح Blueprint Door Animation

  • ویرانه های قلعه نقاشی ورتکس Vertex Painting Castle Ruins

  • استفاده مجدد از نمونه های مواد Reusing Material Instances

  • راه اندازی نور 3 نقطه 3 Point Light Setup

  • رشد درختان در Unreal Engine 5 Growing Trees in Unreal Engine 5

  • ایجاد انیمیشن دوربین چرخشی Creating Turn Table Camera Animation

  • نورپردازی صحنه شب Night Scene Lighting

  • ایجاد جلوه دوربین دستی Creating Handheld Camera Effect

  • راه اندازی مواد شب ستاره ای Starry Night Material Setup

  • انتقال دوربین و صادرات ویدیو Camera Transitions and Video Export

  • ایجاد یک جایزه شناور Creating a Floating Trophy

  • بافت بافت Texturing Terrain

  • راه اندازی هواپیمای مه شکن برای کوه ها Fog Plane Setup for Mountains

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 The Game Artists Bootcamp
جزییات دوره
10h
59
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
185
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.