آموزش تکنیک های VFX: فضای صحنه 02 ترکیب در پس از اثر

VFX Techniques: Space Scene 02 Compositing in After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: چه چیزی یک نبرد فضایی سه بعدی را بسیار چشمگیرتر می کند؟ آهنگسازی در Adobe After Effects. بیاموزید که توالی رندر پاس سفینه فضایی را در مقابل صحنه سیارکی که در قسمت 1 این مجموعه ایجاد کرده اید ، VFX Techniques: Space Scene 01: Maya Animation and Dynamic Simulation تهیه کنید و در After Effects دوباره ترکیب کنید. نویسنده Lee Lanier نشان می دهد که چگونه می توان سایه و رنگ را در پاسهای رندر خود ادغام کرد ، شعله های ساطع شده از سفینه را متحرک کرد و یک شبیه سازی ذره ایجاد کرد که باعث می شود انفجار سیارک واقع بینانه تر باشد. همچنین می توانید درخشش ، شعله ور شدن لنز ، دانه فیلم و حرکت دوربین را در طول مسیر تکرار کنید.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی پروژه در افتر افکت
  • ترکیب عناصر پس زمینه
  • لایه های رندر عبور می کند
  • در حال تطبیق تصاویر سهام
  • افزودن ذرات افتر افکت
  • درجه بندی رنگ کامپوزیت
  • افزودن لرزش دوربین و دانه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • شکست قطعه نهایی Breakdown of the final comp

  • سرعت گرفتن Getting up to speed

2. ایجاد محیط 2. Creating the Environment

  • راه اندازی پروژه Setting up the project

  • ترکیب عناصر پس زمینه Combining background elements

  • اضافه کردن تیرگی حرکت جعلی Adding fake motion blur

  • ایجاد درخشش و شعله ور Creating glows and flares

3. بازسازی کشتی 3. Reconstructing the Ship

  • لایه بندی رندر عبور می کند Layering render passes

  • تغییر سفته بازی Altering specularity

  • ادغام سایه ها و افزودن رنگ Integrating shadow passes and adding color

  • شعله های موتور انیمیشن Animating engine flames

  • شعله های ناوبری متحرک Animating navigation flames

4- نابود کردن سیارک 4. Destroying the Asteroid

  • مونتاژ لایه های سیارک Assembling the asteroid layers

  • تطبیق تصاویر سهام Adapting stock footage

  • افزودن ذرات After Effects Adding After Effects particles

  • ایجاد انفجار پلاسما Creating a plasma-gun blast

  • یکپارچه سازی یک ذرات سه بعدی Integrating a 3D particle render

5- انجام تنظیمات نهایی 5. Making Final Adjustments

  • درجه بندی رنگ کشتی و بهبود لبه های آلفا Color grading the ship and improving alpha edges

  • تنظیم شعله ورها و درخشش ها Fine-tuning flares and glows

  • لرزش و دانه دوربین اضافه می شود Adding camera shake and grain

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های VFX: فضای صحنه 02 ترکیب در پس از اثر
جزییات دوره
2h 7m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,696
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Lee Lanier
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Lanier Lee Lanier

لی لانر از سال 1994 به عنوان انیمیشن حرفه ای رایانه کار کرده است. در حالی که در Buena Vista Visual Effects در Walt Disney Studios حضور داشت ، وی برای فیلم های بلند سینمایی جلوه های ویدیویی ایجاد کرد. در حالی که در PDI / DreamWorks حضور داشت ، به عنوان انیماتور ارشد در آنتز و شرک خدمت کرد. در طول راه ، لی کارگردانی مجموعه ای از فیلم های کوتاه مستقل ، انیمیشن را انجام داد که برای پخش 200+ جشنواره فیلم ، موزه ها و گالری های هنری در سرتاسر جهان ادامه یافت. آثارش در مکانهایی مانند ساندنس ، اسلمودنس ، SXSW ، جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا ، موزه هنرهای زیبا بوستون و موسسه اسمیتسونیان به نمایش در آمده است. لی به عنوان یک متخصص مشهور جهانی در زمینه جلوه های ویدئویی (VFX) ، چندین کتاب نرم افزاری محبوب بالا را نوشت و در مدرسه گنومون جلوه های دیداری هالیوود تدریس کرد. وی عضو انجمن اثرات ویژوال (VES) ، و مدیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سد است.