آموزش Blender 4.0 Essential Training

Blender 4.0 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از مجموعه ویژگی‌های Blender 4.0 و بالاتر و همچنین تکنیک‌های تولید عملی که دانش فنی را با دوز سالمی از نحوه کار ترکیب می‌کند، دریافت کنید. مربی دیوید آندراد به تکنیک‌های خاصی مانند چیدمان و مدل‌سازی صحنه، مجسمه‌سازی، بافت‌سازی و سایه‌زنی، انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی، تقلب شخصیت (همچنین به عنوان آرمیچر)، جلوه‌های بصری و شبیه‌سازی، رندر و گره‌های هندسی شیرجه می‌زند. به‌علاوه، ترفندهای تقویت‌کننده عملکرد را دریافت کنید تا آثار خود را سریع‌تر ارائه کنید. هر درس به شما کمک می‌کند تا کنترل و مهارت لازم برای ایجاد آثار هنری خیره‌کننده و حرفه‌ای را برای پلتفرم‌های مختلف به دست آورید: بازی، فیلم و انیمیشن.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Blender 4.0 برای مبتدیان Introducing Blender 4.0 for beginners

  • نحوه استفاده از فایل های تمرین How to use the exercise files

  • نحوه نصب و چیزهایی که باید بدانید How to install and things to know

1. اولین ساعت شما با بلندر 1. Your First Hour with Blender

  • نحوه استفاده از اصلاح کننده ها در بلندر How to use modifiers in Blender

  • اولین اشیاء خود را در Blender ایجاد کنید Create your first objects in Blender

  • چالش: اولین صحنه خود را در Blender 4.0 بسازید Challenge: Make your first scene in Blender 4.0

  • منوها، جستجو و میانبرها Menus, search, and shortcuts

  • راه حل: اولین صحنه خود را در بلندر رندر کنید Solution: Render your first scene in Blender

  • درک نحوه عملکرد بلندر Understanding how Blender works

  • چراغ ها را اضافه کنید و رنگ آنها را در بلندر تغییر دهید Add lights and change their colors in Blender

  • نحوه اضافه کردن مواد به اشیا در بلندر How to add materials to objects in Blender

2. یک Starfighter بسازید 2. Create a Starfighter

  • ایجاد مفاهیم با گریس Pencil Creating concepts with Grease Pencil

  • چالش: تعمیر یک مدل سه بعدی Challenge: Fix a 3D model

  • استوری بورد با مداد گریس Storyboarding with Grease Pencil

  • راه حل: N-Gons در بلندر Solution: N-Gons in Blender

  • مروری بر ابزارهای ایجاد در بلندر Overview of creation tools in Blender

  • ابزارهای پیشرفته مدل سازی سه بعدی در بلندر Advanced 3D modelling tools in Blender

  • آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر Learn to 3D model in Blender

  • جزئیات را با Boolean اضافه کنید Add details with Boolean

3. سایه و بافت 3. Shade and Texture

  • چرا باید از Node Wrangler استفاده کنید Why you should use Node Wrangler

  • چالش: جزئیات جنگنده ستاره خود را Challenge: Detail your starfighter

  • نمای کلی سایه و بافت Overview of shading and texturing

  • راه حل: جزئیات جنگنده ستاره خود را Solution: Detail your starfighter

  • ایجاد اولین متریال خود در بلندر Creating your first material in Blender

  • رنگ آمیزی بافت در داخل بلندر Painting a texture inside of Blender

  • جزئیات را با مواد پیشرفته اضافه کنید Add details with advanced materials

  • تنظیم اشیاء خود برای نقاشی Setting up your objects for painting

4. Rig و Animate را یاد بگیرید 4. Learn to Rig and Animate

  • چرا حالت پوز برای انیمیشن عالی است Why Pose Mode is awesome for animation

  • چالش: اولین صحنه خود را متحرک کنید Challenge: Animate your first scene

  • راه حل: اولین صحنه خود را متحرک کنید Solution: Animate your first scene

  • نمای کلی انیمیشن Overview of animation

  • ریگ خود را در بلندر اصلاح کنید Refine your rig in Blender

  • ویرایشگر نمودار The Graph Editor

  • اولین فریم کلیدی خود را در Blender تنظیم کنید Set your first keyframe in Blender

  • ریگ چیست و چرا مهم است؟ What is rigging and why is it important?

5. چرا گره های هندسی شگفت انگیز هستند 5. Why Geometry Nodes Are Amazing

  • استفاده از گره های هندسی برای VFX Using Geometry Nodes for VFX

  • Geometry Node خود را به یک ابزار تبدیل کنید Turn your Geometry Node into a tool

  • نمای کلی گره های هندسی در بلندر Overview of Geometry Nodes in Blender

  • استفاده از گره های هندسی برای اجرای ترانشه Using Geometry Nodes for a trench run

  • نمونه های گره هندسی Geometry Node samples

  • راه حل: پیاده سازی گره های هندسی Solution: Implementing Geometry Nodes

  • اولین راه اندازی Geometry Node شما Your first Geometry Node setup

  • چالش: پیاده سازی گره های هندسی Challenge: Implement Geometry Nodes

6. همه چیز را کنار هم بگذارید 6. Put It All Together

  • کتابخانه های آنلاین ارزشمند برای Blender Valuable online libraries for Blender

  • راه حل: اولین انیمیشن خود را رندر کنید Solution: Render your first animation

  • EEVEE و Hydra چیست؟ What is EEVEE and Hydra?

  • چالش: اولین انیمیشن خود را رندر کنید Challenge: Render your first animation

  • رنگ، ترکیب و کووهاره Color, compositing, and Kuwahara

  • نحوه سازماندهی صحنه های خود در بلندر How to organize your scenes in Blender

  • کار با چراغ ها در بلندر Working with lights in Blender

  • رندر با سیکل Rendering with Cycles

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Blender 4.0 Essential Training
جزییات دوره
4h 33m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
788
- از 5
دارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.