آموزش Blender 4.0 Essential Training

Blender 4.0 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender یک راه حل منبع باز قدرتمند برای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن، ترکیب بندی و پس از تولید است. در این دوره، یک مرور کلی از مجموعه ویژگی‌های Blender 4.0 و بالاتر و همچنین تکنیک‌های تولید عملی که دانش فنی را با دوز سالمی از نحوه کار ترکیب می‌کند، دریافت کنید. مربی دیوید آندراد به تکنیک‌های خاصی مانند چیدمان و مدل‌سازی صحنه، مجسمه‌سازی، بافت‌سازی و سایه‌زنی، انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی، تقلب شخصیت (همچنین به عنوان آرمیچر)، جلوه‌های بصری و شبیه‌سازی، رندر و گره‌های هندسی شیرجه می‌زند. به‌علاوه، ترفندهای تقویت‌کننده عملکرد را دریافت کنید تا آثار خود را سریع‌تر ارائه کنید. هر درس به شما کمک می‌کند تا کنترل و مهارت لازم برای ایجاد آثار هنری خیره‌کننده و حرفه‌ای را برای پلتفرم‌های مختلف به دست آورید: بازی، فیلم و انیمیشن.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Blender 4.0 برای مبتدیان Introducing Blender 4.0 for beginners

  • نحوه استفاده از فایل های تمرین How to use the exercise files

  • نحوه نصب و چیزهایی که باید بدانید How to install and things to know

1. اولین ساعت شما با بلندر 1. Your First Hour with Blender

  • نحوه استفاده از اصلاح کننده ها در بلندر How to use modifiers in Blender

  • اولین اشیاء خود را در Blender ایجاد کنید Create your first objects in Blender

  • چالش: اولین صحنه خود را در Blender 4.0 بسازید Challenge: Make your first scene in Blender 4.0

  • منوها، جستجو و میانبرها Menus, search, and shortcuts

  • راه حل: اولین صحنه خود را در بلندر رندر کنید Solution: Render your first scene in Blender

  • درک نحوه عملکرد بلندر Understanding how Blender works

  • چراغ ها را اضافه کنید و رنگ آنها را در بلندر تغییر دهید Add lights and change their colors in Blender

  • نحوه اضافه کردن مواد به اشیا در بلندر How to add materials to objects in Blender

2. یک Starfighter بسازید 2. Create a Starfighter

  • ایجاد مفاهیم با گریس Pencil Creating concepts with Grease Pencil

  • چالش: تعمیر یک مدل سه بعدی Challenge: Fix a 3D model

  • استوری بورد با مداد گریس Storyboarding with Grease Pencil

  • راه حل: N-Gons در بلندر Solution: N-Gons in Blender

  • مروری بر ابزارهای ایجاد در بلندر Overview of creation tools in Blender

  • ابزارهای پیشرفته مدل سازی سه بعدی در بلندر Advanced 3D modelling tools in Blender

  • آموزش مدل سازی سه بعدی در بلندر Learn to 3D model in Blender

  • جزئیات را با Boolean اضافه کنید Add details with Boolean

3. سایه و بافت 3. Shade and Texture

  • چرا باید از Node Wrangler استفاده کنید Why you should use Node Wrangler

  • چالش: جزئیات جنگنده ستاره خود را Challenge: Detail your starfighter

  • نمای کلی سایه و بافت Overview of shading and texturing

  • راه حل: جزئیات جنگنده ستاره خود را Solution: Detail your starfighter

  • ایجاد اولین متریال خود در بلندر Creating your first material in Blender

  • رنگ آمیزی بافت در داخل بلندر Painting a texture inside of Blender

  • جزئیات را با مواد پیشرفته اضافه کنید Add details with advanced materials

  • تنظیم اشیاء خود برای نقاشی Setting up your objects for painting

4. Rig و Animate را یاد بگیرید 4. Learn to Rig and Animate

  • چرا حالت پوز برای انیمیشن عالی است Why Pose Mode is awesome for animation

  • چالش: اولین صحنه خود را متحرک کنید Challenge: Animate your first scene

  • راه حل: اولین صحنه خود را متحرک کنید Solution: Animate your first scene

  • نمای کلی انیمیشن Overview of animation

  • ریگ خود را در بلندر اصلاح کنید Refine your rig in Blender

  • ویرایشگر نمودار The Graph Editor

  • اولین فریم کلیدی خود را در Blender تنظیم کنید Set your first keyframe in Blender

  • ریگ چیست و چرا مهم است؟ What is rigging and why is it important?

5. چرا گره های هندسی شگفت انگیز هستند 5. Why Geometry Nodes Are Amazing

  • استفاده از گره های هندسی برای VFX Using Geometry Nodes for VFX

  • Geometry Node خود را به یک ابزار تبدیل کنید Turn your Geometry Node into a tool

  • نمای کلی گره های هندسی در بلندر Overview of Geometry Nodes in Blender

  • استفاده از گره های هندسی برای اجرای ترانشه Using Geometry Nodes for a trench run

  • نمونه های گره هندسی Geometry Node samples

  • راه حل: پیاده سازی گره های هندسی Solution: Implementing Geometry Nodes

  • اولین راه اندازی Geometry Node شما Your first Geometry Node setup

  • چالش: پیاده سازی گره های هندسی Challenge: Implement Geometry Nodes

6. همه چیز را کنار هم بگذارید 6. Put It All Together

  • کتابخانه های آنلاین ارزشمند برای Blender Valuable online libraries for Blender

  • راه حل: اولین انیمیشن خود را رندر کنید Solution: Render your first animation

  • EEVEE و Hydra چیست؟ What is EEVEE and Hydra?

  • چالش: اولین انیمیشن خود را رندر کنید Challenge: Render your first animation

  • رنگ، ترکیب و کووهاره Color, compositing, and Kuwahara

  • نحوه سازماندهی صحنه های خود در بلندر How to organize your scenes in Blender

  • کار با چراغ ها در بلندر Working with lights in Blender

  • رندر با سیکل Rendering with Cycles

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش Blender 4.0 Essential Training
جزییات دوره
4h 33m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
788
- از 5
دارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.