آموزش ایجاد یک سیستم طراحی با Sketch

Creating a Design System with Sketch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: چرا چرخ را دوباره اختراع می کنیم؟ سیستم های طراحی ، کتابخانه ای از الگوهای طراحی اثبات شده و قابل استفاده مجدد را در اختیار طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار قرار می دهد. آنها همکاری تیمی را افزایش می دهند و تجربه کاربر را سازگار می کنند. پیچ و مهره های ایجاد یک سیستم طراحی را در Sketch ، ابزار پیشرو برای طراحی وب و UX ، بیاموزید. مربی آن گروندهافر در مدیریت سطح نماد تو در تو ، تغییر رنگ ها و سبک های قلم ، آیکون های قابل استفاده مجدد و سیستم های دکمه ای و فرم تعاملی ساخته شده است. وی همچنین با از بین بردن خط تولید موجود به شما کمک می کند تا به اجزای سازمانی خود نیاز پیدا کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چرا سیستم های طراحی مهم هستند Why design systems are important

  • نصب فونت ها برای این دوره Installing fonts for this course

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. ساختن یک سیستم طراحی 1. Building a Design System

  • شناسایی اجزاء Identifying components

  • قطع قطعات Cutting up components

  • ایجاد یک پایه محکم Creating a solid foundation

2. طراحی قطعات 2. Designing Components

  • آشنایی با نمادهای توخالی طرح Introduction to Sketch nested symbols

  • انتخاب رنگ های مناسب Choosing the right colors

  • سبک های متن مشترک و تایپوگرافی Shared text styles and typography

  • ایجاد نمادهای قابل استفاده مجدد با استفاده از نمادها Creating reusable icons using symbols

  • ایجاد یک سیستم دکمه با حالت ها Creating a button system with states

  • ایجاد سیستم میدانی فرم با حالتها Creating a form field system with states

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک سیستم طراحی با Sketch
جزییات دوره
1h 21m
14
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
39,243
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anne Grundhoefer Anne Grundhoefer

آن Grundhoefer یک طراح ارشد UX است که تحقیقات طراحی را برای توسعه نرم افزار در projekt202 اعمال می کند. پیش از این ، او یک شرکت Y Combinator را در گاینزویل ، فلوریدا ، تأسیس کرد و به طور مستقل و همچنین به عنوان بخشی از شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان مشاور کار می کرد. او یکی از آن "تکشاخها" است که می تواند پیکسل های خودش را به سمت کد قابل استفاده سوق دهد و بدون از بین بردن repo ، Git را هدایت کند. تمرکز فعلی آن با سیستم های طراحی وحدت و مقیاس گذاری از طریق اجزای قابل حمل و قابل استفاده مجدد سروکار دارد.