نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این دوره ها ، ما به روش های مختلف برای روشن کردن یک صحنه داخلی با استفاده از آرنولد برای مایا نگاهی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Arnold for Maya MtoA 1.0.0.1. در طول این دوره ها نگاهی خواهیم داشت به روش های مختلف برای روشن کردن یک صحنه داخلی با استفاده از Arnold for Maya. ما تنظیم سایه بانهای خود و استفاده از منابع مختلف نور را برای ایجاد حالات مختلف در تصویر خود پوشش خواهیم داد. همچنین نگاهی خواهیم انداخت به تنظیمات رندر Arnold و AOV های مبتنی بر سایه بان آن. در پایان این آموزش شما باید با به دست آوردن ظاهری که می خواهید در یک صحنه داخلی بیشتر آشنا شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Arnold for Maya MtoA 1.0.0.1.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
نورپردازی و رندر داخلی با استفاده از آرنولد در مایا
Interior Lighting and Rendering Using Arnold in Maya
-
تجزیه و تحلیل صحنه ما
Analyzing Our Scene
-
کار با چراغ های مستقیم
Working with Direct Lights
-
ایجاد چراغ های منطقه ای
Creating Area Lights
-
ایجاد چراغ های Ai SkyDome
Creating Ai SkyDome Lights
-
تخصیص بافت به مواد ما
Assigning Textures to Our Materials
-
کار بر روی Shaders ما
Working on Our Shaders
-
تنظیم سایه بان های ما
Tuning up Our Shaders
-
کار با Opacity
Working with Opacity
-
کاشی بافت ما با مدیر Tx
Tiling Our Textures with Tx Manager
-
ایجاد دو تنظیم نور برای تصاویر نهایی ما
Creating Two Light Setups for Our Final Images
-
تنظیم روشنایی HDRI
Adjusting the HDRI Lighting
-
ایجاد جلوه پراکندگی حجم
Creating a Volume Scattering Effect
-
ایجاد Aovs و ارائه یک تصویر اول
Creating Aovs and Rendering a First Image
-
تحلیل اولین رندر ما و تنظیم رندر جدید
Analyzing Our First Render and Setting New Render
-
با استفاده از Ai Rayswitch Shader
Using Ai Rayswitch Shader
-
رندر نهایی و نتیجه گیری
Final Render and Conclusions
نمایش نظرات