آموزش حرکت از طراحی گرافیک به UI/UX | طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا

Move from Graphic Design to UI/UX | Design a Mobile App From Scratch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

طراحی UI/UX بهترین شغل در جهان است... و این کلاس به شما می آموزد که چگونه از طراحی گرافیکی به این زمینه طراحی خلاقانه و ماجراجویانه تبدیل شوید.

در این کلاس 60 دقیقه ای، من فرآیند طراحی و تجربیات خود را از تغییر از طراحی گرافیکی به طراحی UI/UX به اشتراک خواهم گذاشت. در مورد شباهت ها و تفاوت های بین این دو زمینه، معانی نقش های طراحی دیجیتال، ابزارهای مرتبطی که باید یاد بگیرید و مسیری که برای تبدیل شدن به یک طراح UI/UX طی می کنید، آشنا خواهید شد.

با پوشش تحقیق، تجزیه و تحلیل، نمونه اولیه و تکرار، به شما یاد خواهم داد که چگونه یک برنامه موبایل را از ابتدا طراحی کنید. نحوه استفاده از Figma را با طراحی رابط کاربری برای یک برنامه اشتراک گذاری تقسیم ساده یاد خواهید گرفت. Figma یک ابزار عالی و مشترک برای بیرون آوردن ایده های شما از ذهن شما و به زیبایی روی صفحه نمایش است.

این کلاس برای طراحان گرافیک، طراحان وب و هر کسی که می‌خواهد طراحی اپلیکیشن موبایل را امتحان کند، اما نمی‌داند از کجا شروع کند، عالی است. دروس عبارتند از:

  • معانی و مسئولیت‌های نقش‌های طراحی دیجیتال
  • شباهت ها و تفاوت های طراحی گرافیکی و طراحی UI/UX
  • نقشه راهی که انتخاب می‌کنید، مهارت‌ها و ابزارهایی که باید یاد بگیرید، آنچه باید قبل از درخواست برای موقعیت طراحی UI/UX آماده کنید
  • نحوه انجام مصاحبه با سهامداران برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پروژه
  • نقشه برداری از سفر کاربر در زمینه شام
  • نحوه انجام مصاحبه ها و نظرسنجی های کاربران
  • کاوش در بازار و انجام تحلیل رقابتی
  • ایجاد پرسونا، استوری برد و جریان کاربر
  • طراحی ایده‌ها، ایجاد وایرفریم و تبدیل آن‌ها به نمونه‌های اولیه با کیفیت پایین و قابل کلیک
  • آموزش در مورد تفاوت ها و دستورالعمل های Android و iOS
  • نحوه انتخاب پالت رنگ، فونت و مجموعه آیکون مناسب برای طراحی رابط کاربری وب یا اپلیکیشن موبایل
  • طراحی رابط کاربری مشترک برنامه تلفن همراه با Figma
  • ساخت نمونه های اولیه hi-fi با Figma

آماده شوید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید و تغییری در زندگی حرفه‌ای خود ایجاد کنید.

بیایید با هم یک برنامه اشتراک گذاری تقسیم طراحی کنیم!

تکلیف

ما قصد داریم برنامه اشتراک گذاری تقسیم خود را طراحی کنیم! هدف از این تکلیف این است که به شما کمک کند فرآیند UI/UX را به طور کامل یاد بگیرید و فرآیند طراحی برنامه از شروع تا پایان را احساس کنید.

  • نکته 1. پروژه را گام به گام با من انجام دهید. نگران نباشید که هنوز پروژه تمام شده ای ندارید، این فقط برای شروع شماست تا بتوانم به شما کمک کنم! همین الان انجامش بده!
  • نکته 2. اگر احساس سردرگمی می کنید، مکالمه ای را شروع کنید یا سوالی بپرسید، با همکلاسی های خود بازخورد تبادل نظر کنید. مهمتر از همه، لذت ببرید!
  • نکته 3.  وقتی پروژه شما تکمیل شد، دکمه "ایجاد پروژه" را فشار دهید و موارد تحویلی خود را آپلود کنید!

موارد تحویلی

پیشرفت خود را در فضای کاری پروژه خود به اشتراک بگذارید. یک پروژه کامل شامل:

است
  • بررسی یک برنامه رقیب: یک برنامه اشتراک گذاری تقسیم را دانلود کنید (مانند Splitwise ) یا از هر برنامه اشتراک گذاری تقسیمی که قبلا دارید استفاده کنید. یک چیزی را که دوست دارید (قدرت) بنویسید و یک چیز را که می‌بینید می‌تواند بهتر باشد (ضعف)، اسکرین‌شات‌هایی را برای آنچه دوست دارید و آنچه دوست ندارید آپلود کنید.
  • ایجاد شخصیت برای یک دانشجو: نیازها، اهداف و نگرش او را بنویسید. .
  • ایده های خود را برای صفحه اصلی برنامه اشتراک گذاری split ترسیم کنید و سپس طرح خود را به یک وایرفریم تبدیل کنید.
  • طراحی رابط کاربری برای صفحه اصلی یک برنامه اشتراک گذاری تقسیم شده: دانلود و فایل پروژه کلاس . ما از این فایل Figma در درس های ویدیویی استفاده خواهیم کرد. این شامل همه صفحه‌ها است.

منابع


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بسته شدن Closing

  • تحلیل و بررسی؛ شخصیت‌ها، استوری‌بوردها و جریان‌های کاربر Analysis; Personas, Storyboards and User Flows

  • چرا باید به طراحی UI/UX تغییر دهید؟ Why Should You Switch to UI/UX Design?

  • کاوش طرح، وایرفریم و نمونه اولیه Explore; Sketch, Wireframe and Prototype

  • مزایای بزرگ برای طراحان گرافیک که به سمت طراحی UI/UX حرکت می کنند Big Benefits for Graphic Designers Moving to UI/UX Design

  • ایجاد، عناصر رابط کاربری، نمادها، فونت ها و رنگ ها Create, UI Elements, Icons, Fonts and Colors

  • پژوهش؛ مصاحبه با کاربر، نظرسنجی و تجزیه و تحلیل رقبا Research; User Interviews, Surveys and Competitor Analysis

  • معرفی Introduction

  • درک نقش های طراحی Understanding Design Roles

  • نقشه راه برای طراحان گرافیک تبدیل شدن به طراحان UI/UX Roadmap for Graphic Designers Becoming UI/UX Designers

نمایش نظرات

آموزش حرکت از طراحی گرافیک به UI/UX | طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا
جزییات دوره
1h
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
5,484
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sepideh Sabour Sepideh Sabour

طراح محصول

سلام به همه!
من سپی هستم! من یک طراح محصولات دیجیتال هستم، متولد و بزرگ شده ایران، مستقر در کانادا. قبل از نقل مکان به ونکوور، من یک طراح محصولات دیجیتال در مندکس مستقر در روتردام بودم.

کار من این است که اهداف کسب و کار را درک کنم و صدای کاربران باشم، جلسات ایجاد مشترک با تیم را برای ایجاد ایده‌های عالی تسهیل کنم، و بهترین راه‌حل‌ها را با رابط کاربری جذاب اجرا کنم.‍🤟

روز خوبی داشته باشید، و بیایید با هم چیزی عالی بسازیم!