آموزش مبانی جاوا: ورودی/خروجی

Java Fundamentals: Input/Output

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: جاوا I/O یکی از چهار API اصلی JDK است که بسیاری دیگر روی آن ساخته شده است ، از جمله دسترسی به پایگاه داده ، خدمات وب و سرویس های REST. در این دوره ، هر آنچه برای نوشتن و درک کد جاوا I/O نیاز دارید را فرا خواهید گرفت. API جاوا I/O یک API اساسی JDK است ، بر اساس API های دسترسی به پایگاه داده و API های دسترسی به وب. در این دوره ، Java Fundamentals: Input/Output ، با تمام جزئیات این API ، چه جنبه های نظری اسلایدها و چه الگوها در جلسات برنامه نویسی زنده طولانی ، آشنا خواهید شد. ابتدا ، شما در عمل با کد آشنا می شوید ، و به شما روشهای حل مسئله زندگی واقعی را نشان می دهد. در مرحله بعدی ، نحوه خواندن و نوشتن نویسه ها ، چگونگی ایجاد پرونده های پیچیده که متن و بایت خام را با هم مخلوط می کند و همچنین ایجاد پرونده های بایگانی با استفاده از قالب ZIP را جستجو خواهید کرد. سرانجام ، نحوه استفاده بهینه از سریال سازی و نحوه برخورد با خطاهای ناشی از اشیا ser منسوخ سریال شده را کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما دانش لازم را برای مقابله با مشکلات پیچیده جاوا I/O در برنامه های قدیمی موجود و تحولات جدید خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Java/I/O ، سازمان API Introduction to Java I/O, Organization of the API

  • معرفی API های ورودی/خروجی: چه چیزی می خواهید یاد بگیرید؟ Introducing Input/Output APIs: What Are You Going to Learn?

  • برای ادامه این دوره چه چیزی باید بدانید؟ What Do You Need to Know to Follow This Course?

  • دستور کار و سازماندهی این دوره Agenda and Organization of This Course

  • معرفی جاوا I/O: سازمان ، کلاسهای اصلی ، پرونده و مسیر Introducing Java I/O: Organization, Main Classes, File, and Path

  • مدلسازی پرونده ها و مسیرهای دیسک با اشیا File پرونده و مسیر Modeling Disk Files and Paths with the File and Path Objects

  • درک مسیر دستیابی به پرونده با استفاده از File File Understanding the Path to a File Using the File Object

  • معرفی رابط مسیر از جاوا 7 Introducing the Path Interface from Java 7

  • درک شی Path ، حل و بکارگیری مسیرها Understanding the Path Object, Resolving and Relativizing Paths

  • بسته بندی مسیر Relativization Wrapping up Path Relativization

  • بسته بندی ماژول Module Wrap-up

خواندن شخصیت ها Reading Characters

  • معرفی ماژول: روش های مختلف خواندن شخصیت ها Introducing the Module: Different Ways of Reading Characters

  • معرفی خوانندگان و عملیات اساسی تعریف شده Introducing Readers and the Basic Operations Defined

  • درک نحوه خواندن شخصیت ها با استفاده از ریدر Understanding How to Read Characters Using a Reader

  • سر و کار داشتن با موارد استثنا هنگام خواندن شخصیت ها از یک خواننده Dealing with Exceptions When Reading Characters from a Reader

  • بستن یک خواننده Closing a Reader

  • باز و بسته کردن خوانندگان با استفاده از الگوی سعی کنید با منابع Opening and Closing Readers Using the Try-with-resources Pattern

  • معرفی عملیات علامت گذاری ، بازنشانی و پرش Introducing the Marking, Resetting, and Skipping Operations

  • ایجاد خواننده برای عملیات دیسک و حافظه Creating Readers for Disk and in-memory Operations

  • درک الگوی تزئین کننده مورد استفاده در Java I/O API Understanding the Decorator Pattern Used in the Java I/O API

  • الگوهای Java 7 برای ایجاد خوانندگان با کاراکترهای خاص Java 7 Patterns to Create Readers with Specific Charsets

  • درک عملکرد خواندن و بستن روی خوانندگان تزئین شده Understanding Read and Close Operations on Decorated Readers

  • برنامه نویسی زنده: ایجاد فایل تبلیغات پرونده Live Coding: File Creation ad File Operations

  • کدگذاری زنده: خواندن یک خط به خط فایل با استفاده از BufferedReader Live Coding: Reading a File Line by Line Using a BufferedReader

  • کدگذاری زنده: بهبود الگو با استفاده از Java 8 Stream API Live Coding: Improving the Pattern Using the Java 8 Stream API

  • بسته شدن Wrap-up

نوشتن شخصیت ها Writing Characters

  • معرفی ماژول: روش های مختلف نوشتن شخصیت ها Introducing the Module: Different Ways of Writing Characters

  • معرفی نویسندگان و عملیات اساسی تعریف شده Introducing Writers and the Basic Operations Defined

  • درک نحوه نوشتن شخصیت ها و آرایه های شخصیت Understanding How to Write Characters and Arrays of Chars

  • برخورد با موارد استثنایی هنگام نوشتن شخصیت با استفاده از نویسنده Dealing with Exceptions When Writing Characters Using a Writer

  • معرفی نویسندگان برای نوشتن در دیسک یا آرایه های حافظه Introducing the Writers to Write to Disk or in-memory Arrays

  • درک نحوه ایجاد نویسندگان با استفاده از الگوی دکوراتور Understanding How to Create Writers Using the Decorator Pattern

  • بسته بندی الگوی دکوراتور برای کلاس نویسنده Wrapping up the Decorator Pattern for the Writer Class

  • استفاده از روشهای کارخانه برای استفاده از مجموعه های خاص و گزینه های باز Using Factory Methods to Use Specific Charsets and Open Options

  • درک عملیات Flush برای نویسندگان Understanding the Flush Operation for Writers

  • چاپ با قالب Sprintf با استفاده از شی PrintWriter Printing with a Sprintf Format Using the PrintWriter Object

  • کدگذاری زنده: نوشتن ساده در یک فایل متنی Live Coding: Simple Writing to a Text File

  • کدگذاری زنده: استفاده از چاپگر نوشتار برای چاپ با قالب Live Coding: Using the Printwriter Object to Print with a Format

  • کدگذاری زنده: قالب بندی تاریخ ها با استفاده از چاپ با الگوی قالب Live Coding: Formatting Dates Using the Print with Format Pattern

  • بسته شدن Wrap-up

خواندن و نوشتن بایت Reading and Writing Bytes

  • معرفی ماژول: خواندن و نوشتن عملیات بایت Introducing the Module: Reading and Writing Bytes Operations

  • معرفی کلاسهای جریان دوتایی ، جریان ورودی و خروجی Introducing Binary Streams, InputStream, and OutputStream Classes

  • خواندن و نوشتن از طریق InputStream و OutputStream Reading and Writing Through InputStream and OutputStream

  • پرداختن به موارد استثنا با InputStream و OutputStream Dealing with Exceptions with InputStream and OutputStream

  • پیاده سازی های بتونی InputStream و OutputStream Concrete Implementations of InputStream and OutputStream

  • خواندن و نوشتن انواع ابتدایی با جریان ورودی/خروجی داده ها Reading and Writing Primitive Types with Data I/O Streams

  • درک جریانهای آرایه بایت در حافظه Understanding the in-memory Byte Array Streams

  • ایجاد جریان GZip با استفاده از الگوی دکوراتور Creating a GZip Stream Using the Decorator Pattern

  • ایجاد و خواندن جریان ZIP بایگانی با محتوای پیچیده Creating and Reading an Archive ZIP Stream with Complex Content

  • کدگذاری زنده: نوشتن انواع اولیه در یک پرونده Live Coding: Writing Primitive Types to a File

  • کدگذاری زنده: نوشتن رشته های UTF در Bytes Files Live Coding: Writing UTF Strings to Bytes Files

  • کدگذاری زنده: نوشتن Ints برای Bytes Files با DataOutputStream Live Coding: Writing Ints to Bytes Files with a DataOutputStream

  • کدگذاری زنده: نوشتن Ints در فایلی که با GZip فشرده شده است Live Coding: Writing Ints to a File Compressed with GZip

  • برنامه نویسی زنده: خواندن برنامه های بازگشتی با DataInputStream Live Coding: Reading Back Ints with a DataInputStream

  • برنامه نویسی زنده: خواندن بازگشت اطلاعات از یک فایل فشرده شده GZip Live Coding: Reading Back Ints from a GZip Compressed File

  • کدگذاری زنده: ایجاد یک فایل بایگانی با ZipOutputStream Live Coding: Creating an Archive File with the ZipOutputStream

  • کدگذاری زنده: خواندن یک فایل بایگانی با ZipInputStream Live Coding: Reading an Archive File with the ZipInputStream

  • بسته شدن Wrap-up

خواندن و نوشتن داده ها و اشیا Reading and Writing Data and Objects

  • معرفی ماژول: خواندن و نوشتن اشیا Introducing the Module: Reading and Writing Objects

  • درک سریال سازی قابل حمل اشیا Understanding the Portable Serialization of Objects

  • معرفی مکانیسم سریال سازی در JDK Introducing the Serialization Mechanism in the JDK

  • به چه اطلاعاتی به صورت سریال سازی شده یک شی Need نیاز دارید؟ What Information Do You Need in a Serialized Form of an Object?

  • ساخت یک کلاس قابل سریال سازی ، درک SerialVersionUID Making a Class Serializable, Understanding the SerialVersionUID

  • محاسبه SerialVersionUID یک کلاس Computing the SerialVersionUID of a Class

  • درک فرآیند شیر زدایی Understanding the Deserialization Process

  • بسته بندی مکانیزم سریال سازی/برطرف کردن محصول Wrapping up the Serialization/deserialization Mechanism

  • نوشتن و خواندن اشیا Ser سریال شده به جریان های دودویی Writing and Reading Serialized Objects to Binary Streams

  • گذرا ساختن روابط برای جلوگیری از سریال سازی Making Relations Transient to Prevent Serialization

  • استفاده از ReadObject/WriteObject برای لغو سریال سازی پیش فرض Using ReadObject/WriteObject to Override Default Serialization

  • جمع آوری روش های ReadObject/WriteObject Wrapping up the ReadObject/WriteObject Methods

  • با استفاده از Externalizable برای سریال سازی اشیا هویت Using Externalizable to Serialize Objects Identity

  • سریال سازی اشیاxy پروکسی به جای اشیا Ser قابل سریال سازی Serializing Proxy Objects Instead of the Serializable Object

  • بسته بندی سریال با اشیاject پروکسی Wrapping up Serialization with Proxy Objects

  • جمع بندی 3 راه غلبه بر سریال پیش فرض Wrapping up the 3 Ways of Overriding the Default Serialization

  • کدگذاری زنده: معرفی سریال سازی و پرونده سریال سازی شده Live Coding: Introducing Serialization and the Serialized File

  • کدگذاری زنده: ساخت فیلد رشته ای گذرا Live Coding: Making a String Field Transient

  • کدگذاری زنده: سریال سازی لیست اشیا قابل سریال سازی Live Coding: Serializing a List of Serializable Objects

  • برنامه نویسی زنده: سریال سازی اشیا Person شخصی با استفاده از WriteObject Live Coding: Serializing Person Objects Using WriteObject

  • کدگذاری زنده: سریال سازی اشیا Person شخص با استفاده از قابلیت Externalizable Live Coding: Serializing Person Objects Using Externalizable

  • کدگذاری زنده: سریال سازی اشیا Person شخصی با استفاده از کلاس پروکسی Live Coding: Serializing Person Objects Using a Proxy Class

  • برنامه نویسی زنده: دلخواه کردن لیستی از اشیا Person شخص Live Coding: Deserializing a List of Person Objects

  • کدگذاری زنده: از بین بردن اشیا Person شخص با استفاده از ReadObject Live Coding: Deserializing Person Objects Using ReadObject

  • کدگذاری زنده: از بین بردن اشیا Person شخص خارجی Live Coding: Deserializing Externalized Person Objects

  • برنامه نویسی زنده: از بین بردن اشیا Person شخصی که توسط پروکسی سریال سازی می شوند Live Coding: Deserializing Person Objects Serialized with a Proxy

  • بسته شدن Wrap-up

سر و کار داشتن با جریان های ترکیبی متن و بایت Dealing with Hybrid Streams of Text and Bytes

  • معرفی ماژول: جریانهای ترکیبی متن و بایت Introducing the Module: Hybrid Streams of Text and Bytes

  • معرفی جریان های ترکیبی Introducing Hybrid Streams

  • ایجاد خوانندگان و نویسندگان با تزئین جریان های باینری Creating Readers and Writers by Decorating Binary Streams

  • معرفی کلاس های InputStreamReader و OutputStreamWriter Introducing the InputStreamReader and OutputStreamWriter Classes

  • معرفی افسانه های ازوپ از مطالعه موردی استفاده می شود Introducing the Aesop's Fables Use Case Study

  • برنامه نویسی زنده: تنظیم پروژه برای استفاده موردی Live Coding: Setting up the Project for Use Case Study

  • Live Coding: تنظیم یک قالب برای نوشتن عنوان Live Coding: Setting up a Formatter to Write the Header

  • برنامه نویسی زنده: نوشتن سرآیند متن پرونده افسانه های ازوپ Live Coding: Writing the Text Header of the Aesop's Fables File

  • برنامه نویسی زنده: نوشتن و فشرده سازی متن هر افسانه Live Coding: Writing and Compressing the Text of Each Fable

  • کدگذاری زنده: بهم پیوستن متون فشرده شده Live Coding: Concatenating the Compressed Texts

  • کدگذاری زنده: ایجاد هدر صحیح با افست و طول Live Coding: Creating the Correct Header with Offset and Length

  • کدگذاری زنده: قرار دادن قطعات با هم در پرونده نهایی Live Coding: Putting the Pieces Together in the Final File

  • برنامه نویسی زنده: خواندن یک داستان مشخص از لیست Live Coding: Reading Back a Given Fable from the List

  • کدگذاری زنده: درک مارک ، بازنشانی و رد شدن Live Coding: Understanding Mark, Reset, and Skip

  • کدگذاری زنده: خواندن و جدا کردن متن Fable Live Coding: Reading and Unzipping the Fable Text

  • برنامه نویسی زنده: خلاصه کردن مطالعه موردی از افسانه Aesop Live Coding: Wrapping up the Aesop's Fable Use Case Study

  • معرفی سوکت برای برقراری ارتباط داده ها از طریق شبکه Introducing Sockets to Communicate Data Through a Network

  • برنامه نویسی زنده: معرفی مشتری/سرور از مطالعه موردی استفاده کنید Live Coding: Introducing the Client/server Use Case Study

  • Live Coding: راه اندازی سروری که پیام متنی ارسال می کند Live Coding: Setting up a Server That Sends a Text Message

  • Live Coding: راه اندازی یک مشتری برای برقراری ارتباط با سرور Live Coding: Setting up a Client to Communicate with the Server

  • خلاصه کردن مطالعه موردی مشتری/سرور Wrapping up the Client/server Case Study

  • جمع بندی دوره Course Wrap-up

نمایش نظرات

آموزش مبانی جاوا: ورودی/خروجی
جزییات دوره
3h 56m
107
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
56
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Jose Paumard
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jose Paumard Jose Paumard

خوزه با علاقه بیش از 20 سال در مورد برنامه نویسی رایانه ها ، اولین بار در مونتاژ و C ، C برای ماشین های موازی SIMD قبل از استفاده از جاوا به عنوان یک زبان شی گرا ، برای بسیاری از عمده ترین برنامه های مدرن ضروری بود. او تخصص و ظرفیت خود را برای تجزیه و تحلیل و ترکیب در بسیاری از پروژه ها ، عمدتا در لایه های پایین تر ، نزدیک به داده ها ، بلکه همچنین در مورد طراحی پیچیده رابط کاربر یا مرورگر ، به ارمغان می آورد. دکترای ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر ، استادیار دانشگاه پاریس نور به مدت 15 سال ، خوزه همچنین اشتیاق زیادی به آموزش و انتقال دانش دارد. او برای هزاران نفر از توسعه دهندگان فرانسوی زبان در سراسر جهان ، وبلاگ ، جاوا le soir ، منبع مستند فرانسه در مورد فن آوری های جاوا می نویسد. وی عضوی از گروه کاربران فرانسوی جاوا در پاریس و از سازمان دهندگان کنفرانس Devoxx France است.