لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا 2013: 4 ایجاد بافت و مواد
Maya 2013 Essential Training: 4 Creating Textures and Materials
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مواد نحوه شکل گیری سطح اشیا 3D سه بعدی را تعریف می کنند و به آنها رنگ ، شفافیت و بافت می بخشد که به شما امکان می دهد مشخصات یک سطح را مشاهده کنید. این دوره اصول ایجاد مواد در مایا را معرفی می کند. نویسنده George Maestri انواع اصلی مواد و همچنین نحوه استفاده و ترازبندی بافت های بیت مپ را ارائه می دهد. وی همچنین درباره مفاهیمی که در پشت شفافیت ، خاصیت و انعکاس پذیری است ، ظاهر و پذیرایی نور مواد را تحت تأثیر قرار می دهد.
موضوعات شامل:
درک مطالب اساسی li>
ایجاد و استفاده از نقشه ها li>
کار با پنجره Hypershade
استفاده از نقشه های bitmap به عنوان بافت li>
ایجاد بازتاب li>
استفاده از نقشه برداری دست انداز در مقابل جابجایی li>
طرح ریزی بافت روی سطوح li>
نقشه برداری UV از یک شی پیچیده li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
انتخاب یک ارائه دهنده
Choosing a renderer
1. ایجاد مواد
1. Creating Materials
درک مواد اولیه
Understanding the basic materials
ایجاد و استفاده از نقشه ها
Creating and applying maps
با استفاده از مواد رمپ
Using the ramp material
کار با پنجره Hypershade
Working with the Hypershade window
با استفاده از رندر تعاملی نوری (IPR)
Using the Interactive Photorealistic Renderer (IPR)
کاوش در مورد مواد اشعه ذهنی
Exploring mental ray materials
2. مواد پالایش
2. Refining Materials
استفاده از bitmaps به عنوان بافت
Using bitmaps as textures
کار با بافت های رمپ
Working with ramp textures
ایجاد شفافیت
Creating transparency
درک سفته بازی
Understanding specularity
ایجاد تأملات
Creating reflections
با استفاده از نقشه برداری
Using bump mapping
با استفاده از نقشه برداری جابجایی
Using displacement mapping
3. استفاده از بافت
3. Applying Textures
پیش بینی بافت بر روی سطوح
Projecting textures on surfaces
سطوح چند ضلعی نقشه برداری بافت
Texture-mapping polygonal surfaces
کاوش در اصول اولیه نقشه برداری UV
Exploring the basics of UV mapping
نقشه های تنظیم دقیق در ویرایشگر UV Texture
Fine-tuning maps in the UV Texture Editor
UV نقشه برداری یک شی پیچیده
UV mapping a complex object
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات