آموزش قدرت لایه‌های شکل: راهنمای کامل برای تسلط بر ابزار انیمیشن AE

The Power of Shape Layers: A Complete Guide to Mastering AE's Most Underestimated Animation Tool

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره شما را از A - Z تا Shape Layers هدایت می‌کند - ابزاری قدرتمند و اغلب کم استفاده که در After Effects یافت می‌شود.

در این دوره آموزشی فوق‌العاده همه چیزهایی را که می‌خواستید در مورد لایه‌های شکل بدانید بیاموزید. ما تمام جنبه های Shape Layers را بررسی خواهیم کرد، از نحوه ایجاد آنها، نحوه ترکیب آنها در پروژه های خود، نحوه استفاده از همه ابزارهای انیمیشن لایه Shape با هر دو شکل و مسیر، و نحوه ایجاد پروژه های فوق العاده جالب فقط با استفاده از لایه های شکل.

این دوره برای هر کسی که علاقه مند به طراحی موشن گرافیک و انیمیشن با استفاده از Adobe After Effects است است. چه از After Effects به عنوان سرگرمی استفاده کنید، چه در محل کار خود، چه برای مشتریان یا برای پروژه های شخصی خود، Shape Layers بخشی جدایی ناپذیر از نرم افزار است و هر طراح گرافیک موشن باید درک کاملی از نحوه ایجاد و استفاده از آنها داشته باشد.

در آینده نزدیک منتظر دوره های بسیار بیشتری باشید. از اینکه در این دوره شرکت کردید بسیار سپاسگزارم، و من مشتاقانه منتظرم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!

طرح کلی کلاس

  • مقدمه دوره. در این نمای کلی، می‌آموزید که لایه‌های شکل چیست و چگونه به همه ابزارهای انیمیشن لایه شکل دسترسی داشته باشید. ما با ایجاد برخی از شکل‌های اولیه به پایان می‌رسانیم تا بتوانید دستان خود را مستقیماً از دروازه کثیف کنید!
  • سلسله مراتب لایه شکل. لایه های شکل ممکن است کمی مشکل باشند و یکی از بزرگترین اشتباهات مربوط به نحوه چیدمان تمام جنبه های لایه های شکل است. روش خاصی وجود دارد که لایه های شکل باید ایجاد شوند، به خصوص زمانی که شروع به اضافه کردن ابزارهای انیمیشن می کنید. اگر سلسله مراتب یک لایه Shape را حتی کمی تغییر دهید، نتایج بسیار متفاوتی دریافت خواهید کرد. اما نگران نباشید! من در این بخش هر آنچه را که باید در مورد سلسله مراتب لایه شکل بدانید را مرور می کنم. همچنین به تفاوت‌های بین Shapes و Paths، Fills Strokes، Shape Layer Tool، Line Cap Line Join، Dahes و موارد دیگر خواهیم پرداخت.
  • ویژگی های لایه شکل. در این بخش به پیچ و مهره های Shape Layers می پردازیم. شما همه چیز را در مورد رئوس، گروه‌ها، پوشاندن لایه‌های شکل، ایجاد اشکال از متن و بردارها، تبدیل شیب به لایه‌های شکل و موارد دیگر خواهید آموخت.
  • ابزارهای اصلی انیمیشن. چیزهای واقعا سرگرم کننده از اینجا شروع می شود! تعدادی ابزار مختلف انیمیشن Shape Layer وجود دارد که برخی از آنها پیشرفته تر از بقیه هستند. در این بخش، آنچه را که من از آن به عنوان "ابزارهای اصلی انیمیشن" یاد می‌کنم، بررسی خواهیم کرد که عبارتند از: گوشه‌های گرد، مسیرهای افست، ابزارهای Wiggle، Pucker Bloat، Twist و ZigZag. اینها "پایه" هستند به این معنا که تنظیمات زیادی ندارند و شما می توانید بیشتر آنها را در تنظیمات پیش فرض آنها استفاده کنید. من توصیه می کنم که با این ابزارهای انیمیشن بازی کنید و ببینید چه چیزی می توانید ایجاد کنید! ما خواهیم دید که وقتی برای Shapes در مقابل Paths اعمال می شود، تفاوت آنها چگونه است، و به تمام جنبه های نحوه افزودن آنها به لایه های Shapes و ترکیب آنها در پروژه های خود خواهیم پرداخت.
  • ابزارهای پیشرفته انیمیشن. در این بخش به موارد زیر می پردازیم: The Repeater، Trims Paths و Merge Paths. این ابزارهای انیمیشن Shape Layer بسیار قدرتمند هستند و نیاز به دستکاری تنظیمات خود دارند. امکانات به معنای واقعی کلمه با این ابزارهای انیمیشن بی‌پایان است، اما می‌توانند پیچیده باشند، بنابراین توصیه می‌کنم این بخش‌ها را چند بار تماشا کنید تا درک کاملی از نحوه استفاده از آن‌ها داشته باشید. ما این بخش را با نحوه ذخیره انیمیشن‌های Shape Layer به‌عنوان پیش‌تنظیمات انیمیشن به پایان می‌رسانیم، که باعث صرفه‌جویی در وقت شما در پروژه‌های آینده می‌شود.
  • آموزش لایه شکل. در بخش آخر، همه چیزهایی را که یاد گرفته‌ایم می‌گیریم و آن را در پروژه‌های دنیای واقعی به کار می‌بریم. ما این بخش را با مقدمه‌ای بر Set Matte به پایان می‌رسانیم، که ممکن است از پیش تنظیمی استفاده کنید که اغلب در ارتباط با لایه‌های شکل استفاده می‌کنید. من شدیداً شما را تشویق می‌کنم که دنبال کنید و سپس چیزی را خودتان ایجاد کنید تا در بخش بحث با جهان به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی خلق می کنید!

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 05.01 بخش 05 - ابزارهای پیشرفته انیمیشن 05.01 Section 05 - Advanced Animation Tools

  • 05.18 بخش 05 بررسی 05.18 Section 05 Review

  • 06.10 یک علامت جهنده ایجاد کنید 06.10 Create a Bouncing Sign

  • 04.09 Pucker and Bloat - Paths 04.09 Pucker and Bloat - Paths

  • 01.01 مقدمه دوره 01.01 Course Intro

  • 01.02 ایجاد اشکال پایه 01.02 Creating Basic Shapes

  • 03.11 ایجاد اشکال از متن 03.11 Create Shapes From Text

  • 03.03 Bezier در مقابل رئوس خطی 03.03 Bezier vs. Linear Vertices

  • 06.13 ست مات 06.13 Set Matte

  • 06.09 ایجاد سایه های طولانی با Repeater 06.09 Create Long Shadows with The Repeater

  • 06.06 یک طرح متحرک دایره ای تعطیلات ایجاد کنید 06.06 Create an Animated Circular Holiday Design

  • 06.02 یک پیکان متحرک بسازید 06.02 Create an Animated Arrow

  • 06.05 یک نماد متحرک ایجاد کنید 06.05 Create an Animated Icon

  • 05.11 درصد شروع مسیرهای برش 05.11 Trim Paths Start Percentage

  • 02.10 رنگ، تیرگی، عرض 02.10 Stroke Color, Opacity, Width

  • 03.12 ایجاد اشکال از بردارها 03.12 Create Shapes From Vectors

  • 04.06 Wiggle Tools - Shapes 04.06 Wiggle Tools - Shapes

  • 03.07 نقطه لنگر گروهی و تنظیمات موقعیت برای بیضی ها و مستطیل ها 03.07 Group Anchor Point & Positions Settings for Ellipses and Rectangles

  • 05.12 کوتاه کردن چندین مسیر 05.12 Trimming Multiple Paths

  • 05.13 Trims Paths خلاصه 05.13 Trims Paths Summary

  • 04.03 گوشه های گرد - مسیرها 04.03 Round Corners - Paths

  • 06.12 ایجاد متن و اشکال سه بعدی 06.12 Create 3D Text and Shapes

  • 02.12 خط تیره سکته مغزی 02.12 Stroke Dashes

  • 05.02 آموزش پایه Repeater 05.02 The Repeater Basic Training

  • 06.07 یک پس زمینه متحرک ایجاد کنید 06.07 Create an Animated Background

  • 04.11 پیچ و تاب - مسیرها 04.11 Twist - Paths

  • 03.10 ماسک کردن اشکال 03.10 Masking Shapes

  • 02.03 ویژگی های تبدیل لایه شکل 02.03 Shape Layer Transform Properties

  • 05.17 از پیش تنظیم های انیمیشن لایه شکل ایجاد کنید 05.17 Create Shape Layer Animation Presets

  • 05.07 تکرار Repeater pt. 2 05.07 Repeating the Repeater pt. 2

  • 02.06 اندازه مسیر در مقابل مقیاس لایه 02.06 Path Size vs. Layer Scale

  • 02.02 سلسله مراتب لایه شکل 02.02 Shape Layer Hierarchy

  • 03.13 تبدیل گرادیان های برداری به لایه های شکل 03.13 Converting Vector Gradients to Shape Layers

  • 02.05 ایجاد لایه های شکل 02.05 Creating Shape Layers

  • 06.04 ایجاد ستاره ها و خطوط متحرک 06.04 Create Stars and Animated Lines

  • 03.01 بخش 03 - ویژگی های لایه شکل 03.01 Section 03 - Shape Layer Properties

  • 05.16 مسیرها را با چندین شکل ادغام کنید 05.16 Merge Paths with Multiple Shapes

  • 02.09 Fills & Strokes - Shape Layer Creation Tool 02.09 Fills & Strokes - Shape Layer Creation Tool

  • 03.04 تبدیل اشکال به مسیرهای Bezier 03.04 Converting Shapes to Bezier Paths

  • 04.12 زیگ زاگ - اشکال 04.12 ZigZag - Shapes

  • 06.14 مرور دوره 06.14 Course Review

  • 06.11 ایجاد عناصر متحرک HUD 06.11 Create Animated HUD Elements

  • 05.10 برش نقطه شروع و جهت 05.10 Trim Start Point & Direction

  • 03.14 بخش 03 بررسی 03.14 Section 03 Review

  • 05.04 استفاده از گروه ها با Repeater 05.04 Using Groups with The Repeater

  • 05.08 The Repeater & Expressions 05.08 The Repeater & Expressions

  • 05.09 درصد پایان مسیرها 05.09 Trim Paths End Percentage

  • 03.02 آموزش پایه Vertices 03.02 Vertices Basic Training

  • 03.05 تنظیم یک راس اول 03.05 Setting a First Vertex

  • 05.05 اصول انیمیشن پیشرفته با تکرار کننده 05.05 Advanced Animation Principles with The Repeater

  • 05.06 Repeating The Repeater pt. 1 05.06 Repeating The Repeater pt. 1

  • 02.04 انواع شکل ها و مسیرها 02.04 Types of Shapes and Paths

  • 05.15 مشکلات استفاده از گروه ها با مسیرهای ادغام 05.15 Issues Using Groups with Merge Paths

  • 03.08 چرا از گروه ها استفاده کنیم؟ 03.08 Why Use Groups?

  • آموزش پایه 05.14 Merge Paths 05.14 Merge Paths Basic Training

  • 04.14 بخش 04 بررسی 04.14 Section 04 Review

  • 04.10 Twist - Shapes 04.10 Twist - Shapes

  • 04.01 بخش 04 - ابزارهای اصلی انیمیشن 04.01 Section 04 - Basic Animation Tools

  • 06.03 یک انیمیشن انتزاعی ایجاد کنید 06.03 Create an Abstract Animation

  • 02.07 اشکال در مقابل مسیرها 02.07 Shapes vs. Paths

  • 04.05 Offset Paths - Paths 04.05 Offset Paths - Paths

  • 03.09 ویژگی های تبدیل گروهی در مقابل ویژگی های تبدیل لایه 03.09 Group Transform Properties vs. Layer Transform Properties

  • 02.13 بخش 02 بررسی 02.13 Section 02 Review

  • 06.01 بخش 06 - آموزش لایه شکل 06.01 Section 06 - Shape Layer Tutorials

  • 02.11 Line Cap & Line Join 02.11 Line Cap & Line Join

  • 04.07 Wiggle Tools - Paths 04.07 Wiggle Tools - Paths

  • 03.06 گروه آموزش پایه 03.06 Groups Basic Training

  • 04.08 Pucker & Bloat - Shapes 04.08 Pucker & Bloat - Shapes

  • 02.01 بخش 02 - مبانی لایه شکل 02.01 Section 02 - Shape Layer Basics

  • 04.04 Offset Paths - Shapes 04.04 Offset Paths - Shapes

  • 04.02 گوشه های گرد - اشکال 04.02 Round Corners - Shapes

  • 02.08 Fills & Strokes - Add Button 02.08 Fills & Strokes - Add Button

  • 05.03 با Repeater یک دایره از اشکال ایجاد کنید 05.03 Create a Circle of Shapes with The Repeater

  • 06.08 ایجاد انتقال لایه شکل 06.08 Create Shape Layer Transitions

  • 04.13 زیگ زاگ - مسیرها 04.13 ZigZag - Paths

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش قدرت لایه‌های شکل: راهنمای کامل برای تسلط بر ابزار انیمیشن AE
جزییات دوره
5h 26m
75
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
21
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

JEFFREY KNIGHT JEFFREY KNIGHT

Motion Graphic Designer/Video Editor

من یک طراح گرافیک متحرک با بیش از یک دهه تجربه کار برای آژانس های تبلیغاتی، آژانس های فیلم، استودیوها و مشاغل در هر اندازه هستم. من همچنین به عنوان یک پیمانکار مستقل برای مشتریان تقریباً در هر زمینه ای از جمله تبلیغات، فناوری، بانکداری، املاک، موسیقی، مد و فیلم کار کرده ام.

من دوره‌هایی را در سطح کالج تدریس کرده‌ام و به طور منظم آموزش‌های After Effects را برای طراحان گرافیک متحرک در همه سطوح در کانال YouTube خود تولید می‌کنم. آخرین آموزش من را در زیر ببینید!