نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما یک استادیوم کامل را در NUKE نورپردازی خواهید کرد. شما از تکنیک های پیشرفته نورپردازی 2.5D NUKE برای ایجاد گذرگاههای نورپردازی سفارشی و سپس ترکیب آنها با صفحه عملکرد زنده خود استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE. در این دوره ، Relighting Live Action Footage در NUKE ، شما یاد خواهید گرفت که از تکنیک های 2.5D برای کارآیی مجدد یک ورزشگاه استفاده کنید. ابتدا ، این دوره شما را در مراحل تولید پاسهای AOV و استفاده از آنها بهمراه چراغهای NUKE برای تولید گذرگاههای روشنایی راهنمایی می کند. در مرحله بعدی ، ترفندهای مفیدی مانند تولید آهنگ با استفاده از داده های موقعیت و Google Maps را برای مقیاس گذاری صحنه ردیابی سه بعدی یاد خواهید گرفت. شما همچنین از بافت های دو بعدی برای ایجاد انیمیشن انبوه خود با چشمک زدن دوربین استفاده خواهید کرد و خواهید دید که چگونه می توانید CG خود را در NUKE روشن و ارائه دهید. سرانجام ، شما با ایجاد برخی از بنرهای دیجیتالی و ردیابی آنها ، عکس را به پایان خواهید رساند. در پایان دوره ، شما دانش گسترده ای در مورد نورپردازی 2.5D و کاربرد آن در فیلم های زنده دارید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بحث در مورد گردش کار و حذف مصنوعات از صفحه
Discussing the Workflow and Removing Artifacts from the Plate
-
بحث در مورد گردش کار و مطالعه صفحه
Discussing the Workflow and Studying the Plate
-
از هم وصل کردن صفحه و حذف سر و صدای کلی استفاده کنید
De-interlacing the Plate and Removing Overall Noise
-
ردیابی دوربین عکس
Camera-tracking the Shot
-
پیش بینی میدان استادیوم برای حذف سر و صدا
Projecting the Stadium Field Back to Remove Noise
ترمیم ورزشگاه
Relighting the Stadium
-
تولید Point Pass و Normal Pass
Generating Point Pass and Normal Pass
-
راه اندازی درجه شات و ایجاد جریان داده ها
Setting up a Shot Grade and Creating Data Streams
-
تنظیم NUKE Lights برای خارج از دیوار استادیوم
Setting up NUKE Lights for Outside Wall of the Stadium
-
اضافه کردن چراغ های بیشتر و تصفیه آنها با اشکال Roto
Adding More Lights and Refining Them with Roto Shapes
-
تنظیم چراغ های نقطه ای برای فضای داخلی ورزشگاه
Setting up Spot Lights for the Interior of the Stadium
-
اتمام چراغ ها و اعمال جلوه های لنز
Finishing the Lights and Applying Lens Effects
ترکیب چراغ های سیل CG و متن سه بعدی در صفحه
Compositing CG Flood Lights and 3D Text into the Plate
-
طرح سه بعدی چراغ های سیل به صحنه
Layout 3D Flood Lights into the Scene
-
ایجاد چراغ و بافت برای چراغ های سیل
Creating Lights and Textures for the Flood Lights
-
ایجاد آهنگ برای چراغ های حجمی
Creating Tracks for Volumetric Lights
-
ایجاد چراغ های حجمی
Creating Volumetric Lights
-
ترکیب متن سه بعدی در صفحه
Compositing 3D Text into the Plate
اضافه کردن صفحات Crowd و Digital به صفحه
Adding Crowd and Digital Screens to the Plate
-
اضافه کردن صفحات Crowd و Digital به صفحه
Adding Crowd and Digital Screens to the Plate
-
اضافه کردن چشمک های دوربین در بافت Crowd
Adding Camera Flashes in the Crowd Texture
-
پوشاندن جمعیت و ادغام بیشتر آن
Masking out Crowd and Integrating It Further
-
افزودن صفحه های دیجیتال
Adding Digital Screens
-
در حال اتمام صفحه های دیجیتال
Finishing Digital Screens
-
تصحیح نهایی رنگ و ارائه عکس
Final Color Correction and Rendering the Shot
نمایش نظرات