دوره آموزشی اصول اولیه Splines در 3ds max و طراحی داخلی برای مبتدیان

Splines basics in 3ds max and interior design practical course for beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره برای طراحان داخلی و کاربران 3ds max و vray است که از سطح مبتدی شروع می شود. برای شروع به حداقل دانش لازم در مورد نحوه پیمایش در 3ds max نیاز دارید، در مورد بقیه در این دوره صحبت خواهیم کرد.

        این دوره نحوه شروع کار با splines در 3ds max را توضیح می دهد که سطح 2 بعد از استانداردهای اولیه هستند، اصول اولیه ابزارهای splines در 3ds max، ابزارها به صورت عملی و با استفاده از یک متخصص حرفه ای اعمال خواهند شد. روش کاری که مبتنی بر فرآیند واقعی کار است که عمدتاً بر روی مبلمان و طراحی داخلی متمرکز است، زیرا توضیح ابزارها و عملکردها بر اساس مثال‌های واقعی بسیار ساده‌تر است، اما این دوره همچنین برای همه کسانی است که می‌خواهند از 3ds استفاده کنند. حداکثر اسپلاین نیز وجود دارد.

   زمانی که شروع به صحبت در مورد چیزهای پیچیده تر در 3ds max می کنیم و در واقع مهم نیست که چه کاری انجام می دهیم، اسپلاین ها روش اصلی کار هستند که از اشیاء ساده شروع می شوند و با سه بعدی واقعاً پیچیده به پایان می رسند. مدل ها.

   روش مورد استفاده در این دوره مبتنی بر یادگیری برنامه و ابزارها به روشی است که معمولاً برای آماده کردن افراد برای شروع فعالیت در طراحی داخلی و فرآیند مبلمان استفاده می شود.

   از آنجایی که من یک طراح داخلی هستم، فکر می کنم بهترین راه برای یادگیری و به کارگیری آن تمرین است، به همین دلیل این یک دوره عملی خواهد بود که به 3 بخش بزرگ تقسیم می شود:

1. در قسمت اول، ما در مورد تئوری صحبت خواهیم کرد، ابتدا باید بفهمیم که اسپلاین ها چیست، چرا آنها سازنده ترین راه برای ایجاد پروژه های شما هستند، ما در مورد تک تک ابزارها صحبت خواهیم کرد (و به هر حال اسپلاین ها بسیار عالی هستند. پالت بزرگ، اما اگر قصد ایجاد پروژه های سه بعدی را دارید، باید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید). ما در مورد اینکه راس spline چیست و انواع آنها، نحوه اختصاص حجم و رندر اسپلاین ها، نحوه ظاهر و نمای اسپلاین در تصاویرمان صحبت خواهیم کرد و قدم به قدم به قسمت دوم خواهیم رسید:

2. در این قسمت دوم در مورد سوالی صحبت خواهیم کرد که همه کسانی را که با پروژه ها و ابعاد واقعی کار می کنند آزار می دهد و سعی می کنند همه آن قسمت های پروژه را به یک قسمت پیوند دهند، سعی خواهیم کرد بفهمیم چرا اسپلاین ها در 3ds max هیچ ابعادی ندارند و چرا معمولاً اینگونه هستند. وارداتی از اتوکد، اکثراً سعی خواهیم کرد با استفاده از اسپلاین ها از یک طرح واقعی دیوارهای داخلی ایجاد کنیم، به منظور درک اصول ایجاد فضای داخلی، آنها مانند یک تمرین کوچک برای کسانی که در زمینه طراحی داخلی هستند، تلاش خواهیم کرد تا منطقی را درک کنید که چرا وقتی پروژه‌های واقعی با ابعاد واقعی ایجاد می‌کنیم، از همان ابتدا از 3ds max استفاده نمی‌کنیم، بلکه بیشتر شبیه استودیویی هستیم که ساختارهای آماده‌مان را می‌آوریم و حجم را اختصاص می‌دهیم و رندرهای جالبی ایجاد می‌کنیم.

    ما دیوارهای داخلی را بلند می‌کنیم و یک استودیوی عکاسی ایجاد می‌کنیم تا بتوانیم به اصول نحوه به دست آوردن نور، مواد و رندرهای عکس-ریاسلیتیک عادت کنیم.

   و قسمت آخر، قسمت سوم، بخش تمرین ما خواهد بود، در مورد پرسپکتیو و اصول مدلسازی صحبت خواهیم کرد، در پایان چند مدل سه بعدی ایجاد خواهیم کرد، آنها تکالیف ما خواهند بود، این واقعیت که شما قادر خواهید بود آنها را ایجاد و ارائه کنید، نشان خواهید داد که بخش تئوری قبلی را درک کرده اید و این مطالب درسی در عمل به کار گرفته شده است، و مانند مرحله نهایی نشان دادن مهارت های شما است که آموخته اید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 7 نوع راس Splines قسمت 1 7 Splines vertex types part 1

  • 2 اسپلاین چیست؟ 2 What is a spline?

  • 14 بعد خط قسمت 1 14 Line dimension part 1

  • 33 تکلیف 10 تقسیم اتصال کپی 33 Homework 10 Divide Connect copy

  • 36 تکلیف 13 تراش تقاطع تفریق اتحادیه بولی Spline 36 Homework 13 Spline Boolean Union Substraction Intersection Lathe

  • 1 مقدمه ای بر اسپلاین ها 1 Introduction to splines

  • 17 مقیاس در مقابل تناسب 17 Scale vs Proportion

  • 12 رندر اسپلاین 12 Render splines

  • 21 Photostudio 21 Photostudio

  • 30 تکلیف 7 ترکیب بخش ها Weld Break 30 Homework 7 Combine sections Weld Break

  • 37 تکلیف 14 تراش 37 Homework 14 Lathe

  • 34 تکلیف 11 تقسیم اتصال کپی FFD 34 Homework 11 Divide Connect copy FFD

  • 9 روش ایجاد کلیک در مقابل کشیدن 9 Creation method click vs drag

  • 38 نتیجه گیری 38 Conclusion

  • 16 جدا کردن را وصل کنید 16 Attach detach

  • 20 صدا را وصل کنید 20 Connect volume

  • 13 آماده شدن برای تمرین 13 Getting ready for practice

  • 23 مبانی پرسپکتیو در 3dsmax یا نحوه مدل سازی اصول اشیاء 3b 23 Perspective basics in 3dsmax or how to model 3b objects principles

  • 26 تکلیف 3 اتصال FFD Edge Enhancement 26 Homework 3 Connect FFD Edge Enhancement

  • 10 درون یابی 10 Interpolation

  • 4 گام اول اسپلاین 4 Splines first steps

  • 8 نوع Splines قسمت 2، Bezier و Bezier گوشه 8 Splines vertex types part 2, Bezier and Bezier corner

  • 18 اکسترود و دیوارهای داخلی قسمت 1 18 Extrude and interior walls part 1

  • 27 تکلیف 4 اشیاء لبه مساوی 27 Homework 4 Equal edged objects

  • 3 بیایید از START شروع کنیم 3 Let's start from the START

  • 11 اشکال باز در مقابل اشکال بسته 11 Open shapes vs closed shapes

  • 32 تکلیف 9 کپی وصل کنید 32 Homework 9 Connect copy

  • 24 تکلیف 1 ایجاد خطوط طرح کلی CrossInsert 24 Homework 1 Create line Outline CrossInsert

  • 5 تبدیل به spline و چرا به آن نیاز داریم؟ 5 Convert to spline and why do we need that?

  • 29 تکالیف 6 Path بخش Sweep Shell 29 Homework 6 Path Section Sweep Shell

  • 31 تکلیف 8 ضمیمه چندگانه 31 Homework 8 Attach Multiple

  • 6 سطح شی فرعی چیست؟ 6 What is sub-object level?

  • 15 خط بعد 2 15 Line dimension 2

  • 22 در حال بارگیری تصویر مرجع 22 Loading reference image

  • 35 تکلیف 12 نمایه سفارشی Sweep 35 Homework 12 Sweep Custom profile

  • 25 تکلیف 2 درون یابی لبه های پخ فیله 25 Homework 2 Fillet Chamfer Edges Interpolation

  • 19 اکسترود و دیوارهای داخلی قسمت 2 19 Extrude and interior walls part 2

  • 28 تکلیف 5 Spline Mirror Trim Extend Fuse Weld 28 Homework 5 Spline Mirror Trim Extend Fuse Weld

نمایش نظرات

دوره آموزشی اصول اولیه Splines در 3ds max و طراحی داخلی برای مبتدیان
جزییات دوره
7h 56m
38
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aurelian Castravet Aurelian Castravet

طراح داخلی

سلام، من اورلیان هستم.

طراح داخلی

- فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هنر در طراحی داخلی

- ابتدا برای چند شرکت طراحی از جمله: زمینه ساخت و ساز، زمینه مبلمان، پروژه های سه بعدی زمینه طراحی داخلی

کار کرد.

- به مدت 7 سال در نرم افزارهای سه بعدی (عمدتاً شامل 3ds max، اتوکد، ویری) به عنوان معلم کار کرد - در عین حال به طور موازی در پروژه های طراحی داخلی کار می کرد. 

- اکنون به عنوان طراح داخلی

کار می کند