آموزش نمای کلی Ultimate Unity (بیش از 50 ابزار و ویژگی توضیح داده شده است!)

Ultimate Unity Overview (50+ Tools and Features Explained!)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارها و ویژگی‌های Unity در اختیارتان، سریع‌تر بازی‌های بهتر بسازید! با یادگیری در مورد ابزارهایی که ممکن است از وجود آنها اطلاعی نداشته باشید، نحوه استفاده از بیش از 50 ویژگی و ابزار Unity را بیاموزید تا بازی های بهتر را سریعتر کنید! از یک توسعه‌دهنده بازی مستقل بیاموزید سخنرانی‌های جدید مرتباً به‌عنوان به‌روزرسانی رایگان اضافه می‌شود آموزش ابزارها و ویژگی‌های بیشتر پیش نیازها: هر کسی می‌تواند دنبال کند و یاد بگیرد اگر سؤالی دارید از بخش پرسش و پاسخ استفاده کنید، من هر روز به همه آنها پاسخ می‌دهم

سلام و خوش آمدید!

من کد میمون شما هستم و در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه از بسیاری از ویژگی ها و ابزارهایی که Unity دارد استفاده کنید.

Unity بسیار عظیم است، بنابراین بیش از 50 سخنرانی در این دوره وجود دارد که هر کدام ابزار یا ویژگی متفاوتی را پوشش می دهند.

این یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به سرعت و آشنایی با تمام ابزارها و ویژگی هایی است که یونیتی دارد و می تواند شما را در ساخت بازی های خود بسیار بهتر کند.

درباره ساخت Shader در Shader Graph ، مدل سازی سه بعدی با ProBuilder ، پخش ویدیوها با VideoPlayer همه چیز بیاموزید

درباره ویژوال اسکریپت، تعاریف اسمبلی، RenderTextures، GridSystem، TextMeshPro و موارد دیگر بیاموزید.


در این دوره می‌توانید ویژگی‌هایی را بیابید که بخشی از موتور هستند که حتی نمی‌دانستید که به شما در سفر توسعه بازی کمک زیادی می‌کنند.


Unity بسیار بزرگ است، بنابراین حتی بیشتر از ویژگی هایی که در اینجا توضیح دادم، وجود دارد، من تقریباً 10 سال است که از Unity استفاده می کنم و حتی به همین دلیل هنوز برخی از آنها وجود دارد که هرگز استفاده نکرده ام، بنابراین باید تحقیقات گسترده ای انجام دهم برای برگزاری یک سخنرانی.


این دوره به مرور زمان با به‌روزرسانی‌های رایگان به‌روزرسانی می‌شود، زیرا ویژگی‌ها و ابزارهای بیشتری را توضیح می‌دهم.

در حال حاضر 3 به روز رسانی رایگان وجود داشته است، دوره با 30 سخنرانی راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 50 سخنرانی دارد!

در بخش Q A به من بگویید به کدامیک بیشتر علاقه دارید تا بدانم کدام یک را اولویت بندی کنم.


هر سخنرانی ابزار یا ویژگی متفاوتی از موتور را پوشش می‌دهد، به این معنی که هر سخنرانی مستقل است.

می توانید دوره را به صورت سخنرانی به سخنرانی طی کنید، یا می توانید به اطراف بپرید و به هر سخنرانی بروید که ابزاری را پوشش می دهد که به طور خاص به آن علاقه دارید.

اما هدف من از این دوره نیز این است که شما را در معرض ابزارها و ویژگی هایی قرار دهم که ممکن است با آنها آشنا نباشید، بنابراین اگر رویکرد پرش بین هر سخنرانی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که مواردی را که در پایان از دست داده اید تماشا کنید.

ممکن است یک ویژگی وجود داشته باشد که شما به سادگی در مورد آن ندانید و به شما کمک زیادی کند.


درباره من، من یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای بازی مستقل هستم و چندین بازی موفق منتشر شده در Steam که طیف گسترده‌ای از ژانرها را پوشش می‌دهند، بیش از 20 سال است که برنامه‌نویسی می‌کنم و تقریباً 10 سال است که از Unity استفاده می‌کنم.

همچنین چند سال پیش، یک کانال YouTube را راه‌اندازی کردم تا آموزش‌های ویدیویی رایگان را به اشتراک بگذارم تا دانشی را که جمع‌آوری کرده‌ام برای کمک به شما در یادگیری نحوه ساخت بازی‌های خودتان به اشتراک بگذارم.

اگر می‌خواهید قبل از خرید دوره، سبک یادگیری من را امتحان کنید، می‌توانید بیش از 500 ویدیوی موجود را به صورت رایگان در کانال YouTube تماشا کنید.


اگر در هر مقطعی از دوره احساس سردرگمی یا گمراهی کردید، حتماً سؤالات خود را در بخش Q A ارسال کنید.

من هر روز آنجا هستم و به هر سؤالی پاسخ می‌دهم تا در مورد مشکلاتی که ممکن است به شما کمک کنم.


این دوره به مرور زمان با به‌روزرسانی‌های رایگان به‌روزرسانی می‌شود، زیرا ویژگی‌ها و ابزارهای بیشتری را توضیح می‌دهم.

در حال حاضر 3 به روز رسانی رایگان وجود دارد، دوره با 30 سخنرانی راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 50 سخنرانی دارد!


بسیار خوب، در این دوره به من بپیوندید و بیایید یاد بگیریم که چگونه از همه چیزهایی که یونیتی ارائه می دهد برای سریعتر ساختن بازی های بهتر استفاده کنیم!

- کد میمون


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

ابزارها و امکانات Tools and Features

  • یونیتی هاب Unity Hub

  • چیدمان ویرایشگر یونیتی Unity Editor Layout

  • اسکریپت بصری Visual Scripting

  • پردازش پست Post Processing

  • UnityPackage UnityPackage

  • شبکه ها Grids

  • رندر اشیاء خط لوله Render Pipeline Objects

  • تعاریف مجمع Assembly Definitions

  • منابع Resources

  • مرکز محوری - جهانی محلی Pivot Center - Local Global

  • NavMesh NavMesh

  • PlayerPrefs PlayerPrefs

  • ویژوال اسکریپت در Unity 2021 Visual Scripting in Unity 2021

  • Input Manager (Legacy) vs Input System (بسته) Input Manager (Legacy) Vs Input System (Package)

  • انیمیشن در مقابل انیماتور (میراث، Mecanim) Animation Vs Animator (Legacy, Mecanim)

  • انیماتور Animator

  • Animator Blend Trees Animator Blend Trees

  • آواتار انیمیشن Animation Avatar

  • ProBuilder Cut Mesh ProBuilder Cut Mesh

  • UnityWebRequests - با سرورهای خارجی تماس بگیرید UnityWebRequests - Contact External Servers

  • جلوه های رابط کاربری - طرح کلی، سایه، موقعیت به عنوان UV1 UI Effects - Outline, Shadow, Position as UV1

  • راگدول Ragdoll

  • آدرس پذیرها Addressables

  • تحویل محتوای ابری Cloud Content Delivery

  • احراز هویت یونیتی Unity Authentication

ابزارها و امکانات Tools and Features

  • نسخه یونیتی Unity Version

  • نسخه یونیتی Unity Version

  • یونیتی هاب Unity Hub

  • Unity Editor Basic Windows Unity Editor Basic Windows

  • Unity Editor Basic Windows Unity Editor Basic Windows

  • چیدمان ویرایشگر یونیتی Unity Editor Layout

  • رندر خطوط لوله Render Pipelines

  • رندر خطوط لوله Render Pipelines

  • مدیر بسته Package Manager

  • مدیر بسته Package Manager

  • 2D - 3D 2D - 3D

  • 2D - 3D 2D - 3D

  • اسکریپت بصری Visual Scripting

  • پردازش پست Post Processing

  • URP انسداد محیط Ambient Occlusion URP

  • URP انسداد محیط Ambient Occlusion URP

  • متن - TextMeshPro Text - TextMeshPro

  • متن - TextMeshPro Text - TextMeshPro

  • پیش ساخته ها Prefabs

  • پیش ساخته ها Prefabs

  • UnityPackage UnityPackage

  • شبکه ها Grids

  • RenderTexture RenderTexture

  • RenderTexture RenderTexture

  • دستگاه پخش ویدئو VideoPlayer

  • دستگاه پخش ویدئو VideoPlayer

  • نمودار سایه زن Shader Graph

  • نمودار سایه زن Shader Graph

  • TrailRenderer TrailRenderer

  • TrailRenderer TrailRenderer

  • میکرو بازی ها Microgames

  • میکرو بازی ها Microgames

  • ProBuilder ProBuilder

  • ProBuilder ProBuilder

  • رندر اشیاء خط لوله Render Pipeline Objects

  • تعاریف مجمع Assembly Definitions

  • منابع Resources

  • بازی Object Icon Gizmos Game Object Icon Gizmos

  • بازی Object Icon Gizmos Game Object Icon Gizmos

  • مرکز محوری - جهانی محلی Pivot Center - Local Global

  • دستور اجرای اسکریپت Script Execution Order

  • دستور اجرای اسکریپت Script Execution Order

  • دکمه های سلسله مراتبی Hierarchy Buttons

  • دکمه های سلسله مراتبی Hierarchy Buttons

  • سیاههها Logs

  • سیاههها Logs

  • NavMesh NavMesh

  • راه حل ویژوال استودیو با بسته ها Visual Studio Solution with Packages

  • راه حل ویژوال استودیو با بسته ها Visual Studio Solution with Packages

  • PlayerPrefs PlayerPrefs

  • ویژوال اسکریپت در Unity 2021 Visual Scripting in Unity 2021

  • Shader Graph V10 را تغییر می دهد Shader Graph changes V10

  • Shader Graph V10 را تغییر می دهد Shader Graph changes V10

  • Input Manager (Legacy) vs Input System (بسته) Input Manager (Legacy) Vs Input System (Package)

  • سیستم ورودی Input System

  • سیستم ورودی Input System

  • نام کلاس ها و فضاهای نام را پیدا کنید Find Class Names and Namespaces

  • نام کلاس ها و فضاهای نام را پیدا کنید Find Class Names and Namespaces

  • انیمیشن در مقابل انیماتور (میراث، Mecanim) Animation Vs Animator (Legacy, Mecanim)

  • پنجره انیمیشن Animation Window

  • پنجره انیمیشن Animation Window

  • انیماتور Animator

  • Animator Blend Trees Animator Blend Trees

  • آواتار انیمیشن Animation Avatar

  • تقلب انیمیشن Animation Rigging

  • تقلب انیمیشن Animation Rigging

  • ProBuilder Cut Mesh ProBuilder Cut Mesh

  • RawImage در مقابل تصویر، Sprite Vs Texture RawImage Vs Image, Sprite Vs Texture

  • RawImage در مقابل تصویر، Sprite Vs Texture RawImage Vs Image, Sprite Vs Texture

  • UnityWebRequests - با سرورهای خارجی تماس بگیرید UnityWebRequests - Contact External Servers

  • جلوه های رابط کاربری - طرح کلی، سایه، موقعیت به عنوان UV1 UI Effects - Outline, Shadow, Position as UV1

  • راگدول Ragdoll

  • 4 مرحله برای حل NullReferenceException 4 Steps to solve NullReferenceException

  • 4 مرحله برای حل NullReferenceException 4 Steps to solve NullReferenceException

  • JSON و JsonUtility JSON and JsonUtility

  • JSON و JsonUtility JSON and JsonUtility

  • آدرس پذیرها Addressables

  • کنترل از راه دور آدرس پذیر Addressables Remote

  • کنترل از راه دور آدرس پذیر Addressables Remote

  • تحویل محتوای ابری Cloud Content Delivery

  • وضوح دینامیک Dynamic Resolution

  • وضوح دینامیک Dynamic Resolution

  • گزارش اندازه ساخت Build Size Report

  • گزارش اندازه ساخت Build Size Report

  • احراز هویت یونیتی Unity Authentication

بعد چه می شود؟ What's Next?

بعد چه می شود؟ What's Next?

  • بعد چه می شود؟ What's Next?

  • بعد چه می شود؟ What's Next?

نمایش نظرات

آموزش نمای کلی Ultimate Unity (بیش از 50 ابزار و ویژگی توضیح داده شده است!)
جزییات دوره
9 hours
57
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
7,733
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Code Monkey
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Code Monkey Code Monkey

برنامه‌نویس حرفه‌ای بازی مستقل، مربی YouTube