پروژه های سه بعدی و تجسم از انواع مختلفی از انواع مختلف فایل ها استفاده می کند. بنابراین چگونه می دانید که از چه فرمت های فایل استفاده کنید و چه زمانی؟ در این دوره جورج ماستری ، متخصص انیمیشن سازی سه بعدی ، مزایا و معایب هر یک از فرمت های اصلی دو بعدی و سه بعدی را بررسی می کند. جورج شروع به کار با چند فرمت دو بعدی می کند که برای بیت مپ و بافت استفاده می شود و سپس به فرمت های سه بعدی می پردازد و جزئیات انواع فایل هایی که می توانند چه نوع داده هایی را ذخیره کنند ، توضیح می دهد. او همچنین نحوه کارکرد انواع مختلف فایل ها برای تبادل ، ذخیره و انتقال داده ها بین چندین بسته نرم افزاری را پوشش می دهد. اگر به دنبال افزودن بعد دیگری به درک خود از فرمت های فایل دو بعدی و سه بعدی هستید ، در این دوره با جورج همراه شوید.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات