به این دوره در مورد ابزارهای رابط کاربری جدید Unity3D که در Unity 4.6 معرفی شده اند خوش آمدید.
در این دوره ما یک بازی حافظه سبک Simon Says را از ابتدا با استفاده از این ابزارهای رابط کاربری جدید ایجاد خواهیم کرد. شما با مفاهیمی مانند لنگرها، تبدیلهای راست، بومها آشنا میشوید و در راه با تکنیکهای قدرتمند اسکریپت نویسی سی شارپ مانند بازده و کروتین آشنا خواهید شد.
هدف این دوره توسعه دهندگان بازی است که درک پایه ای از Unity و C# اسکریپت دارند اما برای درک ویژگی های جدید UI نیاز به کمی تمرین دارند.
از علاقه شما به این دوره متشکرم، بیایید با هم یک بازی بسازیم.
برنامهنویس وب و بازی
بیش از 7 سال است که با استفاده از Unity3D بازیهایی را توسعه میدهم. من در حال حاضر ده بازی منتشر شده در فروشگاه برنامه اندروید دارم. اولین بازی من که تا به حال نوشتم، Isle Survive، بیش از 1 میلیون دانلود داشته و میانگین امتیاز 4 از 5 را داشته است. همچنین پلاگین های Unity متعددی برای فعال کردن اضافه کردن ویژگی ها به بازی های موبایل مانند بنرهای تبلیغاتی و In-App نوشته ام. ' خرید.
بستههای حساب، سیستمهای حمل و نقل، پردازندههای اصلی، وبسایتها... من انواع برنامهنویسی را انجام دادهام، اما اکنون سعی میکنم بازی بنویسم و بسیار سرگرمکنندهتر است!
من هنوز به یاد دارم که چقدر هیجان زده بودم، وقتی ZX81 خود را گرفتم و چند خط اول BASIC را نوشتم. بله، من آنقدر پیر هستم...
من عاشق این هستم که چگونه مانع ورود به توسعه بازی در این چند سال گذشته کاهش یافته است. من مطمئن هستم که این ارتباط زیادی با انفجار بازی مستقل فعلی دارد و من برای آینده بسیار هیجان زده هستم.
چرا به سرور discord من ملحق نمی شوید و سلام نمی کنید؟
نمایش نظرات