نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش Substance Designer ، ما روش های مختلفی برای ایجاد یک ماده قابل کاشی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5.1، ZBrush 4، Marmoset Toolbag 2.07. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه یکم 15 ثانیه ایجاد یک ماده کاشی پذیر در طراح مواد 1 ساعت و 51 دقیقه و 45 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک ماده کاشی پذیر در طراح مواد
Creating a Tileable Material in Substance Designer
-
مقایسه طراح مواد با سایر ابزارهای بافت
Comparing Substance Designer with Other Texturing Tools
-
درک گره های اتمی
Understanding Atomic Nodes
-
یادگیری در مورد گره های پیشرفته
Learning About Advanced Nodes
-
ایجاد یک ماده اولیه زمینی
Creating a Basic Ground Material
-
ایجاد یک نقشه ارتفاع با ZBrush
Creating a Height Map with ZBrush
-
پراکنده کردن نقشه ارتفاع
Scattering a Height Map
-
سازماندهی نمودار ماده شما
Organizing Your Substance Graph
-
استفاده از عکس برای افزودن جزئیات در طراح مواد
Using Photos to Add Detail in Substance Designer
-
تنظیم محل چمن و سنگ
Adjusting the Placement of the Grass and Rocks
-
نقشه های بافت ما را برای تمیز کردن جزئیات تصفیه کنید
Refining Our Texture Maps to Clean up Details
-
ایجاد خروجی برای انسداد محیط و نقشه های قد
Creating Outputs for Ambient Occlusion and Height Maps
-
قرار دادن پارامترها و ایجاد کنترل ها
Exposing Parameters and Creating Controls
-
پایان دادن به نمایش پارامترها و ایجاد کنترل ها
Finishing Exposing Parameters and Creating Controls
-
نهایی کردن مطالب و ارائه در کیف دستی Marmoset
Finalizing Material and Rendering in Marmoset Toolbag
نمایش نظرات