آموزش اشیاء در جاوا اسکریپت: یک ساختار داده پویا

Objects in JavaScript: A Dynamic Data Structure

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هنگامی که برای اولین بار یک زبان برنامه نویسی را یاد می گیرید، درک چگونگی استفاده از ساختارهای داده مختلف برای ذخیره داده ها ضروری است. هر زبان برنامه نویسی مجموعه ای از ساختارهای داده خاص خود را دارد که برخی از آنها منحصر به آن زبان و برخی دیگر استاندارد در چندین زبان برنامه نویسی هستند. در این دوره، مهندس نرم افزار تیفانی گریوز شما را با اشیاء در جاوا اسکریپت آشنا می کند تا به شما در درک نحوه ایجاد و استفاده از اشیاء به عنوان ساختار داده کمک کند. در مورد ساختارهای داده (چه چیزهایی هستند و چرا از آنها استفاده می کنید)، آرایه ها و اشیاء، ایجاد اشیاء، افزودن داده به اشیا و به روز رسانی و حذف داده ها در اشیاء بیاموزید. به علاوه، زمان استفاده از اشیاء، مزایا و معایب استفاده از اشیاء را بیاموزید و نگاهی به اشیاء در سایر زبان های برنامه نویسی بیاندازید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • اشیاء در جاوا اسکریپت چیست؟ What are objects in JavaScript?

  • ساختارهای داده چیست؟ What are data structures?

  • نمای کلی دوره Course overview

1. مقدمه ای بر اشیاء در جاوا اسکریپت 1. Introduction to Objects in JavaScript

  • آرایه ها Arrays

  • اشیاء Objects

  • آرایه ها در مقابل اشیا Arrays vs. objects

  • چالش: اشیا چیست؟ Challenge: What are objects?

  • راه حل: اشیاء چیست؟ Solution: What are objects?

2. ایجاد اشیا 2. Creating Objects

  • مقداردهی اولیه شی: Object literals و Object.create() Object Initialization: Object literals and Object.create()

  • توابع سازنده و اپراتور "جدید". Constructor functions and 'new' operator

  • چالش: چگونه یک مسابقه شی ایجاد کنیم Challenge: How to create an object quiz

  • راه حل: چگونه یک مسابقه شی ایجاد کنیم Solution: How to create an object quiz

3. اشیاء و خواص 3. Objects and Properties

  • واژگان لازم: متغیرها Necessary vocabulary: Variables

  • واژگان ضروری: کلیدها، مقادیر و خصوصیات Necessary vocabulary: Keys, values, and properties

  • چالش: مسابقه اشیاء و خواص Challenge: Objects and properties quiz

  • راه حل: مسابقه اشیاء و خواص Solution: Objects and properties quiz

4. استفاده از اشیا برای حل مسائل 4. Using Objects to Solve Problems

  • معرفی یک مشکل کدنویسی Introduction of a coding problem

  • حل مشکل و اجرای استفاده از اشیاء Solving the problem and implementing the use of objects

  • چالش: مشکل کدگذاری برای حل با استفاده از اشیا Challenge: Coding problem to solve using objects

  • راه حل: مسئله کدگذاری برای حل با استفاده از اشیا Solution: Coding problem to solve using objects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی با اشیاء Next steps with objects

نمایش نظرات

آموزش اشیاء در جاوا اسکریپت: یک ساختار داده پویا
جزییات دوره
40m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tiffany Graves Tiffany Graves

مهندس نرم افزار

تیفانی گریوز یک مهندس نرم افزار و مبشر وب در Nucamp است.

تیفانی در توسعه برنامه های جاوا اسکریپت تمام پشته با React و Node تجربه دارد. او میزبان کارگاه های جاوا اسکریپت، HTML و CSS برای معرفی مفاهیم مهندسی نرم افزار به مهندسان است. او مشتاق بحث در مورد بهترین شیوه های مربوط به چارچوب های جاوا اسکریپت و JS است. تیفانی مدرک لیسانس علوم و مدرک کارشناسی ارشد را در تدریس از دانشگاه ویرجینیا کامنولث گرفت.