آموزش بازی Masterclass مسابقات اتومبیل رانی Unity 3D

Unity 3D Car Racing Game Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از Unity & C# یک بازی اتومبیل رانی سه بعدی بسازید. شامل کدگذاری خودروهای خودران با هوش مصنوعی، حالت تعقیب داغ و موارد دیگر! ماشین‌های هوش مصنوعی خودران را بسازید که با بازیکن مسابقه می‌دهند حالت تعقیب داغ بسازید که در آن ماشین‌های پلیس هوش مصنوعی ماشین بازیکن را تعقیب می‌کنند. منطق سفارشی‌سازی خودرو را با ویژگی گاراژ ایجاد کنید، اسلات‌های بازی SAVE + LOAD را با استفاده از اشیاء اسکریپتبل تغییر دهید بین نمای بیرونی و داخل خودرو در طول یک race یک رابط کاربری مسابقه ای کاملاً کارآمد از جمله LEADERBOARD، سرعت سنج، و MINIMAP طراحی کنید. دانش خود را در مورد الگوهای طراحی و الگوریتم ها تقویت کنید و آنها را به صورت عملی پیاده سازی کنید. برای ایجاد سطوح جذاب و فراگیر بازی شامل طراحی متریال و نورپردازی پیشرفته پیش نیازها: یک کامپیوتر مک، ویندوز یا لینوکس که می تواند Unity را اجرا کند دانش اولیه Unity و C# توجه: تمامی نرم افزارها و برنامه های این دوره رایگان هستند (Mixamo به ایمیل نیاز دارد. برای ثبت نام)

این دوره شما را در ساخت یک بازی ویدیویی کامل به صورت عملی راهنمایی می کند و شما را گام به گام در فرآیند توسعه بازی راهنمایی می کند.


آیا با بازی های اتومبیل رانی مانند Need For Speed ​​و Gran Turismo بزرگ شده اید؟ آیا می خواهید نحوه ساخت بازی های اتومبیل رانی در یونیتی با استفاده از کد سی شارپ را یاد بگیرید؟ وقتی بزرگ شدم، بازی های مسابقه ای همیشه من را مجذوب خود می کرد. من شیفته این بودم که چگونه فیزیک درون بازی تا این حد واقع گرایانه است و چگونه آنها رانندگی را در بازی با دقت شبیه سازی می کنند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک بازی کامل مسابقه ای در یونیتی بسازید، حتی اگر مبتدی باشید. در پایان این دوره، یک بازی کامل اتومبیل رانی خواهید داشت که در Unity از ابتدا ساخته اید.


همانطور که ما این دوره آموزشی را ایجاد می کنیم، شما دانش زیادی در زمینه های مختلف موتور بازی Unity کسب خواهید کرد. برخی از تکنیک های اصلی ساخت بازی که این دوره به شما آموزش می دهد عبارتند از:

  • استفاده از منطق C# برای ایجاد ماشین‌های هوش مصنوعی خودران که در اطراف مسیر رانندگی می‌کنند و با بازیکن در مسابقات رقابت می‌کنند.

  • اجرای یک حالت تعقیب داغ که در آن ماشین‌های پلیس بازیکن را تعقیب می‌کنند.

  • کار با سیستم Unity's Physics و درک نحوه استفاده از اجزایی مانند WHEEL COLLIDERS و Rigidbodies برای شبیه سازی حرکت خودرو و تعامل با محیط.

  • استفاده از سیستم UI Unity برای ساختن MINI-MAP و دیگر نمایشگرهای مسابقه ای مانند سرعت سنج.

  • نوشتن کد قابل استفاده مجدد که می تواند در چندین بخش مختلف بازی اعمال شود. تکنیک های اسکریپت نویسی C# شی گرا برای نوشتن کدهای CLEAN، قابل استفاده مجدد.

  • درباره اجزای مختلف رابط کاربری و نحوه استفاده از آنها با هم برای ساخت منوهای درون بازی و صفحه های انتخابی که به طور موثر و شهودی به ورودی کاربر پاسخ می دهند، بیاموزید.

  • ایده‌های خود را با استفاده از C# با Unity به کد تبدیل کنید و مجموعه‌ای از مهارت‌ها را ایجاد کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ساختن دیگر بازی‌های اتومبیل رانی استفاده کنید و آنها را در نمونه کار خود به نمایش بگذارید.


در پایان این دوره، یک پروژه کامل بازی خواهید داشت که از ابتدا توسعه داده اید! همچنین نکات و ترفندهای C# بیشتری خواهید داشت که می توانید به زرادخانه خود اضافه کنید.


اگر می خواهید توسعه بازی را یاد بگیرید یا می خواهید در صنعت بازی حرفه ای ایجاد کنید، پس این دوره برای شما مناسب است!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • بررسی سند طراحی بازی (GDD) Reviewing the Game Design Document (GDD)

  • نگاهی به بازی تمام شده A look at the finished game

نصب و راه اندازی برنامه Program Installation and Setup

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • راه اندازی و نصب Unity در مک Setup & Install Unity on Mac

  • راه اندازی و نصب Unity در ویندوز Setup & Install Unity on Windows

  • دانلود و وارد کردن دارایی های بازی Downloading & Importing the Game Assets

  • سازماندهی ماندن - راه اندازی پروژه Staying Organized - Project Setup

  • خلاصه بخش Section Summary

رانندگی اتومبیل، فیزیک و منطق MVC Car Driving, Physics, and MVC Logic

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • الگوی طراحی کنترلر نمای مدل (MVC). Model View Controller (MVC) Design Pattern

  • کدنویسی اسکریپت مدل ماشین ("M") Coding the Car Model Script (the "M")

  • کدگذاری اسکریپت نمای خودرو ("V") Coding the Car View Script (the "V")

  • کدگذاری اسکریپت کنترل کننده خودرو ("C") Coding the Car Controller Script (the "C")

  • اجزای فیزیک خودرو یونیتی Unity Car Physics Components

  • مونتاژ ماشین عضلانی Assembling the Muscle Car

  • مونتاژ ماشین اسپرت Assembling the Sports Car

  • مونتاژ ماشین لوکس Assembling the Luxury Car

  • اتومبیل رانی و فیزیک Car Driving & Physics

  • رانندگی اتومبیل، فیزیک و منطق MVC Car Driving, Physics, and MVC Logic

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

سیستم ناوبری صحنه Scene Navigation System

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • الگوی طراحی Singleton Singleton Design Pattern

  • پشته ساختار داده Stack Data Structure

  • مدیر ناوبری Navigation Manager

  • استفاده از رویداد صحنه بارگذاری شده مدیر صحنه Using the Scene Manager's sceneLoaded Event

  • پیاده سازی منطق دکمه برگشت Implementing Back Button Logic

  • ساختار داده فرهنگ لغت Dictionary Data Structure

  • انتقال داده ها بین صحنه ها Passing Data Between Scenes

  • سیستم ناوبری صحنه Scene Navigation System

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

صفحه خوش آمدید Welcome Screen

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ایجاد یک پیش ساخته هدر منوی قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Menu Header Prefab

  • ایجاد یک پیش ساخته پنل داده های کاربر قابل استفاده مجدد Creating a Reusable User Data Panel Prefab

  • ایجاد پیش ساخته دکمه منوی قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Menu Button Prefab

  • انیمیشن پس زمینه با فناوری بالا High Tech Background Animation

  • مدل ماشین، نورپردازی، و جلوه شعله ور چراغ جلو Car Model, Lighting, and Headlight Flare Effect

  • کدنویسی اسکریپت کنترل کننده منوی شروع Coding the Start Menu Controller Script

  • صفحه خوش آمدید Welcome Screen

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

ذخیره و بارگذاری عملکرد بازی Save & Load Game Functionality

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • راه هایی برای ذخیره داده های بازی Ways to Save Game Data

  • ایجاد کلاس پایه Modal Creating the Modal Base Class

  • ایجاد یک Save Slot Modal Creating a Save Slot Modal

  • ویرایشگر اسکریپت - ایجاد یک ویرایشگر داده بازی Editor Scripting - Creating a Game Data Editor

  • شیء قابل اسکریپت داده بازی Game Data Scriptable Object

  • ذخیره، بارگیری و بازنشانی داده های بازی Save, Load & Reset Game Data

  • ذخیره و بارگذاری عملکرد بازی Save & Load Game Functionality

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

متن قالب‌بندی شده - کلاس‌های متن عمومی و سبک‌سازی‌شده Formatted Text - Generic, Stylizable Text Classes

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • کلاس های چکیده در سی شارپ Abstract Classes in C#

  • متن قالب‌بندی شده - کلاس انتزاعی عمومی ما Formatted Text - our Generic Abstract Class

  • متن تاریخ - برای نمایش تاریخ ها Date Text - to Display Dates

  • متن زمان - برای نمایش زمان ها Time Text - to Display Times

  • متن پول - برای نمایش ارز درون بازی Money Text - to Display In-Game Currency

  • متن دور - برای نمایش دورهای تکمیل شده در مسابقه Lap Text - to Display Laps Completed in the Race

  • متن مکان - برای نمایش مکانی که یک خودرو در آن قرار دارد Place Text - to Display What Place a Car is in

  • درصد متن - برای نمایش درصد Percent Text - to Display a Percentage

  • متن قالب‌بندی شده - کلاس‌های متن عمومی و سبک‌سازی‌شده Formatted Text - Generic, Stylizable Text Classes

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

مدال ها و پاپ آپ های درون بازی In-Game Modals and Pop-Ups

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • مدال چیست؟ What is a Modal?

  • یک دکمه مدال One Button Modal

  • نام کاربری Modal را وارد کنید Enter Username Modal

  • مسابقه مدال به پایان رسید Finished Race Modal

  • دو دکمه مدال Two Button Modal

  • مدال ها و پاپ آپ های درون بازی In-Game Modals and Pop-Ups

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

صفحه نمایش ماشین را انتخاب کنید Choose a Car Screen

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • رابط ICarousel ICarousel Interface

  • فیلمنامه چرخ فلک ماشین Car Carousel Script

  • چرخش اسکریپت 360 Rotate 360 Script

  • اسکریپت ماشین را انتخاب کنید Choose a Car Script

  • مونتاژ صفحه نمایش ماشین انتخاب کنید Assembling the Choose A Car Screen

  • صفحه نمایش ماشین را انتخاب کنید Choose a Car Screen

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

منوی اصلی Main Menu

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • کدنویسی اسکریپت کنترل کننده منوی اصلی Coding the Main Menu Controller Script

  • مونتاژ منوی اصلی Assembling the Main Menu

  • منوی اصلی Main Menu

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

سفارشی سازی خودرو و گاراژ Car Customization & Garage

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • رنگ ها در وحدت Colors in Unity

  • سفارشی کردن رنگ خودرو Customizing the Car Color

  • مواد در یونیتی Materials in Unity

  • سفارشی سازی مواد خودرو Customizing the Car Material

  • سفارشی کردن مواد رینگ Customizing the Rim Materials

  • ذخیره و بازنشانی تغییرات سبک Saving & Resetting Style Changes

  • انتخاب یک ماشین فعال از گاراژ Selecting an Active Car from the Garage

  • سفارشی سازی خودرو و گاراژ Car Customization & Garage

  • پاسخ ها و توضیحات Answers and Explanations

  • خلاصه بخش Section Summary

خرید خودروهای جدید و منطق فروشگاه Purchasing New Cars & Shop Logic

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • خرید Modal را تأیید کنید Confirm Purchase Modal

  • مدال تبریک می گویم Congratulations Modal

  • پول کافی نیست Not Enough Money Modal

  • کنترل کننده فروشگاه Shop Controller

  • مونتاژ صفحه نمایش ماشین مغازه Assembling the Car Shop Screen

  • خلاصه بخش Section Summary

یک صفحه آهنگ را انتخاب کنید - چرخ فلک تصویر Select a Track Screen - Image Carousel

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • کدگذاری کلاس تراک چرخ فلک Coding the Track Carousel Class

  • نوشتن اسکریپت Select a Track Controller Writing the Select a Track Controller Script

  • مونتاژ صفحه انتخاب آهنگ Assembling the Select a Track Screen

  • خلاصه بخش Section Summary

رابط کاربری اتومبیل رانی - سرعت سنج، تابلوی امتیازات و مینی مپ Car Racing UI - Speedometer, Leaderboard & MiniMap

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • چیدمان رابط کاربری Laying out the UI

  • ایجاد سرعت سنج Creating a Speedometer

  • منطق اسکریپت تابلوی برتر Leaderboard Script Logic

  • ساختن مینی مپ Building a MiniMap

  • منوی مکث Pause Menu

  • خلاصه بخش Section Summary

طراحی سطح Level Design

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • اسکریپت کنترل کننده مسابقه Race Controller Script

  • آهنگ 1 - مسیر سرعت روزانه Track 1 - Daytime Sprint Track

  • مسیر 2 - جاده سریع السیر شبانه Track 2 - Nighttime Speedway

  • آهنگ 3 - شکل 8 Track 3 - Figure 8

  • خلاصه بخش Section Summary

هوش مصنوعی - هوش مصنوعی برای خودروهای خودران AI - Artificial Intelligence for Self-Driving Cars

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • درک رفتارهای هوش مصنوعی Understanding the AI Behaviors

  • اسکریپت هوش مصنوعی AI Script

  • اسکریپت رفتار هوش مصنوعی AI Behavior Script

  • اسکریپت هدایت Steering Script

  • جستجوی اسکریپت Seek Script

  • اسکریپت گره مسیر Path Node Script

  • اسکریپت مسیر Path Script

  • اسکریپت ماشین خودران Self-Driving Car Script

  • ایجاد پیش ساخته های هوش مصنوعی Creating the AI Prefabs

  • فیلمنامه کارخانه ماشین Car Factory Script

  • خلاصه بخش Section Summary

صحنه قبل از مسابقه: سینما و انیمیشن Pre-Race Cutscene: Cinematics and Animation

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ساخت صحنه های برش در وحدت Building Cutscenes In Unity

  • شروع انیمیشن Starting the Animation

  • حرکت دوربین Moving the Camera

  • انیمیشن شمارش معکوس Countdown Animation

  • نگاهی به کات سین تمام شده A look at the finished cutscene

  • خلاصه بخش Section Summary

Hot Pursuit - Chase and Evade Logic Hot Pursuit - Chase and Evade Logic

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • طراحی سطح Level Design

  • لوازم قابل تخریب Destroyable Props

  • ماشین حالت محدود (FSM) برای هوش مصنوعی Finite State Machine (FSM) for AI

  • افسر پلیس - کاراکتر سه بعدی را وارد کنید و چرخه پیاده روی را اضافه کنید Police Officer - Import 3D Character and Add Walk Cycle

  • متحرک Cutscene Animated Cutscene

  • خلاصه بخش Section Summary

خلاصه و جمع بندی دوره Course Summary and Wrap-Up

  • بازی لهستانی و لمس نهایی Game Polish and Final Touches

  • انجام بازی تمام شده Playing the Finished Game

  • خلاصه و جمع بندی دوره Course Summary and Wrap-Up

  • ویدئوی جایزه Bonus Video

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش بازی Masterclass مسابقات اتومبیل رانی Unity 3D
جزییات دوره
8 hours
146
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
128
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Robert Gioia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert Gioia Robert Gioia

معمار ارشد راه حل | اندروید | iOS | بازی Dev | سی شارپ