لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی تفکر: آزمایش و پالایش
Design Thinking: Testing and Refining
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آزمایش یک طرح منجر به بینش با ارزشی می شود زیرا نشان می دهد چه چیزی مانع کاربر می شود و چه چیزی به کاربر کمک می کند ، بنابراین می دانید چه ویژگی هایی را باید حفظ کرد ، کدام طرح ها را اصلاح می کند و کدام قسمت ها را به طور کلی اسقاط می کند. این دوره بر مرحله آزمایش فرآیند تفکر طراحی پنج مرحله ای متمرکز است. پس از مرور مختصر مراحل قبلی ، در مورد تست و نحوه تصحیح هدف آزمایش خود بیاموزید. بیاموزید که چگونه روش ها و استراتژی های مناسب برای آزمایش خود را بیابید ، سپس در چگونگی تعیین موفقیت آمیز بودن آزمایش خود تحقیق کنید و در صورت عدم موفقیت چه کاری انجام دهید. ببینید چگونه می توانید آنچه را که از آزمایش خود جمع می کنید ، از جمله سرعت و تبدیل به حداکثر برسانید. سپس ، نحوه استفاده از تست را برای دستیابی به نتایج بزرگتر و بهتر از ایده های خود ، کشف کنید. آنچه را که آموخته اید کنار هم قرار دهید تا یک استراتژی تست تیم قوی ایجاد کنید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
تفکر طراحی چیست؟
What is design thinking?
1. آزمایش و پالایش
1. Testing and Refining
مقدمه ای برای آزمایش و پالایش
Introduction to test and refine
چرا تست می کنیم
Why we test
آنچه ما آزمایش می کنیم
What we test
چگونه برای پالایش آزمایش می کنیم
How we test to refine
چهارچوب تصفیه
Refining framework
مراحل تصفیه کشف در چابک
Discovery refinement phases within agile
چالش
Challenge
راه حل
Solution
2. روش های آزمایش
2. Testing Methods
مطالعات کاربر
User studies
تست قابلیت استفاده
Usability testing
از راه دور یا حضوری
Remote or in-person
تعدیل یا تعدیل نشده است
Moderated or un-moderated
در مورد AB ، چند راهه ، راهزن چند مسلح ، وای من!
What about AB, multi-variate, multi-arm bandit, oh my!
3. تصمیم گیری در مورد نوع آزمایش
3. Deciding What Type of Testing
یاد بگیرید چگونه تصمیم بگیرید
Learn how to decide
در حال آزمایش برای کشف
Testing to discover
تست زدن برای یادگیری
Testing to learn
آزمایش برای بهبود
Testing to improve
آزمایش برای نوآوری
Testing to innovate
4. تست کنید و در این ویدئو ، یاد بگیرید NOT Win
4. Test and In this video, learn NOT Win
دام ذهنیت آزمایش
The testing mentality trap
معضل سرعت تست
The testing velocity delimma
تکامل از یک برنده تمام ذهنیت را می گیرد
Evolving from a winner takes all mentality
تبدیل و تبدیل یون $
Conversion and conver$ion
5. تعادل سرعت و یادگیری
5. Balancing Velocity and Learning
طراح و تکنسین UX
Randall Elliott ، مدیر دستیار فناوری طراحی در طراحی قورباغه ، متخصص در طراحی کاربر محور است.
Randall عاشق ساخت محصولات منحصر به فرد از طریق تحقیقات طراحی کاربر محور است ، با استفاده از رویکردها و فن آوری های غیر متعارف برای لذت مردم. در قورباغه ، او فرصت های توسعه کسب و کار را دنبال می کند و با ایجاد مهارت در زندگی واقعی خود در تسلط بر تقاطع طراحی و فناوری ، همکاری خلاقانه ایجاد می کند. وی رویکردهای کارآمدتری را برای طراحی تجربیات موثر ایجاد می کند و از استعدادهای فعلی و آینده طراحی فناوری راهنمایی می کند. مشتریان شامل Universal Studios ، JCPenney ، Cisco ، Morningstar Financial ، Salesforce ، Facebook ، Dell Computers ، Microsoft ، Goldenvoice ، AT T ، Verizon و DARPA هستند.
نمایش نظرات