آموزش توسعه بازی های جاوا با libGDX | ایجاد 5 بازی

Java Games Development With libGDX | Create 5 Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: libGDX را از ابتدا یاد بگیرید و بازی های شگفت انگیز را توسعه دهید | از فرش به عرش

آنچه یاد خواهید گرفت

  • اصول جاوا را بیاموزید و آنها را در پروژه های دنیای واقعی به کار ببرید.
  • اصول libGDX را بیاموزید و آنها را در پروژه های دنیای واقعی به کار ببرید.
  • بر بسته‌های libGDX برای توسعه بازی‌های دو بعدی مسلط شوید.
  • نحوه استفاده از برنامه نویسی شی گرا را در عمل بیاموزید.
  • برای حس موفقیت خود بازی‌های قابل بازی ایجاد کنید.
  • ورودی های کاربر را برای تغییر وضعیت بازی بگیرید
  • متحرک سازی شخصیت های بازی و متن نمایش داده شده
  • پخش موسیقی و وارد کردن تصاویر در یک بازی
  • بازی‌های چند صفحه‌ای و صفحه‌های منو را توسعه دهید

این دوره جامع شما را تا چارچوب توسعه بازی libGDX در جاوا طی می کند. LibGDX محیطی را برای نمونه سازی سریع و تکرارهای سریع فراهم می کند. به‌جای استقرار در Android/iOS/Javascript پس از هر تغییر کد، می‌توانید بازی خود را روی دسک‌تاپ اجرا کرده و به صورت بومی اشکال‌زدایی کنید.

این دوره برای همه کسانی است که تمایل به یادگیری libGDX دارند. پیچیدگی بازی با هر بخش افزایش می یابد و شما می توانید دانش خود را در طول دوره افزایش دهید.

بازی‌های شگفت‌انگیزی ایجاد خواهید کرد و یاد می‌گیرید که چگونه از libGDX برای متحرک سازی شخصیت‌های آمده و طراحی گرافیک بازی استفاده کنید. شما همچنین تصاویر مورد استفاده در بازی ها را ایجاد و وارد خواهید کرد و با ایجاد الگوهای تصادفی، صفحه های منو و پخش موسیقی در حین بازی آشنا خواهید شد.

این دوره موضوعات libGDX زیر را پوشش می دهد:

  • دوربین های بازی و موقعیت یابی نقطه نظر

  • متحرک سازی اشیاء بازی

  • متحرک سازی متن بازی با استفاده از فونت های سفارشی

  • توسعه چندین صفحه و سطوح

  • توسعه صفحه‌ها و دکمه‌های منو

  • دریافت ورودی از ماوس/لمسی/صفحه کلید

  • توقف و توقف بازی

  • تصادفی کردن رویدادهای بازی

  • تغییر اندازه اشیاء بازی

  • نقشه‌های بازی در حال گسترش را تنظیم کنید

این دوره شامل دو بخش مقدماتی است: مقدمه ای بر جاوا و مقدمه ای بر libGDX. این بدان معناست که صرف نظر از تجربه‌تان با این محصولات، می‌توانید ابتدا اصول اولیه را یاد بگیرید و سپس به توسعه بازی‌های واقعی ادامه دهید.

این دوره برای چه کسانی است:

  • توسعه دهندگان مبتدی جاوا و libGDX.
  • توسعه دهندگان مبتدی بازی
  • دانش آموزان با تجربه برنامه نویسی کمی.
  • کارمندان در شرکت های برنامه نویسی
  • دانشجویان علوم کامپیوتر
  • برنامه نویسان با تجربه ای که مایل به یادگیری کتابخانه های توسعه بازی مانند libGDX هستند

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • چرا باید بازی ها را با libGDX توسعه دهیم؟ Why Developing Games with libGDX?

  • نکات مهم و مسیریابی دوره Important Notes and Course Navigation

  • کد منبع Source Code

نصب جاوا و libGDX Java and libGDX Installations

  • نصب جاوا و اکلیپس Java and Eclipse Installations

  • نصب جاوا و اکلیپس | سیستم عامل مک Java and Eclipse Installations | MacOS

  • نصب جاوا و اکلیپس | لینوکس Java and Eclipse Installations | Linux

  • نصب های libGDX libGDX Installations

مقدمه ای بر جاوا Introduction to Java

  • مقدمه ای بر جاوا | راه اندازی پروژه Introduction to Java | Project Set Up

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and Data Types

  • آرایه ها و رشته ها Arrays and Strings

  • بیانیه های جریان را کنترل کنید Control Flow Statements

  • کلاس ها، اشیاء و روش ها Classes, Objects and Methods

  • اجرای بازی های جاوا خارج از IDE Playing Java Games Outside the IDE

مقدمه ای بر libGDX | بازی 1: سلام جهان Introduction to libGDX | Game1: Hello World

  • یک پروژه libGDX راه اندازی کنید Set Up a libGDX Project

  • libGDX Sprite و SpriteBatch libGDX Sprite and SpriteBatch

  • دوربین املایی libGDX libGDX Orthographic Camera

  • چرخه حیات بازی libGDX libGDX Game Lifecycle

  • پردازش ورودی libGDX libGDX Input Processing

  • Hello World Task در libGDX Hello World Task in libGDX

بازی 2: مونتی هال Game 2: Monty Hall

  • ایجاد پروژه بازی libGDX Creating libGDX Game Project

  • راه اندازی کلاس اصلی Main Class Set Up

  • توسعه کلاس Monty Monty Class Development

  • * شیرجه عمیق: توسعه کلاس Monty *Deep Dive: Monty Class Development

  • توسعه کلاس درب Door Class Development

  • * شیرجه عمیق: توسعه کلاس درب *Deep Dive: Door Class Development

  • کلاس مدیریت بازی The Game Management Class

  • * Deep Dive: The Game Management Class *Deep Dive: The Game Management Class

  • مدیریت ورودی Input Management

  • * شیرجه عمیق: مدیریت ورودی *Deep Dive: Input Management

  • دست زدن به درها Handling the Doors

  • * شیرجه عمیق: دست زدن به درها *Deep Dive: Handling the Doors

  • مدیریت متن Text Management

  • * شیرجه عمیق: مدیریت متن *Deep Dive: Text Management

  • شروع مجدد بازی Restarting the Game

  • * Deep Dive: شروع مجدد بازی *Deep Dive: Restarting the Game

  • تنظیم پس زمینه بازی Set Game Background

  • * شیرجه عمیق: پس زمینه بازی را تنظیم کنید *Deep Dive: Set Game Background

بازی 3: ضربه به مول Game 3: Hit The Mole

  • نمای کلی بخش | ایجاد پروژه بازی مول Section Overview | Creating Mole Game Project

  • تنظیم بازی و دوربین Setting Game and Cameras

  • ایجاد کلاس مول Creating the Mole Class

  • مدیریت بازی Managing the Game

  • به روز رسانی کلاس مول Mole Class Update

  • متحرک سازی مول ها Animating the Moles

  • مدیریت صدا بازی Game Sound Management

  • مدیریت متن Text Management

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

بازی 4: گرفتن توپ با سبد Game 4: Catch the Ball with the Basket

  • راه اندازی پروژه Catch Ball Catch Ball Project Set-Up

  • توسعه مدیر بازی Game Manager Development

  • کلاس اصلی Main Class

  • دوربین ها و دیدگاه ها را تنظیم کنید Set Up Cameras and Viewpoints

  • سبد را ایجاد کنید Create the Basket

  • تنظیم مدیریت ورودی Input Manager Set Up

  • توپ را ایجاد کنید Create the Ball

  • توسعه مدیریت تخم ریزی Spawn Management Development

  • توپ را تصادفی و نمایش دهید Randomize and Display the Ball

  • توسعه کلاس مدیر متن Text Manager Class Development

  • نمایش امتیاز و رکورد Display Score and Record

  • نمایش صفحه منو Menu Screen Display

  • عملکرد صفحه منو Menu Screen Functionality

  • تنظیم کلید برگشت Back Key Set Up

  • اجرای اکشن صدا Action Sound Implementation

  • اضافه کردن صدای پس زمینه Add Background Sound

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

بازی 5: شکارچی پنیر Game 5: Cheese Hunter

  • بازی پنیر را دریافت کنید | نمای کلی بخش Get The Cheese Game | Section Overview

  • پروژه راه اندازی و کلاس بازی پنیر Project Set Up and Cheese Game Class

  • توسعه صفحه نمایش پایه Base Screen Development

  • ایجاد کاراکتر ماوس Creating the Mouse Character

  • انیمیشن بازیگر موش Animating the Mouse Actor

  • نمایش ماوس Displaying the Mouse

  • حرکت دادن ماوس Moving the Mouse

  • نمایش پنیر Displaying the Cheese

  • نمایش پس زمینه Displaying the Background

  • اضافه کردن گرافیک متنی به بازی Adding Text Graphics to the Game

  • اضافه کردن صفحه منو به بازی Adding Menu Screen to the Game

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

نتیجه گیری Conclusions

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی های جاوا با libGDX | ایجاد 5 بازی
جزییات دوره
11h 13m
77
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
32,875
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Martin Yanev Martin Yanev

مهندس نرم افزار

اسم من مارتین یانف یک مهندس نرم افزار هوافضا بین المللی تحسین شده است.

من یک مدرک لیسانس در مهندسی هوانوردی و دو مدرک کارشناسی ارشد در دینامیک هوافضا و مهندسی نرم افزار دارم. من عضو وابسته انجمن سلطنتی هوانوردی در بریتانیا هستم. من دارای گواهینامه ISTQB با تجربه قوی در تست/ادغام سیستم هستم.

من مهارت های برنامه نویسی قوی خود را در 7 سال گذشته با توسعه و آزمایش الگوریتم های نرم افزاری پیچیده برای برنامه های هوافضا به دست آورده ام. من در حال حاضر در پروژه آسمان واحد اروپایی هستم که هدف آن افزایش ظرفیت فضای هوایی اروپا با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت ترافیک هوایی است.

در مورد هر موضوع مرتبط با علوم کامپیوتر و مهندسی هوافضا با من تماس بگیرید زیرا من واقعاً به این زمینه ها علاقه دارم.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و پیشرفت شغلی خود را با آنها بهبود بخشید.

Plamen Yanev Plamen Yanev