آموزش ایجاد بافت های سه بعدی زونا و سایدینگ

Creating Shingles & Siding 3D Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از یک بافت مخصوص زونا ، سقف و سایدینگ خود را واقع بینانه تر جلوه دهید. در این دوره ، آدام کرسپی به شما کمک می کند تا زونا های آسفالت را در انواع الگوهای باند بسازید و بافت آن را در برنامه مدل سازی سه بعدی مورد نظر خود قرار دهید. ابتدا با طرح کردن الگو در Illustrator و سپس افزودن رنگ ، بافت و شیب هایی که از شکل شیب و همپوشانی تقلید می کنند ، با فتوشاپ اضافه می کنید. سپس آدام به شما نحوه استفاده از بافت در 3ds Max و نقشه برداری از یک سقف و برجستگی نمونه را نشان می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه های بافت و بافت 1. Drawing the Texture Bases and Textures

  • رسم الگوی پیوند: لبه های شفاف و خزنده Drawing a bond pattern: Flush and ragged edges

  • ایجاد پایه زونا آسفالت Creating an asphalt shingle base

  • استفاده از الگوی پیوند برای پیاده سازی رنگ و بافت Using the bond pattern to implement color and texture

  • اضافه کردن شیب برای شیب و همپوشانی Adding gradients for slope and overlap

  • اجرای: زونا در مقیاس ماهی Implementation: Fish-scale shingles

2. ایجاد مواد در 3ds Max 2. Creating Materials in 3ds Max

  • ایجاد یک ماده زونا و پیوند بافت ها Creating a shingle material and linking the textures

  • نقشه برداری از زونا و آزمایش با استفاده از سیستم Daylight Mapping shingles and testing using the Daylight system

  • ایجاد و نگاشت زونا ریج Creating and mapping ridge shingles

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های سه بعدی زونا و سایدینگ
جزییات دوره
57m 46s
9
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,437
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.